34.bölüm

274 30 2
                                    

Selam iyi okumalar diliyorum lütfen kitap hakkındaki düşüncelerinizi belirtmekten kaçınmayın 😊

____

"Jisoo o kız için benimle mi tartışacaksın !?" Gerçekten saçmalıyordu hem de çok fazla kalbini kırmak istemiyordum ama o benimkini çoktan kırmıştı buna rağmen gene kırmak istemiyordum .

Hiç bir şey demeden koridora çıkmıştım . Öğle arasında olduğumuzdan ötürü sakinleşmek için bolca vaktim olacaktı . Rose arkamdan gelip kolumdan sertçe tutana kadar bahçeye doğru yürümekle meşguldüm.
"Gidemezsin konuşmaktan kaçıyorsun!"

Ses tonu sert çıktığı için koridordakilerin bakışları bize dönmüştü . Buna taehyung ve çetesi de dahil . "Kaçıyorum evet kaçıyorum ne yaşadığımı bilmene rağmen hâlâ beni suçlamandan kaçıyorum rahat bırak beni !" Sesim rose'nin ki gibi sert çıktığında taehyung yanımıza doğru gelmeye başlamıştı .

Kardeşine destek verecek olmalıydı .rose ve diğerlerini arkamda bırakarak bahçeye ilerledim . Boş bir bank bulduğumda oturdum . Kaç dakika tuttuğum göz yaşlarımı saldım .ben göründüğümün aksine çok yaralı bir kızdım . Geçmişi bırakmış olduğumu düşünüp hep yeni bir sayfa açmıştım .ama bu sıralar bir şeyler oluyor o beyaz sayfalar rengarenk oluyordu. Yapamıyordum . Belki de ablam gibi ben de kaçmalıydım .
__

𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin