•7•

530 40 16
                                    

AUTOR'S POV

Od toho večera se všechno změnilo. Jisung se již k Doyoungovi nevrátil, změnil si telefonní číslo a začal žít šťastně se svou rodinou.
Ráno se vzbudil jako první a měl tu možnost mít krásný výhled na svého milovaného. Byl tak krásný. Jeho vlasy co byly temné jako ta nejtemnější noc..jeho nadýchané narůžovělé rty...Jisung mu jemně začal hladit tvář, byla tolik heboučká. Minho začal pomalu otevírat oči a spatřil červenajícíseho Sunga. Lehce jej vzal za bradu a přitáhl si ho do polibku. Jisung ihned zrudl ale polibek samozřejmě oplatil. Nikdo si avšak nevšiml stojícího Krise u dveří. ,,Maminka a tatínek si dali pusinku!!" Zajásal Kris, skočil k nim do postele a začal se s oběma mazlit.
,,Já nám udělám snídani!" Napadlo náhle Krise a ihned běžel do kuchyně kde otevřel lednici a tam nic. ,,Mamí, tatí, musíme nakoupit!" Vykřikl z kuchyně Kris. Minho a Jisung se společně zasmáli a rozhodli se že musí jít nakoupit. Tak se tedy oblékli a vyrazili.

