Selam demek istemiyorum ama diyorum her neyse hızlıca bölüm
Atmaya devamkeee çoktan dört bölüm oldu inşallah bu gidişle hızlı bir şekilde bitirebilirim . Bitirmek istememin sebebi yazmak istememem değil yanlış anlaşılmasın sadece bölümler kopuk oluyor bu yüzdenOkuyan herkes teşekürler ❤️
___
Kim jisoo'dan :
"Sonunda geldik "annemin deyişi ile dışarı baktığımda büyük bir villanın önünde durduğumuzu gördüm . Babam "hadi inelim mi seo hanım bekliyordur " dediğinde arabadan inerek kulağımdaki kulaklığımı elbisemin cebine attım .
Mi seo hanım evin kapısına ilerleyince biz de arkasından ilerleyerek kapıya ulaştık . Kapıyı hoş giyinimli bir kadın açmıştı .hoş giyinimli kadın mi seo hanımı görmesi ile doksan derece eğilmesi bir olmuştu .
"Hoşgeldiniz efendim " mi seo hanım bir şey demeden içeri ilerlediğinde biz de arkasından ilerlemeye devam ettik sonunda salon olduğunu düşündüğüm yere geldiğimizde görüş açıma koltukta oturan diğer şık giyinimli kadın ve takım elbiseli bir adam girmişti .
Takım elbiseli adam mi seo hanıma ilerleyerek sarıldı "hoş geldin annecim " demek ki oğluydu . Busan'a gelmediği için hiç birini tanımıyordum neredeyse sadece rose'yi tanıyordum . Yaz tatillerinde gelip busan'da kalıyordu .
"Hayırsız evlat insan bir kere gelip bakar annesine "diyerek sitem etmişti oğluna mi seo hanım . Oğlu ise itiraz etmişti "anneciğim işlerden başımı kaldıramıyorum inan ki " mi seo hanım kahverengi koltuğa oturarak oğluna cevap verdi "ben çok iyi bilirim o işleri karınla gezip toz annene gelince işim var hah "
Mi seo hanımın gelini olduğunu düşündüğüm kadın konuşmuştu bu sefer "anneciğim vallahi kocamın yüzünü zar zor görüyorum " demişti yapmacık bir şekilde yani bana öyle gelmişti . Mi seo hanım bu sefer "torunlarım nerede hyu Jin ?"
Bay kim annesine cevap verirken bir kadeh şarap vermişti annesine " okuldaydılar birazdan burada olurlar siz de hoşgeldiniz "demişti babama dönerek babam sıcak gülümsemesi ile doksan derece eğildi "hoşbulduk bay kim "
"Bu güzel kız kızın olmalı değil mi ?" Dediğinde bana dediğini başta anlamamıştım daha sonradan köfteyi çakmıştım . Babam olumlu anlamda kafasını sallamıştı . Bu sefer de bay kim'in eşi bana hitaben konuşmuştu .
"Güzel kız maşallahı var ama biraz sıska " demişti bayan kim bu kadın gerçekten sinirdi davranışları , konuşması her şeyi ile gülümsedim "teşekür ederim efendim "kapı açılma sesi geldiğinde rose'nin geldiğini anlamıştım içim kıpır kıpır olmuştu .
Rose ve adını bilmediğim bir çocuk girdiğinde salona rose ile birbirimize koşarak sarıldık . Bana ciyaklıyordu rose "jisoo senin burada ne işin var tanrım çok özledim pikachum "
"Ben de seni çok özledim " dedim. Sarılmamız babamın öksurmesi ile son bulurken tekrar eski yerime , babamın yanına geçtiğimde gözüme o çocuk takıldı sanırım rose'nin abisi olmalıydı . O da gelmezdi busan'a fazla sagi gelse de bir türlü karşılaşamamıştık .
Gözlerimi gözlerine çevirdiğimde onun da bana baktığını fark ettiğim an bakışlarımı tekrar önüme döndürdüm . Mi seo hanım "çalışanlarım burada çalışacak hyu Jin haberin olsun istedim bu arada jisoo seni rosegilin okuluna gonderebiliriz "
Buna sevinen rose gene bana sarılmıştı . Bayan kim "normal bir okula gitsin işte annecim neden boşu boşuna masraf yapıyoruz ki " dediğinde başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü . Ama hak vermiştim bayan kim'e ne de olsa ben sadece çalışanın kızından başka bir şey değildim onun gözünde .
Bayan kim'in dediği şeyden sonra babam da bayan kim'e destek çıkmıştı "bayan kim doğru söylüyor efendim jisoo başka bir okula gidebilir "
Mi seo hanım itiraz edercesine konuşmuştu "hayır olmaz o da benim torunum gibi ben onu torunum yerine koydum o da rosegil ile beraber aynı okula gidecek gelin sen de masraf yapmak istemiyorsan daha az alışveriş yap !"
Ben şaşırmış şekilde olanları izlerken mi seo hanım eklemişti . "Çalışanlar size odanızı gösterir ben dinlenmeye çıkıyorum " dediğinde bay ve bayan kim de çıkmıştı . Annem ve babam çalışanlar ile tanışmaya gittiğinde rose ben ve adını hatırlamadığım kardeşi tek kalmıştık salonda .
Rose "ne yaptın bunca zaman jisoo sana yardım da edemedim üzgünüm pikachum " dediğinde yanına ilerleyip tekrar sarıldım rose'ye ardından konuştum "deme öyle sincabım ben hallettim bir şekilde "
Biz sarılmaya devam ederken rose'nin abisi konuşmuştu dediği şey ile ani bir şaşkınlık yaşamıştım .
____
Okuyan herkese kap yolluyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓
Fanfic❝derler ki hayat bir savaştır benim asıl savaşım kalbimle ...❞ {𝒦𝒾𝓂 𝒥𝒾𝓈ℴℴ &𝒦𝒾𝓂 𝒯𝒶ℯ𝒽𝓎𝓊𝓃ℊ } {Bangtanpink } Duyurulur ! Shadow'un birinci tamamlanmış hikayesidir . İkinci kitabı okumak için mutlaka bu kitabı okumanız gerekir ! İkinci ki...