AUTOR'S POV ⚠️ 15+ ⚠️
Když celá rodina dovečeřela, zavolala Minhovi jeden muž. Jakmile spolu dohovořili, oznámil Minho Krisovi: ,,Dneska prý budeš spinkat u Johnnyho, říkal že mu chybíš." - ,,Johnny!" Zapískal Kris s radostí. ,,Tak si běž rychle sbalit pyžamko do batůžku, za chvíli jsou tady." Kris jen rychle kývl a běžel si sbalit věci. Následně šel Minho za Jisungem co myl nádobí a objal ho zezadu. ,,Dneska budeš mít celý večer jen pro sebe." Zašeptal Sungovi do ucha Minho. Jisung jen s úsměvem kývl. ,,Jsou to kamarádi už úplně od malinka, a s jeho tátou jsem chodil na střední." Zasmál se Minho. Jisung se usmál a nádobí utíral. Starší nádobí uklízel na své místo.
Kris seděl natěšeně na gauči objímajíc svůj batůžek s motivem MÖLANG a zároveň škrabkal Mingiho. Minho se zatím oblékal v ložnici do práce. Po několika minutách se po celém domě ozval zvonek. Kris rychle běžel ke dveřím se obout. Jisung šel ke dveřím a otevřel.
Stál tam vysoký muž držící klíčky od auta.,,Ahoj Woo!" Usmál se Kris a rychle si zavazoval tkaničky. ,,Zdravím." Pousmál se Jungwoo na Jisunga. Jisung se lehce uklonil a pozdrav oplatil. Jungwoo Sunga sledoval a pořád se usmíval (pozn.aut.: přesně jako na fotce🦋). Jisung vzal Krisův kabát a oblékl mu jej. V tu chvíli přišel i Minho. ,,Nazdaaar." Řekli nastejno Minho s Jungwooem a plácli si. ,,Vole Minho, jsi mi neříkal že máš tak krásnýho bráchu." Postěžoval si Jungwoo a mrkl na Jisunga. ,,Já ti dám bráchu. To je můj přítel." Prskl Minho a přitáhl si Jisunga za pas. Jisung se červenal. ,,Jsjsjsj, tak to se omlouvám." Poškrábal se na zátylku. ,,Tak pojď Krisi, Johnny už se nemůže dočkat." Řekl Jungwoo a maličký se usmál. ,,Ahoj tatí a mamí." Dal oběma pusinku a následně s Jungwooem odešli do auta a odjeli.
Minho se obul, oblékl kabát a šel za Jisungem co zrovna utíral stůl. ,,Už budu muset jít lásko." Zašeptal mu Minho do ucha a dal mu sladkou pusu. Jisung se začervenal a pusu mu oplatil. ,,Dávej na sebe pozor Minho.." Pousmál se jemně Sung. Minho jen kývl a poslal mu ještě vzdušnou pusu. Následně odešel.
Po několika hodinách, co Minho odešel, Jisung ještě stihl vyprat prádlo a vyžehlit. Následně šel do kuchyně, kde dal Mingimu čistou vodu a granulky. Najednou byly slyšet vchodové dveře jak se otevřely a následně zavřely. ,,Minho, to už jsi tady?" Usmál se Sung, ale úsměv mu ihned spadl když uviděl někoho koho nechtěl. Doyounga. ,,Spíš jsem tady pro tebe ty kurvo." Jisung polkl. Doyoung šel k němu. Každý krok co Doyoung udělal dopředu, udělal i Jisung, ale dozadu. ,,C...co tu d..děláš.." Natiskl se na kuchyňskou linku Sung. Doyoung k němu přišel a chytl ho za lem trika. ,,Ty neumíš držet slib?!" Dal Jisungovi pěstí. ,,J..já se omlouvám D..doyoungu.. p..prosím přestaň.." Začaly se Jisungovi kutálet slzy po tváři. ,,Jho?" Zasmál se Doyoung. ,,To ty jsi tohle způsobil!" Flusl Young na Jisunga. ,,Pěkně za to zaplatíš ty kurvo jedna zasraná." V tu dobu někdo začal klepat. Což nikdo z nich neslyšel, protože Doyoung začal zase na Jisunga řvát. ,,Píčo zasraná! Myslíš že se přede mnou ukryješ?" Chytl Doyoung Sunga pod krkem. Sungovi stékaly slzy po tvářích a najednou si všiml jak Jungwoo stojí mezi dveřmi. Doyoung rychle zareagoval a usmál se na Jungwooa. ,,Vy jste?" Usmál se ještě vřeleji. ,,Jdu jen Krisovi pro medvídka, prý bez něho neusne." Řekl bezemočně Woo. ,,P..přinesu t..ti ho.." Řekl potichu Sung a cestou okolo Wooa si utíral slzy. Jungwoo jej jen sledoval. ,,Děje se tu něco?." Podíval se nevěřícně na Doyounga Woo. ,,Vůbec ne." Usmál se Young. Najednou přišel Jisung a podal rozklepaně Jungwooovi medvídka. Jungwoo se usmál. ,,Díky, mějte se." Mávl na oba a odešel. ,,Pojď sem." Jisung poslechl. ,,Kdy přijde ten tvůj píčus, nechci aby viděl jak tě jebu." - ,,No tak mluv ty kurvo!" Strčil Doyoung do Sunga. Ten jen spadl na zem. ,,D..doyoungu p..prosím j..jdi domů..p..proč mě prostě n..nenecháš být!" Zakřičel Sung. Doyoung k němu přišel a kopl ho do břicha. Jisung se rozbrečel a objal si břicho. ,,Ty na mě budeš řvát ty děvko zasraná?!" - ,,No počkej, tě vojedu že nebudeš moct