[ Ost 4 : Can't You Out Of My Mind by Dreamcatcher ]
" Mataku perlahan-lahan menjadi kabur . Semua yang berada di hadapanku bertukar menjadi gelap . Sekejap sahaja aku sudahpun terjerumus dalam kegelapan . "[> Dunia Magika <]
📆24.08.2020 , Monday
⏰1.45 p.m KST
🏠Kampung MagikaHyun Joon memandang kosong ke arah mangkuk nasi di hadapannya . Hyeong Seo dan Sunwoo memandang sesama sendiri .
Hyeong Seo : Heo Hyun Joon . Sampai bila kau mahu jadi begini ?? Jamahlah sikit nasi dan lauk tu .
Hyun Joon : Aku tak mahu makan . Aku tidak ada selera .
Sunwoo : Kau tak mahu bagi —
/capai nasi Hyun Joon/Hyeong Seo : /ketuk tangan Sunwoo/ Makanlah ~ isteri kau akan ditemui nanti . Younghoon kata padaku makhluk di hutan sana nampak isteri kamu di bawa oleh seseorang . Younghoon cuba untuk jejakinya .
Hyun Joon : Benarkah katamu itu ??
Hyeong Seo : /angguk/ Makanlah dulu ya ~
Hyun Joon : Hmm .
Penyepit diambil lalu secubit nasi bersama dengan sayur jeruk(kimchi) dimasukkan ke dalam mulutnya . Hyeong Seo dan Sunwoo tersenyum kecil apabila melihat Hyun Joon mula menjamah makanan setelah beberapa hari mogok dan hanya minum air sahaja .
" Dengar sini penduduk Kampung Magika ! Rajawali menitahkan semua agar tidak keluar ke dunia manusia dan jaga sempadan antara dunia kita dan dunia manusia . Rajawali mengetahui bahawa ada dikalangan kita bersama dengan manusia . "
Sunwoo yang sedang minum air itu tersedak mendengar apa yang dikatakan oleh pengelola kampung itu .
Hyun Joon : Ahh , habislah .
[+ Heundae , Busan +]
—흔대 , 부산—📆24.08.2020 , Monday
⏰3.37 p.m KST
🏠Park's MansionTamparan kuat dihadiahkan oleh Tuan Park kepada Araya . Jatuh terduduk gadis itu dibuatnya . Jelas sekali dari riak wajah Tuan Park yang dia sedang marah dan bengang sama anak gadisnya itu .
Tuan Park : Appa tak pernah sekali pun ajar kamu buat kerja terkutuk itu , Araya . Mendiang ibu kamu menangis jika dia masih hidup sekarang ini .
Araya : Appa , I just do what I want to do . Kekuatan ini membantu Araya mengekalkan kecantikan Araya , faham tak ?
Tuan Park : Berhenti membunuh dan mengamalkan ilmu itu lagi , Araya Park !
Araya : Huh , berhenti ? Appa , Araya dah besarlah . Semua keputusan , Araya dapat tentukan sendiri .
Tuan Park : Kau memang kurang ajar ! Jadilah macam abang kamu tu ! Dia tak pandai sangat tapi perangai dia elok .
Araya : Jadi , appa nak bandingkan dia dan Arayalah sekarang ni ? Huh , appa sama je macam eomma .
Tuan Park : /angkat tangan/ Araya Pa–
Araya : Apa ? Nak tampar ? Tamparlah ! Araya tak kisah pun .
Tuan Park : Mulai daripada hari ini , kau bukan anak gadis aku lagi , Araya Park Srisakul . Keluar daripada rumah ini !
—To Be Continued—
Aku pun frust dengan watak Araya
YOU ARE READING
[OG] ARAYA , THE ASSASIN อารยานักฆ่า [KBS20] +hurhyunjoon+
Fantasi" Membunuh untuk dapatkan apa yang kau inginkan sebenarnya tindakan bodoh , Araya . " " Let me kill you softly , dear . " RANKING :- #1 CLC 18082020 #2 HWALL 18082020 Title : Araya , The Assasin Genre : Fantasy , Mystery Rate : PG-13 , PG-15 Cast...