*Patricia szemszöge*-Biztos, hogy akarod? - kérdezte Payton.
-Nagyon is. - néztem rá, majd le vettem a pólóját.
-Szeretlek. - súgta a fülembe.
-Én is. - mosolyodtam el.Úristen Patricia nyugodj meg, ez csak egy álom volt. Huh. Jó ég. Miért álmodok ilyeneket? Oké, ez gáz. Maradjon csak az én titkom.
*8:00*
Eme csodás álmom után sikerült elbasznom khmm... elrontanom az egész napomat. Kezdjük azzal, hogy mikor reggel Payton közeledett felém, hogy megcsókoljon, én egyre csak hátráltam, míg neki nem borultam a falnak. Tipikus filmbe illő jelenet. Majd végül sikerült megcsókolnia. Nagy nehezen. Aztán a következő csodás pillanat a napomban:
*magamra öntöttem fél liter forró vizet. Komolyan, ki akar nyáron forró teát inni? Hát öt fiú - akik nem mellesleg irritálóak voltak, de nagyon.
Következő:
*meglökött egy random csaj, mikor sétáltam vissza a mosdóból, és ennek köszönhetően, mindenki előtt elestem. A többieknek elvileg 'feldobtam a napjukat'.
És szerencsére a legutolsó:
*jelenleg egy ágyban fekszünk Payton-nel miután kikönyörögte, hogy nála aludjak. A pulcsijában :). És ilyenkor még nem is gondoltam, hogy csak most jön a hab a tortán. Méghozzá a következő nap...*Payton szemszöge*
Reggel hamarabb keltem mint Patricia, így hát fel néztem Instára. 999+ értesítés. Megszoktam. De mint mindennap ma is belenéztem az értesítésekbe. A fele arról szólt, hogy Patricia és én együtt alszunk. Bazdmeg... De ki készítette a fotót? Patricia megfog ölni. Ahhhhh. - ilyen gondolatok szállták meg a fejem, míg fel nem kelt Patricia.
-Jó reggelt. - öleltem át.
-Jót. - bújt bele az ölelésembe. Már nyúlt volna a telefonjáért, mikor megfogtam a kezét.
-Ne akadj ki. - mutattam a telefonra.
-Tessék? - kérdezte nevetve.
-Csak menj fel Instára. - húztam el a számat.
-PAYTON MOORMEIER. KI CSINÁLTA EZT A FOTÓT? -kérdezte ordítva.
-Fogalmam sincs. - fogtam meg a kezét. -De nézd. Engem nem érdekel mások véleménye, csak az, hogy szeressük egymást. -utáltam hazudni neki. De a fogadásért bármit.
-Az még oké, hogy valaki el küld a pokolba, mert 'elvettem a férjét'. Sőt, még az is oké, ha valakik shippelnek, de ki csinálta ezt a fotót? - kérdezte a szemembe nézve, ami még jobban bűntudatot keltett bennem.
-Nem tudom. - tényleg nem tudtam, aztán bevillant valami. - a paparazzik. - képedtem el. - Csak találjam meg aki készítette azt a fotót. - vettem fel a pólómat. - és esküszöm bazdmeg kitaposom belőle a szart.
YOU ARE READING
Gondoltad volna? ~Payton ff~
Fanfiction-Gondoltad volna, hogy egyszer egy Patricia-hoz hasonló lány fogja a 'tökéletes barátnő' t játszani?? - kérdezte tágra nyilt szemekkel. -Nem. Azt sem gondoltam volna, hogy egyszer valaki a barátnőjének tudhatja. - feleltem zavartan. Ez volt a fájó...