Uyarı 1: medyayı neden koydum bilinmez siz de bilmeyin !
Uyarı 2:mantık hatası olduğu biliniyor siz söyleyince öğrenmeyeceğiz yani söylemeyin !
Uyarı 3:hemen bölüme geçmezseniz öldürüleceksiniz !
_____
"Bu anlattığın plan ya işe yaramazsa jisoo ?" "O zaman başka bir plan yaratırız rose " rose ile ellerimizi yumruk yaparak tokuşturduk . Tezgahta bulunan büyük bir bardak kola'yı küçük bir tepsiye yerleştirdim .
"Rose sen ver bence "rose başını olumsuz anlamda salladığında 'neden ?'der gibi bakıyordum yüzüne .
"Ben verirsem abim bir terslik olduğunu anlar çünkü ben ona hiç kola götürmem aksine ondan ben isterim jisoo en iyisi sen ver "Tamam diyerek merdivenleri bir bir çıkmaya başlamış taehyung'un kapısının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım içeriden gel dediğinde içeriye girdim . "Sana kola getirdim taehyung " taehyung tek kaşını kaldırarak konuştu"hayrola neye borçluyuz jisoo ?"
Boğazımı temizledim .rahat olmalıydım bu planımı anlayacak değildi ya tabi canım " rose ile kola içiyoruz sana da getirmem gerekirdi " "neden gerekirdi?" Dediğinde aklıma okulda söyledikleri gelince hem onu kendi silahı ile vurmam gerektiğini düşündüm "hadi ama sen beni kardeşin gibi gördüğünü söylememiş miydin? Ben de seni abim gibi gördüğüm için seni düşündüm ve getirdim bu kadar uzatma !"
"İyi teşekürler " diyerek içmeye başladığında rahatlayıp odadan çıktım . Rose bana şaşkınca bakarken ona beklediği cevabı verdim " sen daha hazır değil misin rose ?"
____
Bölümü tam beş kere değiştirdim . Bana jisoo'nun bu tavrı biraz mantıksız gelmişti ama artık mantıklı geliyor her neyse iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓
Hayran Kurgu❝derler ki hayat bir savaştır benim asıl savaşım kalbimle ...❞ {𝒦𝒾𝓂 𝒥𝒾𝓈ℴℴ &𝒦𝒾𝓂 𝒯𝒶ℯ𝒽𝓎𝓊𝓃ℊ } {Bangtanpink } Duyurulur ! Shadow'un birinci tamamlanmış hikayesidir . İkinci kitabı okumak için mutlaka bu kitabı okumanız gerekir ! İkinci ki...