Minho's POV
,,Krisi, nech tu kočku napokoji a šupej si uklidit to lego tady na zemi." Okřikl jsem svého syna.
Kris jen rychle kývl a začal kostičky lega uklízet. Musím říct, že nemám rád toho člověka, co lego vymyslel. Mám pocit, že stoupnout na kostičku lega, vám působí větší bolest, než kdyby vám někdo píchl do nohy kůl a to beze srandy.
Dodělal jsem míchaná vajíčka (nic jiného neumím) a dal je na stůl. ,,Večeře!" Kris přiběhl a rychle si hladil bříško. ,,Zase vajíčka?" Koukl se na mě smutně maličký. Povzdechl jsem si. ,,Krisi..v-" - ,,Ano..vím že nic jiného neumíš tatínku.." Sedl si na mě a věnoval mi letmou dětskou pusinku na tvář.
Abych vás uvedl do děje...Pravá Krisovo maminka umřela, když mu byl 1 rok. Od té doby se o něj starám sám...jenže už bych měl začít pracovat, jelikož by se peníze šikly, a tak nemůžu zůstávat celý dny s Krisem sám doma, takže jsem se rozhodl najmout někoho, kdo by mého miláčka hlídal....
Jakmile jsme dojedli, umýval jsem nádobí a snažil se nějak uklidit v kuchyni. Potom jsem vzal Krise a vykoupal se s ním, možná jsme si hráli na piráty, ale to je vedlejší. Krise jsem následně uložil do postele, přikryl a samozřejmě jsem mu nezapomněl dát jeho oblíbeného plyšáčka jménem Micky. ,,Tatí..zazpíváš mi něco?" Chytl celou ručkou moji ruku Kris. Kývl jsem a dal mu pusu do vlasů a začal mu potichu zpívat.
Da ijhyeojilkkeoya
Ileohge ij-eulyeo aesseodo natana
Ijen deoneun hwibsseulligi silh-eo
Ibul-eul gugigo, solileul chyeobwado
Gyeolgug-en nan dasi il-eona
I can't sleep
So tell me
Oneul bamdo gyeolgug-en awake
Naeil bamdo ama ileol deushae
So tell me now, I'll find a way
Naeil bamdo nan There is no other way
(skz-insomnia)Chvilku jsem poslouchal jak jeho srdíčko tluče a následně jsem ho lehce pohladil po vlasech. Zvedl jsem se a potichu odešel z ložnice. Cestou jsem se zastavil v koupelně, kde jsem se oblékl do pracovního oblečení a čekal, než přijde chůva. Najednou někdo začal zvonit. Doufám že se Kris nevzbudil. ,,Maminka!" Ozvalo se z ložnice. Ks. Otevřel jsem vchodové dveře a uviděl kluka, co měl nabarvené hnědé vlasy, velké oči a roztomilé rty. Musím říct že mi hrozně připomínal veverku. Mladík se usmál. ,,Jsem Han Jisung a vy jste Lee Minho, že?" Kývl jsem a pustil ho dál. ,,Maminka?!" Přiběhl Kris. Potom se hned podíval na Jisunga a úsměv mu spadl. ,,To není maminka.." Fňukl. ,,Krisi..tohle je Jisung, bude na tebe dávat pozor když budu v práci." ,,Ahojky Krisi." Usmál se Jisung a podal mu lízátko. ,,Jé!" Objevily se mu hvězdičky v očích. Lízo si pečlivě schoval do kapsičky u pyžamka a krásně se usmál. ,,Děkuju!" ,,A teď mazej spinkat, už musím jít." Začal jsem se obouvat. ,,Ale tatí! Já neusnu sám!" Začal fňukat. ,,Ale Krisi..tatínek musí vydělávat penízky..bude ti vadit hodně když budu usínat s tebou?" Jisung nahodil kukuč a přitom vytáhl plyšového králíčka. Kris si ihned králíčka vzal. ,,Umum!" Šťastně králíčka objímal. ,,Tak se tu mějte." Dal jsem svému maličkému pusu a pohladil ho po vlasech. ,,Ahoj." Zamával jsem jim, zamávali mi zpátky a následně jsem odešel do práce.
ČTEŠ
mom | ft. minsung
Fanfiction"po smutku přijde radost, tak jako slunce po dešti." //minsung //15+, vulgarismy, boyxboy