22.BÖLÜM-FİNAL

599 40 3
                                    


EVEEET FİNAL BÖLÜMÜ SİZLERLE. ARTIK KİTABI BİTİRMEK İSTEDİM. 

*************

7 YIL SONRA REYYAN ŞADOĞLU ANLATIMINDAN:

Şu an bahçedeki kızım Dilşah Nur'la eşim Miran'ı izliyordum. Şimdi biz buraya nasıl mı geldik? Anlatayım o zaman:

"Ben babamın üvey kızıymışım bunu duyunca yıkılmıştım. 2 hafta kimseyle görüşmedim. Ne kadar Miran ve babam peşimden koştuysa da. Evet, babam. O beni  büyüttü dedim kendime ve affettim. Beni koruyup kollayan babamdı o."

"Yaren biriyle evlendi ve şu an bir oğlu var 2 yaşında bir oğlu. Eskiden aramız çok kötüydü ama artık birbirimize  oturmaya gidiyoruz. Yani Yaren artık kendine geldi. Kimle evlendi derseniz Miran'ın yakın arkadaşı Fırat'la. Fırat'ta Aslanbey şirketinden çıktı ve şu an Şadoğlu şirketinde üst derecede müdürlük yapıyor.Oğlunun ismi ise: ALİCAN"

"Meğer Miran ise Babamın yani üvey babamın oğluymuş. Annemle evlenmeden Dilşah hanımı seviyormuş, gerçi hala seviyor gibi de neyse.Miran düşmanı sandığı kişinin oğlu çıkınca şok oldu. Ama zamanla alıştı."

"Miran 7 ay peşimden koştu koskoca yedi ay. Sonra güvendim ona. 5 ay nişanlı kaldık ve sonra evlendik yani 6 yıldır evliyiz. Evliliğimizden 3 ay sonra hamileliğimi öğrendim ve 8,5 aylıkken kızım dünyaya geldi şu an 5 yaşında.Miran annesinin ismini koymak isteyince karşı çıkmadım. İstemesem koymazdı ama Dilşah Hanımı herkes çok övüyordu onun güzel kalbini . Kızım ona benzer diye Dilşah koydum ve Nur uda ben ekledim. Dilşah nur...."

"Miran 'ın kuzeni Elif'le de Azat ağabeyim evlendiler."Elif şu an 1 aylık hamile ve erken olduğu için cinsiyetini bilmiyoruz."

"Gönül biz Miran'la evlenince benim onu sevdiğimi anladı ve benimle konuşmaya başladı. Artık eskisinden bile daha yakınız. Gönül'de harunla evlendi. Gönül'ün ısrarları sonucu onlar da Mardin'de yaşıyor ve Gönül'ün bir ikizi oldu. Bir kız bir erkek. Kızın ismini Berfin koydu bu ismi Harun koydu. Oğlu ise Gönül koydu onun  ismiyse: Alper. Gönül de bu ismi sevmiş. Onlar da şu an çok mutlular."

"Biz ise ayrı eve taşındık Miran Şadoğlu konağına 15 dakika uzaklıkta bahçeli bir ev tuttu. Gerçi herkes ayrı yaşıyor sadece Azat ağabeyim dışında. Her neyse şu an kızım Dilşah Nur la Miran'ı izlerken karnımı okşuyorum. Evet, hamileyim. 5 aylık ve bir oğlum olacak . Oğlumun ismini ben koyacağım : Doruk.

Evet bir düşünüyorum da hayatımız çok değişmiş.

************

Şöyle soy ağaci gibi bir şey bırakayım:


Miran- Reyyan ŞADOĞLU

^Dilşah Nur- Doruk^ŞADOĞLU


Yaren-Fırat  DEMİRALP

^ALİCAN ^DEMİRALP


Elif-Azat ŞADOĞLU

^cinsiyet daha öğrenilmedi^^Şadoğlu


Gönül-Harun YILMAZ (soyadı ben  uydurdum ve burada harun ailesine çok değer veriyor)

^Alper-Berfin^ YILMAZ

 ***************

Evett sona geldik. Ben finale bayıldım.

Peki siz beğendiniz mi ? Birazdan bir bölüm daha atıp hikayem hakkındaki yorumlarınızı yazmanızı isteyeceğim. Lütfeeen yazın.

Ve özel bölümler atacağım mesela atıyorum gönül hamileliğini öğrendiğinde, Miranla reyyanın düğünü vs. atmaya çalışacağım.

Bu zamana kadar benim kitabımı okuyan herkese sonsuz teşekkür ederim.

Yapmanızı isteyeceğim şeyleri biliyorsunuz.

GÖRÜŞMEK ÜZERE





HERCAİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin