12

386 29 0
                                    


მთელი ღამით ვერ მოვისვენე, კოშმარებს ვხედავდი ეს ყველაფერი კი მაშინებდა, სევდიანი ვიყავი არ ვიცი რატომ მაგრამ ბოგამი საშინლად მენატრებოდა, მისი ნახვა მინდოდა.

- როგორ ფიქრობთ ეს უფრო...

- ბოდიშს გიხდით უფლისწულო ჯანქუქ, სამწუხაროდ არ ვიცი რაზე საუბრობდით, სიმართლე რომ ვთქვა საკუთარ ფიქრებში ვიყავი ჩაძირული.

- კარგი მოდი შენზე ვისაუბროთ.

- ჩემზე?

- რა ხდება? რაღაცაზე ღელავ.

- უბრალოდ ცუდი სიზმარი ვნახე, უფრო სწორად თუ ვიტყვი კოშმარებს ვხედავდი მთელი ღამის განმავლობაში და თან ბოგამიც არ დაბრუნებულა არადა წესით და რიგით უნდა დაბუნებულიყო.

- იქნებ გავისეირნოთ.

- არ ვიცი.

- წამოდით ოდნავ გულს გადააყოლებთ.

სასეირნოდ ვიყავით ბაღში როდესაც ჩვენთან ბიჭი მორბის შორიდან ვერ ვცნობ თუ ვინ არის თუმცა როგორც კი მოგვიახლოვდა ეგრევე ვიცანი.

- უფლისწულო თეჰიონ თქვენთვის ცუდი ამბავი მაქვს.

- რა ხდება?

- ეს ბოგამს ეხება.

- ბოგამს?

- დიახ ის მეფე ჩანიოლს ჰყავს ტყვედ აყვანილი.

- რაა?

- ჰო არ ვიცი რა ჩაიდინა ან არ ჩაიდინა, მაგრამ მას ხვალ სიკვდილით დასჯიან.

- წავალ მშობლებს გავესაუბრები.- ვამბობ და ბიჭს თვალს ვავლებ.

- ისინი მის გამოხსნაზე უარს ამბობენ.- ვწუხვარ უფლისწულო თეჰიონ.

სასახლისაკენ გიჟივით მივრბივარ სადაც მშობლებსა და წყეულ მეფე პარკ ჩანიოლს და მის ძმას ვხედავ.

- მიხარია თქვენი ნახვა უფლისწულო თეჰიონ.- ამბობს ჩანიოლი ღიმილით.

- ბოგამი გაანთავისუფლეთ.

- ძალიან გაფასებთ მაგრამ ამას ვერ ვიზამ უფლისწულო თეჰიონ მან ჩემი მოკვლა სცადა.

Prince and Me.  / Completed / ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang