•6•

491 41 19
                                    

AUTOR'S POV

,,Maminko..všimla sis že má dneska tatínek volno?" Usmál se krásně Kris. Jisung se začervenal a kývl. ,,Hlozně lád s vámi tlávím čas...Jsem moc lád že vás mám.." Nahrnuly se Krisovi slzy do očí. ,,My taky prcku." Dal mu pusu do vlasů Minho. Hned na to vzal Kris Sungovi obě ruce a podíval se mu hluboce do očí. ,,Maminko..budeš tu navždycky s námi?" - ,,Ale myško..to přece nejde.." Znervózněl Jisung.

JISUNG'S POV

Tak rád bych s vámi zůstal, ale bohužel nemůžu prdelko...Řekl jsem si v hlavě. ,,Ale jde to mamí!" Začaly Krisovy stékat slzy po tvářích. Jsjjsjs! ,,Krisi..budu za tebou chodit každý den..jako celou dobu-" - ,,Ne! My tě tady s tatínkem chceme polád!" Rozbrečel se naplno Kris. Chvilku jsem jej pozoroval a už to nevydržel. Ihned se mi nahrnuly slzy do očí a začal jsem brečet. Rychle jsem si schoval obličej a ihned se snažil přestat bulet, jenže to nešlo. ,,M..maminko..ploč pláčes..?" Fňukl Kris. ,,N..nikdy v..vás nechci ztratit.." Řekl jsem mezi vzlyky. Minho se na mě podíval a objal mě ze strany. Ihned jsem mu objetí oplatil. Bylo to tak krásné, až skoro nereálné...
Po několika minutách uklidnění začala Krisovo hlava padat na stranu a pomalu usínal. ,,Pojď spinkat." Vzal si ho na sebe Minho. Kris se ihned vzbudil a ukázal na mě: ,,I s maminkou!" Na to jsem jen kývl a šel s nima do pokojíku. Tam jsme Krise uložili, spolu s Minhem mu zazpívali ukolébavku a na to maličký usl.
Vzhledem k tomu, že ani já a ani Minho jsme nebyli unavení, tak jsme si sedli na terasu s dívali se na hvězdy. ,,Jisungu." Řekl vážně Minho. Nejistě jsem se na něj podíval. ,,Kdo ti to dělá. Požaduju vysvětlení." Řekl chladně Minho a dál se díval na hvězdy. Podíval jsem se na své prsty a začal si s nimi hrát. ,,Proč máš ty rány po těle, proč vždycky spěcháš domů, proč se v noci díváš smutně na mobil a potom ho vždy radši vypneš, proč...?" Zeptal se Minho.
Zesmutněl jsem. ,,To můj p..přítel.." Ani to pomalu říct nedokážu. ,,Začalo to přátelstvím na střední a skončilo to takhle..bydlíme spolu v malém bytě..už jsme v něm 2 roky a ještě není ani pořádně zabydlený..sám je ředitel velké firmy a je hodně bohatý..přesto musím "financovat" všechno já..dělal jsem všechny práce na který si jen vzpomeneš..i ty..v..klubech. Nakonec jsem zůstal u hlídání dětí..protože je mám moc rád..zezačátku nějak Doyoung neprotestoval, vlastně mu to bylo jedno jako všechno..ale najednou mu vadí když chodím po 8. hodině domů..začal mě bít a z..znásilňovat za každou věc co se mu nelíbí..nikdy mě vlastně neměl rád..ani já jeho..jen mě prostě využívá..v obou..s..smyslech...Ale je to v pohodě..jsem na to vlastně zvyklý.." Ukápla mi slza.

AUTOR'S POV

Minho nemohl věřit svým uším. Pomalu si Jisunga stáhl k sobě a opatrně jej objal. Ví totiž, jak je křehký. ,,A skončit to všechno..?" Zeptal se Minho. ,,Nenechal by mě nikdy být, a hlavně ne lidi okolo mě..lidi které mám rád.." Fňukl Jisung a víc objal Minha. ,,Už za ním nemusíš nikdy jít..budu tě chránit.." Zašeptal starší mladšímu do ucha. Jisung se nikdy necítil víc v bezpečí. Bylo mu s Minhem tolik dobře.. ,,Budu tu pro tebe pořád, cokoliv tě bude trápit, cokoliv budeš potřebovat, vážně cokoliv.....jsem tu.." Jisung se uplakaně podíval Minhovi do očí. Vzal ho za tváře a dal mu pusu. Minho si položil ruce na jeho boky a polibek mu sladce oplatil. ,,M..mám tě rád M..Minho.." Ukápla Sungovi další slza. ,,Já tebe taky.." Pohladil mladšího po vlasech Minho.
        Vydrželi na té terase spolu až do jedné ráno. Bylo to krásné...jen oni dva a hvězdy a možná polibky. Minho už viděl, jak se Sungovi zavírají očka a proto ho vzal do náruče a nesl dovnitř, rovnou do ložnice. Tam jej opatrně položil. Vysvlékl mu triko s kalhotami a oblékl mu své velké triko.  Jisung se trochu bál když jej Minho vysvlékal, ale potom si uvědomil že by to neudělal, není totiž jako Doyoung. Minho si sám vysvlékl oblečení a nechal si jen boxerky. Poté si zalezl k Jisungovi a oba přikryl. Mladší se k němu přitulil a zachvíli usl. Minho jej pohladil po vlasech a zašeptal: ,,Miluju tě....."

mom | ft. minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat