•5•

482 40 8
                                    

JISUNG'S POV

⚠️ /15+/⚠️

K nám domů jsem běžel. Vlastně i sprintoval. Tolik jsem se bál.
Jakmile jsem doběhl k našim dveřím, potichu jsem odemkl a vešel co nejtišeji to jde. Bydleli jsme v 1+1kk bytu. Byl malý a nezabydlený.
Rychle jsem se vyzul a šel za Doyoungem. ,,Doyoungie..-" Rychle jsem ho obejmul. Občas to na něj fungovalo. Doyoung se jen zamračil a odstrčil mě na zeď. ,,Neumíš poslouchat?!" Zařval Doyoung. ,,Youngie..j..já-" Nevěděl jsem jak se z toho vymluvit. Doyoung mi dal pěstí. ,,Tohle máš za ignorování a tohle-" Dal mi další ránu do břicha. ,,To máš za to, že jsi nepřišel v daný čas." - ,,A tohle-" Shodil mě na postel na 4. ,,Za to že lžeš." Vysvlékl mi kalhoty s boxerkama, sobě taky a začal do mě tvrdě přirážet. Tak moc jsem tohle nenáviděl. Pro někoho je sex odvázání se, radost, potěšení, ale pro mě je to trest, něco co nenávidím, něco, na co nedokážu ani pomyslet kvůli tomu, jak je to hrozné. Nikdy se nevzruším, jen jsem prostě taková panna pro něj, ale ne nafukovací. Jakmile se do mě Doyoung udělal a přestal tvrdě přirážet, odšťouchl mě na druhou stranu postele jako nějaký odpad a řekl: ,,Dneska žádný oběd, už se ti zase začal zvětšovat zadek."
Jen jsem poslušně kývl a rychle si zalezl pod deku. Doyoung si oblékl kalhoty a ještě se mezi dveřmi zastavil. ,,Miluju tě~" A poslal mi vzdušnou pusu.
Řeknu vám jedno: Pokud máte s někým vztah a daná osoba vám řekne 'miluju tě' a vy to hned nedokážete říct zpět, váš vztah je v prdeli. Jakmile jsem slyšel prásknout hlavní dveře, ulevilo se mi. Po chvilce váléní a snažení se si zvyknout na tu šílenou bolest zadku, jsem se rozhodl že to tu uklidím.
Uklidil jsem kuchyň,koupelnu,ložnici, vytřel celý byt a samozřejme utřel prach. Stihl jsem také ještě vyprat.
Když jsem se podíval na hodiny, uvědomil jsem si, že za chvíli budu muset vyjít a jít za mýma láskama. Musel jsem se pro sebe usmát. Snad se mají dobře. Šel jsem do koupelny, kde jsem se vysprchoval a následně si oblékl červené triko s černými proužky a černé kalhoty. Když jsem se před zrcadlem česal, uviděl jsem modřinu na mé tváři potom, co mě Doyoung uhodil. Vzal jsem tedy rychle make-up a korektor a snažil se to co nejlépe zamaskovat. Jakž takž se mi to podařilo. Když už se blížila 8. Hodina večerní, šel jsem do chodby, kde jsem se obul a oblékl si kabát.
Šel jsem hodně rychle, moc jsem se na ty dva totiž těšil. Avšak lidi co šli okolo mě, se na mě dívali velice zvláštně. To ta chůze. Bolelo mě chodit, co si budem.. Tak jsem trochu zpomalil krok až jsem přišel před dveře mého oblíbeného domu a následně je odemkl. ,,Maminka!" Zapískal Kris. ,,Ahojky Myško.." Pohladil jsem Krise po vlasech. ,,Tatínek o tobě mluvil maminko!" Jsjsj. Nejistě jsem se zasmál. ,,Mluvil o tobě hezky! Říkal že tě má moc rád!" Usmál jsem se na to malý zlatíčko. ,,A kde máš tatínka teď?" - ,,Splchuje se! Půjdem za ním?! " Začal mě táhnout směr koupelna. SJSJJSJSJSN. ,, Ale Myško.. Přece ho nebudeme rušit, pojď uděláme mu něco dobrého k večeři, co ty na to?" Kris jen rychle kývl a běžel do kuchyně. ,,Co má tatínek rád?" - ,,Tebe!" Zazubil se maličký. ,,Ale Krisi.." Zasmál jsem se. ,,Že mám plavdu tatínku!" Otočil se Kris na stojícího Minha u lednice. ,,To víš že jo." Mrkl na něj Minho. Kris se jen spokojeně usmál. Musel jsem se začervenat.
