Sonunda final ile karşınızdayım . Bu anı o kadar çok bekledim ki . Sonudna dilediğim oldu çok mutluyum . Merak etmeyin bu bölüm uzun upuzun olacak . Geçiyorum o zaman .
____
Kaç saattir oturduğumu saymadığım bankta öylece oturmaya devam ediyordum . Bu süreçte öğle arası çoktan bitmiş . Dersler başlamıştı ama bu kafayla almayacağı için girmemiştim .girsem bir faydası olacağını düşünmüyordum . Hem zaten rose de vardı . Onunla iyi bir dostluğum vardı . Kavga etmek istemiyordum .
Yorulmuştum hem de çok ... Dışarıya mutlu görünmekten ,kendimi başkaları için feda etmekten , başkalarını kendimden çok düşünmekten kısacası yaşamaktan bıkmıştım .
"İyi misin jisoo?" Sesin geldiği yöne baktığımda taehyung'u gördüm . Üzgün görünüyordu . Kardeşini savunmaya gelmiştir diye düşünüyordum . "Sence iyi miyim ?" Dedim sadece geçiştirmek istiyordum . Taehyung rose'nin kardeşiydi doğal olarak rose'yi savunacak beni suçlayacaktı . Suçlamıyordum onu ben de aynısı yapardım belki de ...
"Bunun cevabını verecek kişi sensin " diyerek yanıma oturmuştu taehyung . Şaşkınlıkla araladım kaşlarımı . "İyi miyim bilmiyorum kötü müyüm onu da bilmiyorum " dedim . İçimden bir ses taehyung ile dertleşmeye itiyordu beni ve ben o sese karşı koyamıyorum.
"Jisoo çok güzelsin " ben şaşkınlığımı saklayamazken taehyung eklemişti " ve çok yaralı " ilk defa taehyung bana güzelsin demişti . Belki beni seviyordu belki ben de onu seviyordum .emin değildim . Kolay aşık olan biri değildim ve aşk bu kadar kolay bir şey değildi .
Taehyung bana yaklaşmaya başladığında kalbim depar atıyordu . Bakışlarını dudaklarıma kilitleyerek konuşmuştu . "Seni öpmeme izin verir misin?" Beni öpmek için izin mi almıştı yani ? Peki ben ona izin verecek miydim? Kalbim onu istiyordu . Ruhum da .
Başımı onaylayarak salladığımda dudaklarım taehyung'un dudakları ile buluşmuştu .ilk defa kalbim çıkacak gibiydi . İlk defa aşık olmuştum . Bu kişinin taehyung olacağını nerden bilebilirdim ki ?
Ben kim jisoo'ydum . Acılarımla ,taehyung için atan kalbimle , ailem için yaşayan ruhumla , bana kardeşliğin kandan ibaret olmadığını öğreten rose ile , bana kaçmayı öğreten ablamla , beni okutmak için çabalayan annemle , gururum olan babamla...
Ben onlarla bir oldum onlarla yok olurum ...
___
Bu kitap burada biter ikincisi yakında gelecek umarım ona da aynı ilgiyi gösterirsiniz . Bu kitapta yolcum olan herkese teşekürler .
Oy veren vermeyen ,yorum atan atmayan herkese hakkım helaldir .
İkinci kitapta buluşalım değerli yolcularım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓
Фанфик❝derler ki hayat bir savaştır benim asıl savaşım kalbimle ...❞ {𝒦𝒾𝓂 𝒥𝒾𝓈ℴℴ &𝒦𝒾𝓂 𝒯𝒶ℯ𝒽𝓎𝓊𝓃ℊ } {Bangtanpink } Duyurulur ! Shadow'un birinci tamamlanmış hikayesidir . İkinci kitabı okumak için mutlaka bu kitabı okumanız gerekir ! İkinci ki...