3.bölüm

486 42 9
                                    

Okuyan herkes saolsun 😂

___

Taehyung'dan :

Elimdeki telefonumla ilgilenirken bir yandan da ağzıma kahvaltılık bir şeyler atıyordum . Annem ve babam her zaman olduğu gibi tartışıyorlardı daha doğrusu annem gene babamın başının etini yiyordu . Annemi görünce hep içimden 'benim böyle bir eşim olmasın ' diyerek dua ediyordum .

Bu sefer olan tartışmalarının sebebi babanneciğimdi . Ani bir şekilde buraya taşınıp bizimle yaşamaya ksrar vermişti . Tabi annem durur mu ? Tabi ki de hayır babamı ikna etmeye çalışıyordu ama ikna etse bile babannem ile başa çıkamazdı .

Babannem'in öyle bir inadı vardı ki keçiyi taş ederdi . Bunu annem de biliyordu gerçi asıl karın ağrısı babannem'in hep kendisine karışacağını bilmesiydi .

Babam kesin bir dille 'hayır 'dese bile annem devam ediyor tek babam'ın değil benim de başımı şişiriyordu . Artık dayanamadım ve masadan kalkarak yanımda bulunan siyah sırt çantama uzandım .

"Ben okula gidiyorum size afiyet olsun "diyerek cevap vermelerini beklemeden kapıya doğru gitmeye başladım . İçeriden babam anneme homurdanıyordu ."al işte kaçırdın çocuğu sen beni deli edeceksin kadın !"

Okula geldiğimde ilk işim rose'yi bulmak olmuştu . Onu bulduğumda hızlıca yanına ilerlemeye başladım beni görmemişti ta ki Lisa canavarının "rose abin geliyor kaç çabuk "diyene kadar ...

Rose hızlıca koridorun sonuna doğru koşmaya başladığında ben de koşmaya başladım . Bir yandan koşuyor bir yandan arkasından bağırıyordum ."benden kaçamazsın rose !" Sonunda koridorun sonuna geldiğinde kaçacak yeri kalmamıştı .

"Hassiktir " dediğini duyduğumda kahkaha atarak adım adım yanına ilerledim . "Sen benim başıma bela olarak mı geldin küçük kardeşim ha ?"

Rose karşımda süt dökmüş kedi gibi dururken birden pençelerini çıkararak konuşmuştu pardon haykırmıştı . "Abi vallahi billahi jungkook için yaptım " kaşlarımı çatarak sahte bir sinir ile konuştum rose'ye "jungkook için beni mi sattın rose ?"

"Abi ama o kız jungkook'a çok yapışıyordu ben de sana yolladım biraz da sana yapışsın diye hem fena mı oldu sevgilin de yok "elimi alnıma koyarak sabır diliyormuş gibi yaptım . "Ulan kız gidip ailesine onunla evlenme niyetimiz olduğunu söylemiş !"

Bu söylediklerime rose kahkaha atarken ben sinirden delirmek üzereydim "abi ne güzel işte bir de çocuk yapın oh mis " "bana bak rose o kızı benden uzaklaştır ne bileyim gay felan de işte kıza bir şey yap !"

Rose kahkaha atmaya devam ederken sert bir dille tekrar uyardım ama bu sefer tehdit de etmiştim "eğer o kız benden uzaklaşmaz ise jungkook'a anlatırım geçen gün ne halt ettiğini !"

Rose bu sefer neredeyse elimi ayağımı öpecek durumdaydı "abi tamam halledeceğim jungkook'a söyleme ne olur !" "Ben bilmem o kız benden uzaklaşacak rose yakınlaştırdığın gibi uzaklaştır !" Diyerek koridordan ayrıldım .

Sınıfa girdiğimde jimin'in yanına oturdum . Jimin beni fark etmemişti . Biri ile mesajlaşıyordu .bir yandan da salak salak sırıtıyordu . "Lan !"diyerek bağırdığımda sıçrayarak bana döndü 'sen deli misin ?' bakislari eksik olmuyordu tabi .

"Ya tae ne yapıyorsun oğlum sen ya kalbime iniyordu vallahi " meraklı gözlerimle  telefonuna bakmaya çalışarak konuştum "ne yapayım sen gene hangi kızı yolundan çapkın kazanova ?"

"Aşk olsun ben çapkın mıyım ? Bence sana da yapalım bir kız bu gidişle bütün okul gay olduğunu düşünecek demedi deme bak " elimle gerek yok işareti yaparak jimine yaklaşarak konuştum ."belki de gayimdir jimin ha kızları bırak beni al "

Jimin bana korku dolu bakışlarını yollarken "şaka lan şaka "dediğimde rahatlamışcasına bir nefes bıraktı ortaya . Sonrasında hoca geldi ve bitmek bilmeyen derse başladık . Tabi onlar derse başladı ben de uykuya ...

___

Okuyan herkese teşekür ederim ❤️

𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin