5.bölüm

420 42 1
                                    

#medyayadibimdüştü#

____

"Rose bizi niye tanıştırmıyorsun ?" Dediğinde ani bir şok yaşamıştım . Beni daha yeni görmüştü neden bu kadar hızlı tanışmak istemişti ki gerçi benimki de soruydu tabi tanışmak isteyecekti ...

Rose benden önce şoktan çıkıp abisine cevap verdi "abi bu jisoo çok yakın arkadaşımdır jisoo bu da abim taehyung " elimi uzatarak konuştum "memnun oldum " elimi tutmasını beklerken beklemediğim bir şey yapmıştı .

"Ben odamdayım rose " diyerek odasına ilerlemişti ben de uzattığım elimi indirdim . Rose anlamış olmalı ki konuşmuştu "bakma öyle jisoo abim böyledir işte Altan almaya çalış biraz " dediğinde kafamı salladım . Ardından rose ile onun odasına çıkıp uzunca bir sohbete başladık .

Akşam saat sekiz civarı olduğunda rose'nin odasına annem gelmişti . Geldiği an rose'ye uzunca bakıp sarılmıştı "güzel ipek saçlım benim özlemişim seni " rose gülümseyerek "ben de özledim "demişti .

Yanlarına ilerleyerek "kıskanıyorum ama "dediğimde ikisi de kollarını bana uzatmıştı . Sonrasında beraber aşağı indiğimizde annemle mutfağa gitmiştik  rose ise ailesinin yanına , salona gitmişti .

Annem biraz tuhaf davranıyordu ve bu beni fazla rahatsız etmişti . Sonunda dayanamayıp soruvermiştim "anne bu aralar neden tuhafsın böyle ?" Annem elindeki tabağı mutfak masasına bırakarak bana dönmüştü "bak jisoo rose ile arkadaş olmana karışmıyorum ama annesini artık öğrendin bak annesi laf edebilir rose ile yakın olmana dikkat et olur mu kuzum ?"

Kafamı sallayarak onayladım annemi haklıydı . Annesinin beni kırmasından korkuyordu. "Tamam anneciğim dikkat ederim babam nerede ?"
Annem eli ile bahçeyi işaret ettiğinde bahçeye baktım .

Babam gülleri sulayıp birşeyler konuşuyordu babamın bu halini görseler kesin deli derlerdi o derece kaptırmıştı kendini . Sandalyeyi çekip oturduğumda annem ani bir soru sorunca şaşırmıştım "sence de  taehyung  çok yakışıklı bir çocuk olmamış mı ?"

"Bilmem olmuş mu ?" Dediğimde annem ufak çaplı bir kahkaha atmıştı . "Beni kandırma jisoo çocuğu gözlerin ile yedin bitirdin bak o çocukla da yakın-" annem lafını tamamlayamadan mutfağa rose gelmişti . "Evet abim çok yakışıklıdır jisoo ile çok yakışır " demişti rose .

"Hayır rose yanlış anladın sen " desem de beni dinlememişti. "Merak etme jisoo kimseye demem " elimi alnıma koyup anneme kötü kötü bakmaya başlamıştım . Tabi mutfağa gene biri girmişti .

____

Okuyan herkese teşekkür ederim ❤️

𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin