Reyyan anlatımından:
Sabah kalktığım da kapımın çalındığını duydum. Oturur pozisyona gelip:
"gelebilirsin" dedim. İçeri lacivert pijamasıyla çok tatlı görünen bir adet Miran geldi.Yanıma doğru yaklaştı ve yatağın yanındaki sandalyeye oturdu.
"Bak Reyyan direk neden geldiğim konusuna gireceğim.Ya sen bana ne zaman inanacaksın? Benim seni sevdiğime inanman için ne yapmam lazım. Söyle. Bütün akşam bunu düşünerek uyuyamadım. Ne yapayım, ha"
Bu da neyin nesi dedim kendi kendime. Ne yapmalı mı?
"Bak Miran sen evlisin-"
"Ama-"
"aması yok sen evli bir adamsın ve üstelik evli olduğun kişi benim dostum."
"nE?" dedi tabii ya Reyyan her şeyi mahvettim.Miran benim Gönül'le dost olduğumu bilmiyor.
"Yok bir şey" dedim toparlamaya çalışarak ama iş işten geçmişti bile.
Hemen yerinden kalktı.
"Nereye?" dedim.
"üstümü değiştirip bir yere gideceğim sen sana zahmet o zamana kadar kahvaltıyı hazırla ben gelirim." diyerek bir şey demeden odadan çıktı. Anlamıştı.... Bu planı Gönül'ün bana söylediğini anlamıştı.
Miran anlatımından:
Bittin sen Gönül. Her şeyi sen mahvettin ben de seni mahvedicem.
Arabaya bindim ve hızla aslanbey konağına doğru sürmeye başladım.
Dakikalar sonra:
Şimdi konağın önündeydim. Hızla içeri girip avazım çıktığı kadar:
"GÖNÜL" diye bağırdım. Sesimden herkes korkmuş ve herkes toplanmıştı.
"Ne oldu Miran?" dedi korkmuşa benziyordu.
"Sen kimsin ya? Sen nasıl Reyyan'ın dostu olup, ona planı anlatıp her şeyi mahvedersin."
"Miran ben-"
"Kes sesini" dedim. Reyyan'ın anlattığına şaşırmış gözüküyordu.
Avazım çıktığı kadar bağırarak.
"BU KONAKTAKİ HERKES ŞAHİDİM OLSUN Kİ SENİ BOŞUYORUM GÖNÜL"
Galiba dediklerimi algılayamamıştı. Ben de hemen konaktan çıkıp dağ evine doğru arabayı sürmeye başladım.
****************
Bölüm sonu
Beğenmeyi ve oylamayı unutmayın
GÖRÜŞMEK ÜZERE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERCAİ
HumorAna konusu Sümeyye KOÇ a kurgusu bana Hayrunnisa KOÇ a ait kitap: HERCAİ