Po pár minutách se nakonec oba shodli, že si dají k večeři ramen. Snažil jsem se vařit rychle, aby to Minho mohl vklidu sníst a nemusel nikam spěchat. Jakmile jsem ramen dodělal, dal jsem jej do 2 misek, dal do nich vše co tam má být a dal to klukům na stůl. ,,To krásně voní!" Řekl Kris a začal to do sebe házet. ,,Pomalu Krisi, ještě ti zaskočí." Napomenul ho Minho a maličký jen přikývl a poslechl. Kris byl teď nějaký jiný, pořád se usmíval jako kdyby něco udělal nebo skrýval. Zasmál jsem se v hlavě, zatímco jsem umýval nádobí. Po několika minutách oba přišli s prázdnýma miskama. ,,Chutnalo?" Musel jsem se zeptat. Minho se samozřejmostí kývl a Kris ultrazvukově vypískl: ,,Ano maminko!" Usmál jsem se a začal zase umývat nádobí. Po celou dobu co jsem umýval ale i uklízel nádobí, mě Kris sledoval a ptal se jak se co myje. Bude to úžasný muž v domácnosti. Usmál jsem se pro sebe.
Po chvilce Kris za všechny rozhodl, že si zahrajeme stolní hru 'člověče nezlob se'. Ach to jsem snad naposledy hrál v jeho věku. Hru přerušilo to, když Kris sedící vedle mě na gauči ukázal na mou tvář, že na ní mám nějakou barvičku. Minho nás oba sledoval. To že to je vlastně má modřina mi došlo krátce po tom, co mi Kris setřel prstíkem make-up. ,,Maminko to je bolístka! Co se ti stalo?" Nahrnuly se tomu maličkému slzy do očí. Musel jsem rychle něco vymyslet. ,,Ale, ani se neptej, doma jsem jako nemehlo narazil do skříně." Zasmál jsem se. Kris se usmál. Dal mi na modřinu pusinku a pevně mě objal. Musel jsem pevně zavřít oči abych nevydal nějaký zvuk, jelikož mačkal přesně moji velkou ránu na břiše. Lehce jsem ho objal zpátky. Minho si toho všiml a hned se zeptal: ,,Děje se něco?" - ,,Umum..všechno v pohodě.." Usmál jsem se trochu falešně. Minho nadzvedl obočí. Mingi to všechno ze svého pelíšku jen sledoval a lízal si tlapku.
,,Maminko.. Ty jsi malovala balvičkama?" ukázal na menší červenou kaňku na mém břiše. A já si říkal proč mě to tolik bolí. S úsměvem jsem kývl. Minho se zamračil, posadil Krise zády na druhou stranu gauče a sedl si ke mně blíž. Vzal lem mého trika a vysvlékl ho. Jakmile uviděl mě hnusné tělo, plné jizev a modřin, lehce se zděsil. Snažil jsem se co největší plochu zakrýt rukama. On mi však ruce chytl a dal je na stranu. ,,Krisi, přines mi rychle lékárničku." Kris rychle běžel a přinesl ji. ,,Maminka je nemocná?" Nahrnuly se myšce slzy do očí. ,,Ale není..jen si na ni budeme muset dávat pozor." Řekl vážně Minho a ošetřoval mi dál ránu. Ránu pečlivě zalepil a prstíkem jemně pohladil. Ostatní modřiny po mém těle namazal mastičkou aby se rychleji zahodily. ,,D..děkuju.." Bylo mi hrozně trapně. Minho mě jen pohladil po vlasech a odnesl lékárničku.

AUTOR'S POV

Minho se snažil potlačit vztek. Jak tohle někdo může kurva dělat? Pomyslel si. Jisung si mezitím oblékl triko a obejmul Krise. Minho si zase k nim sedl a snažil se tiše uklidnit. ,,Mamince někdo ubližuje?" Fňukl Kris. ,,Já chci aby maminka byla s náma tady.." -,,Nechci znovu ztlatit maminku!" Začal plakat co nejvíc to jde. ,,Ale ty Myško moje.." Objal Jisung Krise a začal mu vískat ve vlasech. ,,Budeš s náma navždycky, že jo mamí? " Fňukl Kris. Jisung se podíval na Minha. Ten kývl, jakoby to bylo samozřejmé. Sung pevně Minha objal a dal mu letmou pusu na tvář. Kris se ihned přidal a objal oba dva. Minho dal oběma pusu do vlasů a hladil jim záda...

mom | ft. minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat