•3•

486 38 12
                                    

,,Tatínku!" Vykřikl ze svého pokoje Kris. Rychle jsem se zvedl a přiběhl k němu. ,,Co se děje?" - ,,Koťátko!" Ukázal Kris za okno. Na místo jsem se podíval a uviděl černobílé chlupaté koťátko, jak dává packu na okno.
,,Můžu si ho vzít?!" Vypískl ultrazvukově maličký. ,,Ale však nic pro něj nemáme, žádný jídlo, pelíšek, nic." - ,,KOUPÍME!" Povzdechl jsem si. Tak zas bude o člena víc. Otevřel jsem tedy okno, a sledoval koťátko jak seskočilo z parapetu dovnitř. ,,Jé!" Popadl rychle koťátko Kris a pevně objal.
Jakmile se Kris s koťátkem, který dostal mimochodem jméno 'Mingi', domazlil, nechali jsme jej doma a spolu jeli nakoupit pro kotě věci. Kočičí záchod, písek do něj, krmení, co nejroztomilejší mističky (Kris na tom trval), škrábátka, pelíšek a samozřejmě hračky.
Přijeli jsme domů, kdy už byl čas večeře. Kočičí pelíšek jsme dali do obýváku, škrabátko taky, mističky do kuchyně a kočičí záchod do koupelny. ,,To bude Jisungie koukat jak je Mingie krásný!" Řekl zničehonic Kris. ,,To teda."
Když jsem si konečně sedl na gauč, přišel zamnou můj maličký a sedl si na mě obkročmo. ,,Tatínku..já mám hlad.." Začal mi škrabkat hruď. Než jsem stihl něco říct tak mi skočil do řeči: ,,Kdy pšijde Sungie?! Udělá nám večeži on?!" Začal na mě hopsat Kris. ,,Zavolej mu!" Vyšpulil rty. Kývl jsem. ,,Jó!" Zaradoval se Kris a podal mi mobil. Najel jsem na Jisungovo ikonku a napsal mu.

Minho
Zdravím, myslíš že bys mohl přijít už teď? Kris má hlad a míchaný vajíčka nechce😩

Jisung
Jasně Minho!😂
Jasně Minh |
Jasně |
|
Jo, přijdu hned😊

Kris mi vytrhl telefon z ruky a samozřejmě si taky něco musel napsat. Jeho oblíbené emojis.

Minho
😍🥰🥰🥰😍🤩🤩🥳🥳🤓🤓😘😘😛😈😈🦮🦮🍂🌺🍁🌺🍄🌛🌹🌗🌼🌞🌙🌎🌏🌍💫💫💫🦋🦋🌸🌸🌺🥀🐚💐🌝🌞🤍💜💜❤️❣️❣️💕💕💞💓💗🤎💙💝💘💖💖
/doručeno/

Úžasné. Teď si mě snad zablokuje, s domněnkou, že jsem nějaký úchyl. Zasmál jsem se v hlavě. Po několika minutách se ozvaly ve dveřích klíče. Udělal jsem dobře že jsem mu je dal. Nenávidím totiž náš zvonek. Když někdo zazvoní, dostanete infarkt a rozdýcháváte to další 2 dny. ,,Jisungie!!" Zapištěl Kris a běžel ke dveřím. Samozřejmě že se přišel přivítat i Mingi. Jakmile Jisung otevřel dveře objal Kris jeho nohy. ,,Ahojky maličký.." Usmál se na něj a potom na mě, jako známka pozdravu. Úsměv jsem mu oplatil. ,,Sungie koukej!" Ukázal Kris na Mingiho. Do toho si Sung pčíknul. ,,Nazdlaví!" Jisung se jen usmál a pohladil Mingiho. ,,Krásná kočička.." - ,,Jmenuje se Mingi!" Zajásal Kris. Jisung si znovu pčíkl. ,,Ty jsi nemocný Sungie?" Jisung se jen zasmál. ,,Ale nejsem.." A pohladil ho po vlasech. ,,Um! Uděláš nám palačinky!?" Zeptal se ho natěšeně Kris. ,,Jasně." Usmál se Sung a šel do kuchyně, zatímco Kris cupital spokojeně za ním.
Když Jisung dělal palačinky, roztahovala se domem božská vůně. Mňam. Jakmile dodělával poslední kusy, přišli jsme s Krisem na tajno užírat. Využili jsme situace, kdy Jisung kdo lednice uklízel mléko. Natáhl jsem se pro palačinku, rozdělil ji na půl a rozdělil jsem se s Krisem. ,,Já vás vidím, i když se nedívám." Pravil strašidelně Sung. ,,Jsjsjjs!" Spapal rychle Kris palačinku. ,,Já ne, to tatínek!" Ukázal na mě Kris. Dobře, tak partners in crime z nás nebudou. Jisung se zasmál. Měl nádherný andělský smích, který můžete prostě poslouchat celý den. Po několika minutách dal Jisung do jídelny na stůl hotové palačinky a věci na namazání. Kris se ihned přiřítil ke stolu a sedl si. Já si jen udělal kafe a sedl si vedle něj.  Kris se do palačinek pustil. To byla samá nutella a šlehačka. Já radši zůstanu u klasiky, marmeláda. ,,Ty nebudeš Sungie?" Řekl s plnou pusou. Jisung jen zakroutil hlavou že ne a dál s úsměvem myl nádobí. Nakonec se k nám přidal i Mingi, který jedl granulky ze svých růžových misek. Sung si všiml že nemá vodu a tak mu do druhé misky nalil. Pčíkl si. Mám za to že má alergii na chlupy.
       Jakmile jsme dojedli, tak jsme odnesli talíře a všechno nádobí do kuchyně. Jisung se nádobí chopil a začal jej zase mýt. Podíval jsem se na hodiny a zjistil že už budu muset za chvíli jít do práce. ,,Pomohl bych ti, ale už musím jít." Řekl jsem Jisungovi. ,,To je dobrý.." Usmál se Jisung a dál se věnoval nádobí. Kris si mezitím hrál s Mingim a já se šel do ložnice převléct. Z ložnice jsem vyšel v košili, kravatě a černých kalhotech. Popadl jsem mobil a rozloučil se: ,,Tak se tu mějte." Jisung se na mě podíval, chtěl zamávat ale pak ke mně rychle přišel. ,,Jestli dovolíš.." Podíval se na moji kravatu, sundal ji a zavázal normálně. No jo, moc si kravatu vázat neumím. Uchechtl jsem se. ,,Díky." Rozcuchal jsem mu vlasy a šel za Krisem. Klekl jsem si k němu a dal mu pusinku. ,,Ahojky tatínku!" Ještě mě naposledy objal a potom zamával. ,,Ahoj." Rozloučil jsem se nakonec se všema a odešel do práce.

mom | ft. minsungKde žijí příběhy. Začni objevovat