9.BÖLÜM

287 37 5
                                    

Reyyan anlatımından:

Of umarım anlamamıştır. Çünkü bir an önce bu oyundan çıkmak istiyorum. Ah, Gönül olmasa ne yapardım.O söylemese ne hale düşerdim kim bilir, rezil olurdum. İyi ki var Gönül.

ERTESİ GÜN: 

Sabah uyanır uyanmaz Gül ün sesini duydum.

Abla abla Mirancım ın annesi Sultan Hanım gelmiş. Hadi gel

tamam Gül sen git ablacım ben gelecem

Gül gitti. Üstüme bir elbise giyip hızlıca üstümü değiştirdim. Bu neydi ki sabahın köründe. AAA saat 11:08 geçiyor. Ben nasıl bu kadar uyudum. Tabi dün Miran ın oynadığı oyunu vs. düşünürken zaman geçmiş olmalı.

İçeri girince Sultan Hanım gelmiş yanında Gönül de vardı. Hiç yakın davranmadık birbirimize. Yoksa anlayabilirlerdi. Sultan hanım bana bir kocaman kutu verdi.

Miran vermemi istedi

Tamam dedim

Açtım aman bu müthiş beyaz bir gelinlikti. Çok kaliteli kumaştan olduğu ve pahalı olduğu belliydi. Üstünde de not vardı.

Bunun sana yakışacağını düşündüm. Sana layık değil ama umarım beğenirsin

                                                                                                                                       Miran

Annem gözleri ışıldayarak yanıma geldi Kızım bir dene gel dedi . Tamam deyip giderken Yaren in kıskançlıkla baktığını Gönül ün yüzünün ise ifadesiz olduğunu gördüm.

Şu an gelinliği giydim ve salona geldim annem müthiş olduğumu söyledi. Sultan Hanım çok güzel olduğunu Gönülse yakıştığını söyledi. Odama geldiğimde kapı açıldı gelen Yaren di.

hah reyyan sana iğrenç olmuş yani bir insanda ancak bu kadar kötü durabilir bir gelinlik.

sanane  yaren rahat bırak beni

hah miran benim ve öyle kalacak bunu unutma sinirlenmiştim

Yaren unuttun galiba ben onun nişanlısıyım deyip parmağımdaki yüzüğü gösterdim.Ve yakında da karısı olacam müstakbel kocamın peşinden düş çünkü o seni görmüyor bile

bu kıskançlık nereden geldi bilmiyorum ama Yaren iterek odadan çıkardım 

                                                                ****************

bölüm sonu

nasıldı

sizce yaren haketti mi

umarım beğenirsiniz

takip edip oylamayı unutmayın

GÖRÜŞMEK ÜZERE

HERCAİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin