Hivatalosan is átléptünk a Lights out tour második napjára. Az első nap nagyon jól szórakoztam. Mielőtt még Ariana és a kistesója - mint megtudtam Nicky - elment volna, megadta a számát. Mivel láttam, hogy a többi pultos nem egészen tartják be a rendet, így egy fehér pólóra jutott a választásom, és egy fekete bő nadrágra. Ha őket se érdeklik, akkor engem miért érdekelne?
-Anyuuuu. - értem le a konyhába.
-Igen? - kérdezte sóhajtozva.
-Elviszel? - kérdeztem a legaranyosabb arckifejezésemmel.
-Persze. -mosolygott rám. Nem véletlen szeretem az anyukámat.
-Kösziii. -mosolyogtam rá hálásan. Nagyon nem lenne kedvem sétálni.
...
Mikor odaértünk, kiszálltam a kocsiból, és egyenesen az épület felé vettem az irányt, ahol tartják a Lights out tour-t. Mikor beléptem kicsit égett szag fogadott. Az új lány...(mintha én nem lennék új.) Szinte futottam a büfé felé, mikor megláttam Toni-t. Az ügyetlenkedésével együtt.
-Szia. - nézett rám. Izzadt volt.
-Sziaa. - köszöntem vissza. - Segítsek? - kérdeztem kedvesen.
-Jó lenne. - felelte zavartan. - Te is itt dolgozol? - törte meg a kínos csendet.
-Igen. - szedtem fel egy paradicsomot (?) a földről. Toni se egy konyhatündér.. :)
-Sziasztok lányok! - jött oda hozzánk.. Anthony. Igen, őt is szeretem. És az egész Sway House-t.
-Szia. - döbbent le egy pillanat alatt Toni. Pontosan annyira mint én.
-Szia. - köszöntem úgy lazán. Vagyis annak próbáltam tűnni. Vajon sikerült? Valószínű nem.
-Csak arra gondoltam, hogy lesz egy összejövetel a srácokkal, aztán minden itt dolgozót elhívunk. Mármint majdnem mindenkit. - nézett a gondnokra, és a takarítónőre. Hát igen, a takarítónő.. Kék szemek, rövid, ősz haj, és goromba tekintet. A gondnok pedig szinte uganyez. Csak férfiba.
-Ohm - kezdte el bámulni a körmeit Toni. - Te benne vagy? - nézett rám hirtelen segítségkérően.
-P-Persze. Vagyis lehet. Vagy nem biztos. De benne vagyok. Vagy nem? - kezdtem el dadogni. Anthony csak értetlen fejjel nézett rám, majd elröhögte magát.
-Oké. Akkor hatkor a kijáratnál. Addig akár hazamehettek, de ne öltözzetek ki! Csak ennél egy kicsit jobban. - mosolyodott el.
Először nem értettem mi olyan vicces. Aztán rájöttem. Tiszta dzsuvás volt a ruhám.-Oké. - válaszoltuk szinte egyszerre Toni-val.
...
Délután mikor hazaértem megbeszéltem anyuval, hogy NINCS ALKOHOL, NINCS SEMMIT TAPIZÁS - itt elvörösödtem - ÉS LEGFELJEBB ÉJJEL 1-RE ITTHON. Ezek akár még könnyen be is tarthatóak. Felmentem, és keresgélni kezdtem a ruhám közül a 'tökéletest'
Guys! A következő részben befogok vágni a szereplőkről egy-egy fotót. Addig is byeeee.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gondoltad volna? ~Payton ff~
Fiksi Penggemar-Gondoltad volna, hogy egyszer egy Patricia-hoz hasonló lány fogja a 'tökéletes barátnő' t játszani?? - kérdezte tágra nyilt szemekkel. -Nem. Azt sem gondoltam volna, hogy egyszer valaki a barátnőjének tudhatja. - feleltem zavartan. Ez volt a fájó...