JISUNG'S POV
Další den ráno mě vzbudilo zvonění mobilu. Které po chvilce odeznělo. Pomalu jsem si sedl a zaostřil na osobu co stála mezi dveřmi. Doyoung. ,,Ahojky zlato." Vyděsil jsem se. ,,C..co tu děláš?! Kde je Kris a Minho?!" Začal jsem mít paniku. Doyoung jsem jen zasmál a hodil mi na postel mrtvého Krise. ,,C..co?!" Začal jsem brečet co nejvíc to šlo. Opatrně jsem objal Krisovo tělíčko, co bylo oblepené krví. ,,Kde je Minho!?" Zařval jsem mezi vzlyky. ,,S ním to je horší..-"
Vzbudil jsem se. Byl jsem celý spocený a udýchaný, jako bych běžel maraton. Rychle jsem se podíval vedle sebe a uklidnil jsem se. Ležel tam Minho a Kris. Položil jsem si ruku na srdce a snažil se to rozdýchat. Na to se vzbudil Minho. ,,Co se stalo.." Řekl rozespale. ,,N..ne nic..jen jsem měl noční můru..spinkej dál.." Pohladil jsem ho po tváři a dal mu pusu. Minho pusu jemně oplatil a potom zas usl. Byly totiž 4 ráno.
Sedl jsem si na gauč a hypnotizoval mobil, co ležel přede mnou. Najednou se rozsvítil. Položil jsem si ruku na srdce. Jsjsjsj. Kde našel mé číslo?! Vzal jsem rychle telefon do ruky a zjistil, že mi přišlo oznámení od aliexpressu. Oddychl jsem si. Mobil jsem si radši vypl. Vzhledem k tomu že se mi nechtělo spát a neměl jsem co dělat, tak jsem se rozhodl uklidit. Šel jsem do koupelny a vzal mop s kýblem a začal vytírat. Ještě že jsou v pokojích koberce. Potom jsem vzal věci na mytí oken a šel je mýt. Při mytí okna jsem si všiml osoby, stojící na naší zahradě. Zamrkal jsem rychle. Polkl jsem na prázdno. Podíval jsem se znova. Byl to strom. Dobrý. Potom co jsem doumyl okna všude okna (až na ložnici), jsem začal utírat prach. Na jedné poličce jsem si všiml jedné fotky, kde byl velmi mladý Minho, nějaká moc pěkná paní a miminko Kris. Musel jsem se usmát. Vypadali tak krásně. Proč se vlastně jejich rodina rozpadla? Co byl ten důvod? Co se stalo? Fotku jsem prsty pohladil a dal na své místo. Když jsem všude prach doutřel, šel jsem do koupelny. Z koše na prádlo jsem vyndal všechno oblečení a dal ho do pračky, do které jsem dal prací gel a následně ji zapl. Vyprané oblečení ještě ze včera jsem vzal a šel do obýváku, kde jsem roztáhl žehlící prkno a začal žehlit.
Žehlící prkno s žehličkou jsem uklidil a vyžehlené oblečení jsem uklidil do skříně. Když jsem uklízel potichu do Minhovo skříně jeho oblečení, všiml jsem si že Kris popotahuje. Přišel jsem k němu a zašeptal: ,,Co se děje myško?" Kris si pomalu sedl a smutně se na mě podíval. ,,M..mě bolí bžíško.." Fňukl. Maličkého jsem pohladil po vlasech a vzal na sebe. Cestou, jsem ještě odkopaného Minha přikryl až ke krku. Jakmile jsem s Krisem došel do obýváku, posadil jsem ho na gauč. ,,Jak to, že tě bolí bříško? Moc jsi papal?" Zeptal jsem se ho cestou do kuchyně, když jsem mu dělal čaj na bolest. ,,Asi jo.." Fňukl. Po pár minutách jsem k němu přišel s čajíkem. ,,Udělá ti líp.." Kris jen kývl a začal čaj pít. Jakmile ho dopil až na dno, tak dal hrníček na stůl a lehl si. Sedl jsem si vedle něj a začal mu hladit bříško po směru hodinových ručiček. Vždy mi to pomohlo. ,,Maminko.." - ,,Tatínek tě má moc lád..ještě předtím, než tě poznal, byl zavžený do sebe a s nikým se nebavil..měl tu dvaklát jednu paní, ktelá byla hlozně nepšíjemná a neměla mě láda a on ji taky ne, potom jsi pšišel ty a jakoby tatínek pšišel do nebíčka. Je moc šťastný že tě má maminko.." Usmál jsem se. ,,A každý den v placovně plo tebe cvičí aby měl svaly a líbil se ti." Dodal Kris. Pohladil jsem Krise po vlasech. Hrozně mě tohle hřálo u srdce. Být u někoho, kdo mi neříká každý den 'děvko' a neznásilňuje mě, je hřející pocit. Být u někoho kdo vás má rád, kdo vás objímá a věnuje pozornost, patří mezi ty nejlepší dary, co můžete získat. Po chvilce si na mě Kris sedl a objal. ,,Mamí..může tě tatínek požádat o luku?" Zeptal se z ničeho nic Kris. ,,Ale Krisi.." Zasmál jsem se 'panicked in gay'. Kris si jen povzdechl. ,,Uděláte mi plosím blášku?" Usmál se Kris. Sjsjsjjs. ,,Myško..děti může mít jen žena a to s mužem, víš?" - ,,Aha.."
Po několika minutách na mě Kris usl a já s ním. Ze spánku nás vzbudil Mingi, co běhal po obýváku. Kris se tomu smál a začal běhat s ním. Když jsem zjistil, že je už 11, začal jsem dělat oběd. Po hodině jsem oběd dodělal, a šel vzbudit Minha. Když jsem vešel do ložnice, viděl jsem ho, jak spí rozvalený a objímá Mingiho, co Krisovi právě utekl. Usmál jsem se pro sebe a vyfotil ho. Uwu. Po pár sekundách jsem šel na postel a po čtyřech šel k němu. Dal jsem svůj obličej před ten jeho a díval se na něj. Začal jsem mu dávat letmé pusinky po celém obličeji. Tváře se mu začaly zbarvovat do načervenalé barvy. Odtáhl jsem se a usmál. Minho mi dal ruce na zátylek a přitáhl si mě do polibku. Potom mě chytl za boky, položil na sebe a objal. ,,Nepustím.." Zamumlal a dál měl zavřené oči. Nahl jsem se k němu blíž a kousl ho do rtu. Minho otevřel oči. Jsjsjjs. Zazubil jsem se. Najednou jsem na pod svým klínem ucítil něco tvrdého. SKSJJSJSKSNNSJSJSJS. ,,J..já nechtěl-" Začal jsem se Minhovi omlouvat. Ten se jen zasmál. Sksk. Rychle jsem se z Minha zvedl a dal mu pusu na pusu. ,,Je hotový oběd~" Řekl jsem a odešel zpátky do kuchyně.
Jakmile si Minho v koupelně dokončil svou intimní chvilku, tak se rovnou vysprchoval s oblékl do čistého. Následně za námi přišel do jídelny a začali jsme jíst.
ČTEŠ
mom | ft. minsung
Fanfic"po smutku přijde radost, tak jako slunce po dešti." //minsung //15+, vulgarismy, boyxboy