1.bölüm

972 50 3
                                    

Merhaba sevgili Wattpad kullanıcıları yine bir kitap ile karşınızda bulunmaktayım .umarım beğeneceğiniz, size hitap edecek bir kitap olması dileğiyle .

Rahatsız olacaklar için söylemek isterim ki ileriki bölümlerde küfür , argo tarzı şeyler olabilir bu yüzden bunun sözünü veremem .

___

"Jisoo hadi kızım okula geç kalacaksın"babamın yoğun uyandırma çabaları sonucunda uyanmış ,gerilmiş olan vücudumu esneterek yatakta oturur duruma geldim .

"Günaydın babiş "diyerek babama kocamanca sarıldım . Babam da bana "günaydın güzel gözlü kızım " diyerek bana sarılmıştı . Beş saniye sarıldıktan sonra benden ayrılarak "hadi hazırlan okula geç kalacaksın ben mi seo hanımın yanına gidiyorum beni çağırdı "

Babama kafa sallayarak giyinime dolabımdan okul formamı çıkardım . "Neden çağırmış ki sabah sabah seni rüyasında mı görmüş yoksa ?" Bunu gülerek söyleyince babam da hunharca gülmeye başlamıştı .

"Sus kız duyarsa fena azar çeker vallahi " ağzımda sus işareti yaparak banyoya doğru ilerledim bu sırada babam da odamdan çıkmıştı . Banyoda olan işim bittiğinde okul formamı giydikten sonra saçımı yapmıştım ve artık hazırdım .

Odamdan çıkıp mutfağa doğru ilerledim . Görüş açıma annem girdiğinde sessizce arkasından ilerleyerek " " diyerek korkuttum . Annem sıçradığında amacıma ulaşmıştım ama şu kesindi ki annemin o güdümlü terliğinden yiyecektim . Herhalde kahvaltı yapmama gerek kalmaz diye düşünüyordum .

"Kız deli misin aklım çıkıyordu bugün terlik yemediğin için böylesin herhalde evladım ?" "Yok annecim yanına gelmeden önce kendime terlik atıp geldim kendini yorma sen tontiş annem " annem bu dediklerime gülerken ben tabaktaki salatalık ve domateslerden aşırıyordum .

"Jisoo bunları yeme bunları büyük masaya hazırladım birazdan sana hazırlarım " anneme gerek yok bakışı atarak konuştum . "Gerek yok annecim ben doydum zaten okulda yerim bir şeyler ben çıktım "

Annem ısrar etse de sonunda onu ikna edip evden çıkmıştım . Taşlarla dolu olan yolda yürürken kulaklığımı takarak bir yandan da şarkı dinliyordum . Şarkı dinlemeyi seviyordum . Özellikle yolda yürürken dinlediğim şarkı beni alıp ucu bucağı görünmeyen hayallere sürüklüyordu .

Benim de her normal insan gibi bir hayalim pardon yanlış oldu birçok hayalim vardı . Mesela bir cafe açmak istedim hep . Bu hayalime küçüklüğümde kavuşmuştum . Annem ben yedi yaşlarında iken bir cafede çalışıyordu . Beni de bırakacağı bir yer olmadığı için yanında götürüyordu .

Benim hayatım öyle şaşalı değildi . Ama rahatsız da değildim . Hep şükretmek için bir nedenim olmuştu . Güzeller güzeli bir annem vardı .çok yakışıklı bir babam vardı . Bir kardeşim de vardı . Anlaşılacağı üzere şükredecek çok şeyim vardı .

Çoğunluğunu düşüncelerim ile geçirdiğim yolu sonunda bitirdiğimde görüş açıma büyük ve şaşalı okuduğum okul görünmüştü . Bu okulun taksitleri için fazla paramız yoktu . Normal şartlarda bu okulda okuyacak niteliklere sahip değildim .

Sağolsun mi seo hanım bana yardımcı olup okumama yardım etmişti . Babam onun yanında 20 yıldan fazla çalışmıştı , annem de sonradan mi seo hanımın yanında çalışmaya başlamıştı .

Annem ve babamın mi seo hanıma hizmetleri dolayısı ile mi seo hanım da beni torunu olarak görüyordu . İşte bu sayede ben de lisenin son senesine burada başlamıştım .

Sınıfıma geldiğimde derince bir nefes vererek sırama oturdum ardından ihtiyacım olan defter , kitap benzeri araç gereçleri çıkarmaya başladım . Bir kaç dakika sonra da ders başlamıştı zaten .

4 saat sonra ...

Okuldan çıktığımda tekrardan kulaklıklarımı takarak Malikaneye doğru yürümeye başlamıştım . Okul malikaneye fazla uzak değildi 15 dakika civarında ulaşabiliyordum .
Hoş uzak olsa da bir şey fark etmezdi .

Malikaneye geldiğimde zile basarak açılmasını beklemeye başladım . Kapıyı annem açmıştı . Anneme baktığımda biraz solgun duruyordu endişeli sesimle konuştum "anne hasta mısın ? Bu yüzünün hâli ne böyle ?"

Annem "içeri geç seninle konuşacağız "dediğinde içime bir kuşku oturmuştu . Annemi böyle kötü yapan şey neydi ? Annem benimle ne konuşacaktı ? Aklıma bin bir soru gelmişti cevabını bekleyen ...

____

Okuyan herkese teşekür ederim ❤️

𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin