Z práce jsem vyšel v 5 ráno. Tak moc to práci nemám rád, ale dostávám docela slušný peníze, tak to dokážu překousnout. Přijel jsem tedy autem před náš dům, odemkl hlavní dveře a vešel potichu dovnitř. Jakmile jsem se vyzul, spatřil jsem rozsvícené světlo, co šlo z mé ložnice. Co to? Šel jsem se tam podívat. Jakmile jsem přišel k otevřeným dveřím, spatřil jsem spícího Jisunga, s otevřenou pohádkou na břiše a spícího Krise co objímal můj polštář. Musel jsem se usmát, byli tak roztomilí. Po chvilce mé náhlé cukrovky jsem jim dveře potichu zavřel a šel si to do koupelny, kde jsem se vysprchoval a oblékl si domácí čisté oblečení.
Jakmile jsem se vysprchoval, tak jsem si hned šel lehnout na gauč. Byl jsem hodně unavený, no, kdo by nebyl po práci.//time skip//
Kris's POV
Láno jsem se vzbudil džív než Jisungie. Vzal jsem knížku co měl na bžíšku a dal ji na noční stolek. Potom jsem si na Sungieho sedl a začal ho budit, plotože jsem dostal hladík. Jakmile se Sungie vzbudil, pozdlavil mě větou: ,,Jak jsi se vyspinkal Krisi?" - ,,Dobže." Odpověděl jsem a usmál se. ,,Sungie~ Já mám hlaaad!" Vyšpulil jsem lty. Sungie se usmál. ,,Něco ti udělám, ale musíme být potichu myško, abysme nevzbudili tatínka." Lychle jsem kývl.
Když jsem ze Sungieho slezl, tak ustlal postel a uklidil věci na své místo. Následně si mě vzal na sebe a šli jsme potichu do kuchyně. Musel jsem se požád usmívat na tatínka jak spinkal. Byl tak loztomilý! Po chvilce mě Sungie posadil na kuchyňskou linku a začal mi potichu pšipravovat klupičnou kaši.Minho's POV
Z mého spánku mě vytrhla božská vůně normálního jídla. Cítil jsem krupicovou kaši. Tu jsem snad neměl dobrých 10 let. Mňam.
Pomalu jsem si sedl a nechal si mé oči zvyknout na ten výpal ranním světlem. Po chvilce jsem se zvedl a šel za nima. ,,Tatínek!" Zapištěl Kris a já si myslel že hned po ránu ohluchnu. Usmál jsem se. ,,Dobré ráno zlatíčko.." Řekl jsem ospale a dal mu pusu do vlasů. Kris se jen usmál a dál si kopal nožičkama ve vzduchu. ,,Jaká byla pláce?" Usmíval se. ,,Ale tak..šlo to.." Pousmála jsem se. Kris rychle kývl a sledoval Sungovo ruce jak míchaly kaši. Kris se chtěl horké kaše dotknout, což jsme oba s Jisungem zaregistrovali a oba jsme ho předtím zastavili, takže se naše ruce dotýkaly. Musím říct, že měl Jisung nádherně hebké ruce, skoro jako samet.
Jakmile Jisung kaši dodělal, dal ji do 2 misek, posypal kakaem a dal na stůl. Kris běžel rychlostí světla ke stolu a sedl si. Pomalu jsem šel za ním, sedl si taky a pak jsme začali jíst. Občas jsem se očkem díval na Jisunga, co umýval nádobí. ,,Sungie ty si nedáš kaši?" Vyšpulil rtíky Kris. Jisung jen zakroutil hlavou jakože ne a začal zase umývat nádobí.
Byl jsem velice překvapený, když jsem viděl Krisovo prázdnou misku. On to všechno snědl. Já to ani nemám snědený a to mám co dělat abych to dojedl, jelikož jsem najezený až až.
,,Bylo to výbolný Jisungie!!" Zapískal ultrazvukově Kris, vzal svou misku a běžel s ní za Jisungem. ,,Jsem rád že ti chutnalo." Usmál se na něj Sung. Ještě vzal utěrku, klekl si ke Krisovi a utřel mu kaši z pusy. Kris se krásně usmál. ,,Jsi jako moje maminka Sungie!" Zahihňal se maličký. Povzdechl jsem si potochu. ,,Dáš mi pusinku?" Nahodil roztomilá očička. ,,Jasně že jo prcku.." Odpověděl Jisung a dal mu pusu na čelo. ,,Umum! Na pusinku!" Zaprotestoval Kris. Jisung trochu váhal, šlo to vidět, ale nakonec se rozhodl že mu pusinku dal. A tak dostal hezky slintavou od Krise. Nakonec jsem přišel do kuchyně s prázdnou miskou a začal ji mýt. Jisung se rychle zvedl. ,,Já to udělám-" - ,,Já to umím taky, takže klid." Odpověděl jsem trochu chladně. Jisung byl trochu zaskočený. Po pár minutách si všiml že už je 8 a že už by tu dávno neměl být. Popadl teda rychle svůj telefon, oblékl si mikinu, obul se a rozloučil se: ,,Tak se měj krásně prcku~" - ,,Co?! Ty už jdeš Sungie!" Rozplakal se Kris. ,,Jsjsjs Krisi, proč pláčeš?" Zhrozil se Sung. ,,J..já už tě nikdy neuvidím Sungie..?" Řekl uplakaně Kris. ,,Ale zlatí..já zase večer přijdu, jako včera.." Usmál se. Kris jen rychle kývl a objal ho. Jisung jeho objetí oplatil a dal mu pusu do vlasů. Nakonec se odtáhli a Jisung nám zamával: ,,Ahojky~~" Jen jsem kývl hlavou. Sung vyšel ven a potichu zavřel.
ČTEŠ
mom | ft. minsung
Fanfiction"po smutku přijde radost, tak jako slunce po dešti." //minsung //15+, vulgarismy, boyxboy