JISUNG'S POV

,,Chceš čokoládový jogurt nebo vanilkový?" - ,,Vanilkový!" Zaradoval se Kris. Čokoládový jsem tedy dal zpět do regálu a vanilkový dal do košíku. ,,A co byste si dali k obědu?" Podíval jsem se na oba. Minho se podíval na Krise a Kris na něj. Potom se oba podívali na mě. ,,Šunkofleky!" Řekli oba nastejno. Usmál jsem se a kývl. Najednou jsem uviděl Doyounga jak stojí pár metrů od nás. Samozřejmě v sekci 'alkohol'. ,,Minho!" Šeptl jsem a rychle ho chytl za ruku. ,,T..tamhle je Doyoung..musíme rychle pryč.." Dostal jsem strach. ,,Neboj se..." Řekl Minho a dal mi sladkou pusu. Propletli jsme si prsty a šli. ,,Počkejte plosím! Dojdu si pro jupíka!" Zvolal Kris a běžel směr Doyoung. ,,P..pane.." Snažil se Kris dosáhnout na jupíka. ,,Mohl byste mi prosím podat jupíka?" Podíval se Kris na Doyounga. Ten se na něj podíval a zasmál se. Minho se zamračil a šel rychle za nimi. Samozřejmě semnou akorát si toho nevšiml, jak byl vzteklý. Doyoung vzal jupíka a podal ho Krisovi. ,,Děkuji pane, jste hodný." Uklonil se Kris a usmál se. Minho pevně chytl za ruku Krise a táhl, mezitím co jsem se snažil být co nejmíň nápadný. ,,Tatínku to bolí!" Fňukl Kris. Jakmile jsme došli za regály, pustil Minho Krisovo ruku. ,,Šel jsem si jen pro jupíka.." Fňukl. ,,Až toho pána ještě někdy uvidíš, jdi pryč a nevšímej si ho, ano?" Začal Minho kázat. ,,Ploč?" - ,,Byl zlý na maminku." Poslouchal jsem jejich konverzaci a mezitím jsem se díval na Doyounga který se na mě mračí. ,,M..myslíš tamtoho pána co se teď na nás dívá?" Ukázal Kris. Minho zvedl hlavu a spatřil Doyounga. Doyoung se jen usmál a šel k nám. ,,Ahoj lásko..to nás nepředstavíš?" Chytl mě za zadek. Minho jeho ruku doslova odmrdl. ,,Co si to dovoluješ." Zamračil se Doyoung. ,,Ještě na něj někdy sáhneš." - ,,Tak co." Řekl neohrabaně Young. Minhovi praskly nervy a dal mu pořádnou pěstí. Doyoung odlítl na regály a byl velmi zaskočen. ,,Minho pojď..prosím.." Vzal jsem rychle Krise na sebe. ,,Ne. Zabiju ho." Řekl vzteky rudý Minho. ,,P..prosím M..Minho.." Dostal jsem strach. Minho se na mě podíval. Pohladil mě po vlasech, chytl za ruku a odešel s námi k pokladně, kde jsme zaplatili a šli co nejrychleji domů.
Jakmile jsme dorazili, začal jsem uklízet nákup do lednice. A začal dělat oběd. ,,Maminko..já se ti omlouvám.." Popotáhl Kris nudli. ,,Ale za co myško, nic si neudělal.." Vzal jsem si Krise na sebe a dal mu pusinku. Kris si na mě položil hlavičku a sledoval jak vařím. ,,Chci být jako ty maminko.." Na to jsem se jen usmál. Minho mezitím vyndal talíře. ,,Já nebudu-" Nestihl jsem to pomalu ani doříct, jelikož mi do řeči skočil Minho. ,,Budeš jíst. Tady budeš jíst celý den, kdy chceš, co chceš, jasný?" Řekl vážně Minho. Na to jsem jen kývl. Nejedl jsem dobrý 2 dny a nijak mi to nechybí. Jakmile se šunkofleky dodělaly, dal jsem je na talíře. Kris ze mě slezl a všechny talíře i s příbory odnesl na stůl. Následně jsme si všichni 3 sedli ke stolu a začali jíst. Jako rodina❤️
Když jsme všichni dojedli, posbíral jsem všechny talíře a začal mýt nádobí, zatímco Minho umyté nádobí utíral do sucha a uklízel. Jakmile jsme vše uklidili, Kris přišel s jedním nápadem. ,,Co kdybychom jsem se všichni vykoupali ve vaně!" Usmíval se. ,,Myško..však-" ,,Plosím!" Udělal Kris smutný oči. (🥺) ,,Tatínku plosím! Domluv mamince a navíc tlochu smudím!" Zadupal roztomile Kris. ,,Tak faajn." Řekl nakonec Minho. Jjsjsjjs. Na můj názor zapomněli?! Ksksksksk. Sledoval jsem ty dva jak jdou do koupelny. ,,Pojď mamí!" Ukazoval Kris ať jdu rychle. Povzdechl jsem si a šel tedy za nimi.
Minho zapnul vodu a nechal ji téct do vany. Kris vzal lahvičku s pěnou do koupele a začal ji vymačkávat do vody. ,,Hodně bublinek!" Zaradoval se. Aspoň že tak. Zasmál jsem se v mysli. Jakmile byla vana naplněná vodou tak akorát, tak ji Minho vypl. Sám se celý vysvlékl a já byl rudý až na zadku. Tak dokonalé tělo..to jde?!
Kris se také vysvlékl a hupsl do vany. Hned za ním šel Minho, který si sedl za něj. ,,Maminka se stydí!" Zašeptal Kris nápadně Minhovi. Dobrý, i dítě si ze mě dělá srandu. ,,Jsjjs zavřete oči!" Řekl jsem stydlivě. Kris se jen zahihňal a očka zavřel. Minhovi se nechtělo ale přece jenom je nakonec zavřel. Rychle jsem se vysvlékl a ihned si vlezl do vany. Ještě že tam bylo tolik bublinek jsjsjs.
,,Maminko! Sedni si před tatínka! Budete mi dělat břeh a já tu budu s lodičkama!" Řekl Kris. Nevěděl jsem co říct. Respektive co dělat jsjsj. Kris se začal sunout na mou stranu. ,,Honem mamí!" Ksksksk. Otočil jsem se tedy k Minhovi zády a sedl si k němu. Musel jsem se červenat. Minho se opřel zády o vanu, což mi dovolilo se opřít o něj. A tak jsem taky učinil. Hned na to si na moje břicho Minho opatrně položil své ruce, kterými mě jemně hladil. Potichu jsem vrněl.
Kris si hrál s hračkami a občas ze sebe dělal žraloka. Musím říct že ta vana nebyla tak špatný nápad. Naopak, bylo to příjemně strávené odpoledne.

mom | ft. minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat