[• Heundae , Busan •]
—흔대 , 부산—📆09.08.2020 , Sunday
⏰9.30 a.m KST
🏠Bae's Family HouseSeung Mi dengan mukanya yang seperti panda itu keluar daripada biliknya . Dia keluar sambil memakai cermin matanya serta rambut yang serabai .
Seung Mi : Annyeong , eomma . ( Hai , ibu . )
Puan Bae : Ouh , annyeong . Selsema kamu dah reda ?
Seung Mi : Ye . Eomma ada ubat pening kepala tak ?
Puan Bae : Wae ? Kamu pening ke ?
Seung Mi : Iye . Masa bangun tadi kepala ini rasa pening sangat .
Puan Bae : /senyum/ Ada dalam peti kecemasan . Pergilah ambil ye . Eomma belum siapkan lagi sarapan ini .
Seung Mi : Ne , arassoyo ~
Seung Mi dengan segera mengambil ubat daripada peti kecemasan atau dikenali sebagai first aid . Semasa dia ingin ambil , silauan matahari membuatkan tangannya melecur sedikit . Dia meringis kesakitan sambil mengibas-ngibas tangannya .
Joon Young : /muncul/ Seung Mi-ah , kenapa ini ?
Seung Mi : A-ah nan gwaenchana , Joon oppa . /senyum/
Joon Young : Kamu nak ambil apa ?
Seung Mi : Ubat pening kepala dalam peti tu . /tunjuk first aid/
Joon Young : Biar oppa ambilkan .
Joon Young terus mencapai peti kecemasan tersebut lalu diberinya kepada Seung Mi . Dia tersenyum manis melihat adiknya yang masih lagi meringis kesakitan itu .
Joon Young : Sapu krim juga dekat tangan kamu . Nanti lagi parah .
Seung Mi : N-ne , algesseo .
Seung Mi terus masuk ke dalam biliknya itu untuk makan ubat pening . Tertulis di situ ambil ubat ini sebelum makan .
Dia terus makan ubat itu . Hidungnya terbau sesuatu yang amat busuk baginya .
Bau bawang putih
Dia kena tahan bau ini . Dia tidak boleh buang bawang putih itu , kalau tidak dia akan cederakan orang lain . Dia menuju ke arah katilnya lalu telefon pintarnya diambil .
Nombor Araya di dail berkali-kali , namun tiada siapa yang menjawab panggilannya itu . Dia cuba menelefon rumah Araya , namun dijawab oleh bibiknya adalah......
" Cik Araya belum pulang dari kelmarin lagi . Maafkan saya ya Cik Seung Mi . "
Dia mengeluh halus .
Kau di mana sekarang , Araya ??
Tok tok tok
Pintu biliknya di buka sedikit . Seung Min menjulurkan kepalanya lalu dia menyuruh Seung Mi untuk sarapan .
Seung Mi keluar daripada bilik itu sambil menahan nafas buat seketika kerana tidak mahu menghidu bau bawang putih itu .
YOU ARE READING
[OG] ARAYA , THE ASSASIN อารยานักฆ่า [KBS20] +hurhyunjoon+
Fantasía" Membunuh untuk dapatkan apa yang kau inginkan sebenarnya tindakan bodoh , Araya . " " Let me kill you softly , dear . " RANKING :- #1 CLC 18082020 #2 HWALL 18082020 Title : Araya , The Assasin Genre : Fantasy , Mystery Rate : PG-13 , PG-15 Cast...