nic!!" Zařval Doyoung, chytl Jisunga pod krkem a zvedl. Samozřejmě že Jungwoo neodešel. Vše slyšel. Potichu otevřel dveře a šel k Youngovi, co byl k němu zády. Dal mu pěstí. Doyoung odlítl na druhou stranu. Jungwoo rychle pomohl Jisungovi vstát a přitáhl ho k sobě. ,,A ty si myslíš o sobě co, kokote?!" Začal nadávat Doyoung na Jungwooa. ,,Pojď.." Jungwoo vzal Jisunga do náruče a šel s ním pryč. Doyoung se na Jungwooa vrhl a bouchl jeho hlavou o zeď. Jungwoo spadl a upadl do bezvědomí. Jisung vykulil oči. Doyoung Jisunga vzal k sobě a zasmál se. ,,Moje láska jsi, jen moje!" A dal Sungovi pusu. ,,A teď na věc~" - ,,D..Doyoung-Doyoungie.." Snažil se roztomile Jisung. ,,P..prosím..já- on m..má doma dvě děti, j..jsou tam samy..i..i to moje..-" Doyoung Sunga shodil na stůl. ,,A co já s tím jako. Myslíš že mě přemluvíš? Nikdy." Dořekl Young a sundal Sungovi triko a s ním mu zavázal ruce na zádech. Jisung brečel. Young mu stáhl tepláky s boxerkami a sobě udělal to samé. Netrvalo dlouho a Jisung jej v sobě cítil. Nemohl dělat nic. Jen brečet a tiše doufat ať přestane co nejdřív. Čehož se nikdy nedočkal. Protože Doyoung, má rád více kol. Jakmile se Young do Sunga párkrát udělal, odstrčil ho na zem jako kus odpadku a oblékl si kalhoty. ,,Tak zas někdy kurvo moje~" Zamával Young Jisungovi a odešel. ,,M..Minho.." Zašeptal co nejtiššeji Jisung a naplno se rozbrečel.
Byly 3 ráno a Jungwoo začal nabírat vědomí. Pomalu si sedl a chytl se za hlavu. Aish, to bolí jak svině. Řekl si pro sebe v hlavě. Chvilku se rozhlížel po okolí a najednou uviděl polonahého Jisunga, co pláče na zemi a ještě k tomu má zavázané ruce za zády. Jungwoo se pomalu zvedl a došel k němu. Jisung se lekl a snažil se nějak zakrýt, ale marně. Jungwoo mu boxerky a tepláky natáhl a pomalu Jisunga vzal do náruče. Minho stojící ve dveřích oba naštvaně sledoval. Woo opatrně Sunga posadil na stůl. Ten jen sykl bolestí a začal zase brečet. ,,Pšš.." Snažil se ho nějak utišit Woo, rozvázal mu ruce a následně mu triko oblékl. ,,J..jdi domů.." Snažil se Jisung odstrčit Jungwooa ale neměl sílu. ,,Počkám na Minha, tohle se musí vyřešit." Řekl vážně Jungwoo. ,,To bych rád věděl co." Řekl naštvaně Minho a bouchl dveřma a šel k nim. Jungwoo se lekl. Jisung se rozbrečel nanovo. ,,M..minho-" Řekl potichoučku a chtěl jít k němu. Jeho zadek jej ale na tolik bolel, že spadl před Minha na kolena. Bylo mu to nějak jedno a pevně objal Minhovo nohy. ,,Co děláš." Mračil se Minho. ,,Minho on-" -,,Ty jsi kokot viď?! Vážně si ho prostě vojel??!!!" Zařval silně Minho. Šel z něj strach. ,,Děláš si píču?!" Zařval na zpátek Jungwoo. Jisung se začal strachy klepat. ,,Nečekal jsem to od tebe Jungwoo." Řekl zklamaně a zároveň naštvaně Minho. Jungwoo se zamračil. ,,Jako I wish viď, ale práci za mě odvedl jakýsi DOYOUNG." Prskl nasraně Jungwoo. Minho se zasekl. ,,C-cože?!" Naštval se nanovo. Jungwoo kývl. Minho nemohl uvěřit svým uším. Rychle vytáhl Jisunga na nohy a pevně ho objal. ,,Lásko moje.." Pohladil ho po vlasech. Jisung jej objal nazpátek a schoval se k němu. ,,Zabiju ho." Řekl odhodlaně. ,,Pomůžu ti." Přidal se Jungwoo. ,,Jeď domů, vyřešíme to t-" - ,,N..ne, n..nemůže-" - ,,Proč." - ,,Y..young jej bouchl do h..hlavy a b..byl několik h..hodin v bezvědom..mí-" Dořekl Jisung. ,,Aish." Prskl Minho. ,,Je to kousek." Mávl nad tím rukou Jungwoo. Minho kývl. Jungwoo přišel k nim blíž a pohladil Jisunga po tváři. ,,Ah ssi- co děláš vole!" Prskl Lino. ,,Když on je tak sladký.." Pousmál se a zamával jim. Minho se mračil. Nakonec Woo odešel. ,,M..Minho..u..už m..mě prosím n..nikdy n..neopouštěj.." Fňukl Jisung. Minho mu dal jen pusu na čelo. ,,Budu se snažit.." Opatrně mu pohladil pozadí. Následně jej vzal do koupelny, kde se spolu vysprchovali. JEN VYSPRCHOVALI. Potom Minho vzal Jisunga do náruče a odnesl do ložnice, kde si s ním lehl. Jisung se ke staršímu přitulil a zavrtal do hrudě. Starší mu dával jemné pusinky do vlasů a hladil mu zadek. Po několika minutách usli.
ČTEŠ
mom | ft. minsung
Fanfic"po smutku přijde radost, tak jako slunce po dešti." //minsung //15+, vulgarismy, boyxboy