35

16 6 0
                                    

" Kita bagaikan langit dan bumi , Tuan Putera . Jangan paksa hamba yang hina ini menjadi teman sehidup semati Tuan Putera . "








[= Dunia Magika =]





( ' ' )





📆28.08.2020 , Tuesday
11.30 a.m KST
🏠Hutan Sempadan Utara Dunia Magika


Dan disinilah Haknyeon bersama Hyewon . Di hadapan pintu gerbang Kampung Dryad Elves untuk meminta tolong mereka menyembuhkan luka Haknyeon itu . Kedatangan mereka dialu-alukan oleh puteri sulung kaum Dryad Elves itu . Elaina Dryad namanya .

Elaina : Selamat datang ke Kampung Dryad Elves , wahai pasangan dua sejoli . Apakah tujuan kamu berdua datang kemari ?

Haknyeon : Maafkan saya jika datang secara mengejut . Tetapi , semalam saya bermimpi yang saya dapat meminta tolong kaum Dryad Elves merawat luka saya yang amat sukar disembuhkan .

Elaina : /senyum nipis/ Baiklah . Sebelum itu , mari masuk ke dalam rumah pondok itu dahulu . Dayang , sediakan manisan buat tetamu kita yang datang dari jauh ini .

Dayang : Baiklah , tuan puteri .

Elaina : Luka yang bagaimana itu , saudara ?

Haknyeon : /selak seluar/ Begini . Luka ini disebabkan salah seorang daripada manusia yang tersalah guna kuasa ilmu hitam dan saya terkena tempiasnya .

Hyewon : Tolonglah kami berdua , tuan puteri . Kami sanggup bayar berapa dinar yang puteri mahu . Asalkan tuan puteri sembuhkan suami saya .

Elaina : Selain suami kamu , berapa orang lagi yang terkena tempias kuasa itu ?

Hyewon : Tiga termasuk suami saya .

Elaina : /lihat sekilas luka Haknyeon/  Berdasarkan pemerhatian saya , luka ini datang daripada kuasa ilmu hitam yang terlarang . Siapakah gerangan yang melakukan semua ini ?

Haknyeon : Araya Park dari dunia manusia .

Elaina : // Oh Tuhan . A-araya ? Dia adalah kelahiran semula Ratna si Duyung Naga . //

Hyewon : Tuan puteri ??

Elaina : Ouh . Maafkan saya . Saya sarankan kamu berdua tinggal disini hingga larut malam . Rawatan ini memakan masa beberapa jam untuk sembuh . Harap kamu berdua yidak keberatan ya .

Haknyeon : Baiklah .









—To Be Continued—



Dryad tu sebenarnya an seksi au . Tapi korang bayanglah diaorang pakai baju kebaya dan xseksi . Tenet lak buat hal nak upload gmbr .

HSHSHHSHS

KOMEN DAN VOTE

SAYA SUKA BACA KOMEN KORANG TAHU YEHET

[OG] ARAYA , THE ASSASIN อารยานักฆ่า [KBS20] +hurhyunjoon+Where stories live. Discover now