39 [ Zaman Kayangan Magika III ]

25 6 0
                                    

Aridinata : Kahwin dengan beta .

Terkejut Manis mendengar kata-kata yang keluar daripada mulut Aridinata itu .

Manis : T-tuan putera . Jangan main-main . Patik hanyalah hamba yang hina . D-dan patik ialah manusia yang malang .

Aridinata : Tiada siapa yang malang atas dunia ini . Cuma mulut mereka yang suka berkata demikian . Beta mencintai saudari kerana kelembutan saudari . Bukan dari luaran .

Manis : Tapi ......

Xxx : Inikah cinta hati kau , Ari ?

Aridinata : Ya , Ratna . Perkenalkan ini Ratna , sahabatku .

Ratna : Salam berkenalan , cinta hati Ari .   /Ketawa/

Aridinata : /pandang datar muka Ratna/

Manis : /senyum/ Salam berkenalan juga . Saya Manis .

Ratna : WAH CANTIKNYA SENYUMAN DIA ! LAGI CANTIK DARI SIREN DI LAUTAN !

Aridinata : Diam ! Jadi , sudikah saudari menjadi suri hati beta ?

Manis : Hmmm...

Ratna : Terimalah , Manis . Dia kacak , dermawan , kaya raya . Semua dia ada . Kasihanilah dia yang bujang ini .

Aridinata : RATNA ! Kau mahu aku cincang daging kau ?!

Ratna : Hehehe , baiklah aku diam .

Manis : Baiklah , saya terima .

Ratna : WUHU ! TIDAKLAH ARI MERASA SENDU LAGI !

Aridinata : Sial kau , Ratna .







[ Istana Dunia Kayangan Magika ]






Xxx : Cu...

Aridinata : Ya , nek .

Xxx : Belilah jus madu bercampur dengan daun ivy ini .

Aridinata : Tapi nek—

Xxx : Belilah cu . Nenek jual murah sahaja . Jus ini sangat istimewa . Kamu haru minum satu cangkir sahaja sehari .

Aridinata : B-baiklah nek . Saya beli ya .

Xxx : Nenek pergi dululah cu . Jaga diri kamu baik-baik ya .

Aridinata: Iya , nek . Nenek juga harus hati-hati .


Kesilapan yang berlaku merubah dirinya menjadi jahat . Segalanya bermula apabila dia tersalah minum dua cangkir air madu yang dicampur daun ivy tadi .

Kesilapan yang membawa kepada pembunuhan . Dia hampir bunuh semua orang di istana . Namun , Manis dapat mengawal dirinya .

Manis : K-kanda , kanda harus sedar .










[• To be continued •]







Hi korang ! DAH LAMA SAIYA XHAPDET AN . SORRYLAH . SAIYA BUSY SBB TAHUN NIH SPM . HOHOHO . SORRY SANGAT² ESOK PART 40 OK .

slurpeemac dinovation nrbtrisyya qillasyaaa_ SKZLVR_

[OG] ARAYA , THE ASSASIN อารยานักฆ่า [KBS20] +hurhyunjoon+Where stories live. Discover now