19.bölüm

335 47 3
                                    

Selam 19.bölüm ile karşınızda bulunmaktayım . Sizlere düzeltmek istiyorum bunu okuyan kişilere rahatsız olduğum bir durumdan bahsedeceğim . Lütfen bu diyeceklerime kulak verin .

Şimdi wattpad de herkes bir kitap yazmak için bir bölüm yazmak için o kıymetli olan zamanından bir tutam ayırıyor değil mi ? E zaman geri dönülebilecek bir şey de değil . O zaman siz bu eşsiz parçanın karşılığı olan küçük bir oyu vermeye neden eriniyorsunuz veya eliniz bir türlü gitmiyor oy kısmına ?

____

"Lisa söyle artık ne oldu da böylesin ?"Lisa sıkıntılı olan nefesini tekrardan vererek benim soruma cevap verdi . "Jisoo ben ... Ben jungkook'u seviyorum " o an ses tonumun ne kadar arttığının farkında olmadan bir tepki vermiştim ."ne !?"

Arkadan taehyung'un sesi duyulduğunda Lisa ve benim içimi bir korku kapladı . Rose'nin abisi olduğu için roseye söyleyebilirdi bu durumda rose ile arkadaşlığımız tehlikeye girerdi . " Niye bağırıyorsun öyle jisoo iyi misin ?"

Kafamı olumlu anlamda sallayarak lisanın kolundan tutup çekiştirmeye başladım . "Hadi gidelim Lisa görüşürüz taehyung " taehyung arkadan seslense de duymamazlıktan gelmeyi seçmiştik düzeltmek gerekirse zorundaydık .

Okulun şaşalı bahçesine geldiğimizde bu sefer çıkışan ben oldum . "Lisa anlat şu olayı bakalım " Lisa anlatmaya başladığında duyduğum şeyler beni ucu bucağı görünmeyen okyanusta boğulurmuş gibi hissettirmişti .

____

Oy verenler sağolun ...

𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin