2.bölüm

511 43 1
                                    


Selam herkese tekrardan kitap kapağı pek içime sinmedi sizce kitap kapağı nasıl ? Psd eklemedim canlı durması için ama bilmiyorum tekrar yeni bir kapak yapmaya çalışacağım lütfen fikrinizi belirtin !

__

"Anne bir şey mi oldu ?" Çantam sırtımdan elime kadar indiğinde tekrar çantamı alıp sırtıma çıkardım . "Mutfağa gel baban da orada " mutfağa doğru ilerleyen  annemi takip ederek mutfağa kadar ulaştım .

Görüş açıma babam girdi . Annemin aksine babamın durumu biraz daha iyiydi . Meraklı bakışlarımı gizleyemiyordum . Babam da bunu farketmiş olacak ki konuşmaya başladı .

"Önce otur jisoo "babama olumlu anlamda kafamı sallayarak mutfakta bulunan siyah renkli tahta sandalyelerden birine oturdum . Annem de oturduğunda ilk konuşan ben oldum .

"Baba neler oluyor annemin bu hali ne ?" Babam konuşarak kafamdaki sorulara bir bir cevap vermeye başlamıştı . "Bak jisoo biliyorsun ki 20 yıldan fazla süredir mi seo hanımın yanında çalışıyorum " babama kafa salladığımda babam seslice yutkunarak konuşmasına devam etti .

"Mi seo hanım  seoul'e  oğlunun yanına taşınacak yanında bizim çalışmamızı da istedi anlayacağın o ki
Seoul'e taşınıyoruz kızım " babamı şaşkınlıkla dinliyordum . Annemin kaygısının sebebini artık biliyordum .

Ben babama yeni bir soru yönelttim ."baba peki okulum ne olacak ?" Babam tekrardan sorumu cevaplamıştı " merak etme jisoo orada bir okul buluruz sana " babama anladığımı belirten bir sekilce kafa salladım .

Ama içimde annemde aynısı olan bir kaygı belirmişti . Ben bu şehirde doğmuş ,büyümüştüm . Bu kasabanın her yerini ,her karışını biliyordum . Ama seoul hiç gitmemiştim baya bir büyük bir şehir olması da cabasıydı .

Annem bana tercüman olmuş gibi konuşmuştu . "Ne yaparız orada gitmeyelim hayatım burada yeni bir iş bulabiliriz " babam "hayır hayatım gideceğiz "dediğinde içimde yanan ümit ışığı tekrar sönmüştü .

Annem de ısrar etmeyi bırakmıştı . Biliyordu o da babamın dediği şeyi yapacağını böylece busan'da  başlayan hayatım seoul'de şekillenmeye başlayacaktı...

___

Kısa oldu biliyorum ama idare edin millet öbür bölüm taehyung'un anlatımından olacak baylar size 😘

𝑺𝑯𝑨𝑫𝑶𝑾 | Vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin