•4•

459 42 18
                                    

AUTOR'S POV

Ihned potom, co Kris usl, začal být Jisung bombardován SMSkami od jeho přítele.

Doyoung
Kdy přijdeš domů.

Jisung
Nejspíš okolo 8..jako vždycky😊

Doyoung
Ty kurvo |
Ty ku |
Ty |
Přijdeš dřív.

Jisung
Ale já nemůžu..dávám přece pozor na toho maličkého..🥺

Doyoung
To mě nezajímá. Přijdeš v 5 je ti to jasný.

Jisung
Dobře..

Doyoung
A jestli tu nebudeš přesně v pět tak uvidíš:)

/zobrazeno/

Jisung odložil telefon a díval se na malého Krise jak spinká. ,,Myško..až s někým budeš chodit..choď s ním protože chceš..a ne protože musíš nebo ti je ho líto.." Šeptl Jisung i když ví že jej Kris stejně neslyší. Sungovi začaly padat slzy na polštář. Rychle si je utřel, víc přikryl Krise a pohladil ho po vlasech. Má ho moc rád...
        Po pár hodinách usl Jisung sám a to už i přišel Minho. Vyzul si boty, odložil si kabát a šel se rovnou vysprchovat. Oblékl si jen tepláky a šel do ložnice. Když si všiml že tam zase leží Sung s Krisem, musel se usmát. Byl to vážně sladký pohled, jako dvě mimča. Po chvíli váhání si přece jenom k nim lehl. Protože gauč není dvakrát moc pohodlný a do Krisovo postele se nevejde. Lehl si tak, že byl Kris vedle Sunga a on sám byl z druhé strany
       Když se blížila 5. hodina ranní, Jisung se vzbudil. Pomalu otevřel oči a uviděl před sebou spícího Krise jak objímá jeho ruku a přitom má tvářičku na jeho dlani. Když se chtěl lehce pohnout, všiml si, že jej objímají dvě velké paže. Minhovo. Jakmile to Jisungovi došlo, ihned zrudl. Jenže jej z jeho hezkého myšlení vytrhla realita, kdy musel co nejrychleji domů, protože by ho doma čekalo něco vážně nemilého. Ale kdo jim udělá snídani? To je mám tady takhle nechat? Co si asi budou myslet? Pomyslel si Jisung. Rozhodl se tedy zůstat. Sice jej vevnitř užíral strach z toho, co bude doma, ale aspoň bude mít jistotu, že o jeho "rodinu" bude postaráno.
       Ani ne 10 minut po 5. hodině, začal Jisungovo telefon amokovat. Přišlo mu snad víc než 100 zpráv.

Doyoung
Fajn, jak chceš:)

Takže ty nepřijdeš jo?

Mě nezajímá že se o ty kokoty chceš starat!
Jestli nepřijdeš teď hned domů tak tě zabiju a to myslím smrtelně vážně!

Takže nic jo?

:)))))))))))))))

Ty kurvo jedna já ti dám:)

Sem zvědav jestli k těm ubožákům ještě dneska půjdeš, protože mám pocit že se nebudeš moct ani hýbat:)

;)

//doručeno//

Jisung jen sledoval spamující se zprávy na jeho obrazovce. Ukápla mu slza. Měl velký strach, strach z toho co se stane. Ale jedno ví určitě, jestli něco udělá Minhovi nebo Krisovi, tak se fakt nezná. Mobil radši po chvilce vypl úplně, natiskl se víc na Minha a přitáhl si do objetí Krise. Takhle mu bylo totiž dobře. Být s lidmi co mu neubližujou a cítí se s nimi v bezpečí.
        Ráno se Kris vzbudil zase jako první. A během svého spánku se rozhodl. Že Sungieho adoptuje jako mamku! ,,Mamí.." Začal škrabkat Jisungovi předloktí. Jisung pomalu otevřel oči. ,,Co se děje myško?" Zašeptal. ,,Já mám hladík.." Vyšpulil rtíky Kris. Jisung se jen usmál a začal se opatrně zvedat, aby nevzbudil Minha. Což se mu podařilo. Kris Sunga vzal za ručku a spolu šli potichu do kuchyně. ,,Co by sis dal zlatí?" - ,,Uděláme si toustíky?" Usmál se Kris. ,,To víš že jo." Jakmile to Sung dořekl, začal dělat tousty. Kris jej samozřejmě sledoval, aby je někdy taky mohl udělat.
       Po několika minutách se přišoural i polospící Minho, přesně na čas, kdy Kris dával na stůl snídani. ,,Dobré ráno." Usmál se Sung na Minha. ,,Doblé láno tatínku!" - ,,Dobré." Usmál se na oba Minho. ,,Koukej, já mám kafíčko jako ty!" Vytáhl se Kris. Minho se zasmál: ,,Tak to už jsi velký chlap." A rozcuchal mu vlasy, sedl si vedle něj a společně se do toustů pustili. ,,Maminko..proč s námi zase nepapáš?" Vyšpulil rtíky Kris. Minho dál jedl a pečlivě poslouchal. Jisung se na Krise podíval a usmál se. ,,Já nemám po ránu hlad, a teď papej ať ti to nevystydne.." Řekl Sung a dál se věnoval mytí nádobí. Kris jen kývl a dál papal.
         Když už bylo 9.20, Jisung se zhrozil. Přetáhl o hodinu a 20 minut. Jsjsjsj!
Vzal mobil, rychle se obul, oblékl kabát a šel rychle za Krisem jej obejmout. ,,Měj se krásně myško, večer zas přijdu ano?" - ,,Ano mamí!" Usmál se Kris a dal mu pusinku. Když se Jisung zvedl lekl se Minha co stál přímo za ním. Jisung nevěděl co Minho chce a tak ho objal aby to nevypadalo divně. Minho byl lehce zaskočen, ale nakonec ho objal taky. Objetí završil tak že Jisunga pohladil po vlasech. Sung se hezky červenal. Nakonec všem zamával a odešel. Cestou domů měl takový stres, co v životě nezažil...

mom | ft. minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat