Herkese selam 6. Bölüm ile karşınızda bulunmaktayım bir şeyden rahatsızlık duyuyorum .
Oy vermeyen sadece okuyup gidenler cevaplasın bu sorumu?
Okuyorsunuz sonra oy vermeye erinip gidiyorsunuz peki size böyle bir şey yapılsa ne yaparsınız ? Okumayı biliyorsanız oy vermesini de bilin madem oy vermesini bilmiyorsunuz hiç okumayın o zaman istemem .____
Rose"Abi neden geldin ?" Dediğinde annem ve benim bakışlarımız mutfak kapısından giren taehyung'a dönmüştü . Taehyung ufak çaplı bir dalga geçmek istercesine konuşmuştu "ne dedikodu yaptığınızı merak ettim "
Rose elini alnına koyarak sabır dileme işlemi bitince taehyung'a dönüp o da dalga amaçlı birşeyler söylemeye başlamıştı . "Ne o tae sen de mi dedikodu yapmak istiyorsun yoksa ?"
Rose'nin dediğine dayanamayıp güldüğümde taehyung'un bana kızgın bir şekilde bakmasını sağlamıştım . Bunun sonucunda gülmeyi bırakmıştım anneme dönerek "anne ben odama çıkıyorum " annem "tamam kızım "dediğinde mutfak kapısından sıyrılıp merdivenlerden çıkmaya başlamıştım .
Son basamağı da çıktığımda kolumdan tutulması sonucunu yere düşmüştüm . "ne yapıyorsun sen ?" Demiştim benimle birlikte düşen taehyung'a o ise alaycı bir şekilde konuşmuştu . "Yerin rahat galiba ama benim raket değil kalkar mısın ?" Altıma baktığımda taehyung'un üstüne düştüğümü görünce hemen üstümü düzeltip kalkmıştım . Yüzümün yanmasından kızardığımı anlamıştım .
Bakışlarımı yere sabitleyerek "bir şey mi diyecektin ?" Dedim . Taehyung "bir daha gülme " dediğinde yerde olan bakışlarımı bu sefer gözlerine sabitlemiştim . "Neden ?"dedim tek kaşımı kaldırarak ama taehyung bir şey demeden odasına yönelmişti .
Tam arkasından sesleneceğim sırada rose de bana seslenmişti "jisoo ne yapıyorsunuz koridorda hadi gel odama gidelim "kafamı sallayarak rose'yi takip etmiştim .
"Yarın okul var yarın mı başlayacaksın ?"kafamı olumlu anlamda sallayarak cevap vermiştim "evet annemgil yarın başlayabileceğimi söyledi okul formasını çoktan almışlar " dediğimde rose ufak çaplı bir kahkaha atıp konuşmuştu "bak sen şunlara senden heyecanlılar desene " rose böyle deyince ben de kahkaha atmıştım .
"Biraz endişeliyim açıkçası "dediğimde rose bana sahte bir kızgınlıkla bakıp bir kaşını havaya kaldırmıştı "neden ?" Derince bir of çekip cevap verdim rose'ye "sen ve taehyung'dan başkasını tanımıyorum yani -"konuşmamı bölen şey rose'nin konuşması olmuştu "merak etme seni hepsi ile tanıştırırım eminim bizim kızlarla iyi anlaşırsın "
Merakla kaşlarımı havaya kaldırmıştım "kim olacak canım Lisa ve dahyun ile dahyun ile pek yakın değilim ama Lisa ile çok yakınım " demişti . Ardından eklemişti "bir de ..."
Meraktan dolayı inmeyen kaşımı daha da kaldırmıştım ."bir de ?" Rose'nin yüzünde bir aydınlanma olmuştu . "Jungkook " elimi yüzümün arasına alarak konuştum "seviyor musun ?"
"Evet " dediğinde yataktan kalkıp dans etmeye başladım "eniştem oluyor " saçma salak dans ederken kapı açılmış içeri taehyung girmişti tabi ben dansıms o kadar dalmıştım ki bunu sonradan farkettim . "Rose bu ses ne diyecektim ama anlaşıldı "
"Neden dans ediyor ?" Demişti rose'ye rose ise "hiç "dediğinde taehyung'un kaşları gerginleşti . Ben ise roseye ağzımı geveleyerek 'bilmiyor mu ?'demek istediğimde tabi ki anlamamıştı .
"Sen neden geldin " taehyung kapının yanındaki giysi dolabına yaslanarak konuşmuştu ." Şu kızı hallettin mi ?" Ne kızından bahsediyordu acaba ? Yoksa sevgilisi mi vardı ?
"Hayır yarın hallederim ama kız iflah olmaz söyleyim " merakla aklımda binlerce diyalog oluştururken taehyung rose'yi onaylayıp odadan çıkmıştı .biz de dergilere bakmaya başlamıştık .
_____
Bölüm nasıldı sizce ?
Hangi karakteri beğendiniz en çok kitapta ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓
ספרות חובבים❝derler ki hayat bir savaştır benim asıl savaşım kalbimle ...❞ {𝒦𝒾𝓂 𝒥𝒾𝓈ℴℴ &𝒦𝒾𝓂 𝒯𝒶ℯ𝒽𝓎𝓊𝓃ℊ } {Bangtanpink } Duyurulur ! Shadow'un birinci tamamlanmış hikayesidir . İkinci kitabı okumak için mutlaka bu kitabı okumanız gerekir ! İkinci ki...