15.BÖLÜM

256 35 0
                                    


Yaren Anlatımından:

Hemen dedemin yanına gittim.

"dede sana bir şey demem gerek"

"söyle kızım"

"reyyan kınadan kaçırılmamış, kendi isteyerek kaçmış.Bizim adımızı söz veripte tutmayanlar olarak çıkaracak. Şu an Zehra Yengem ve amcam onun yanına gidiyorlar."

Tamam yaren diyerek hızla evden çıktı dedem.

Miran anlatımından:

Nerede, napıyor.... ama iyi olduğunu biliyorum ama aklımda ki soru neden kaçtığı. Fırat'tan telefon bekliyorum. Çünkü onu merak ettiğim için bütün otellere sistemden baktıracak. Yani Azat onu konağa götürecek değil ya. Kızı mahvederler orada. Neden onun için endişeleniyorum bilmiyorum. Hah işte Fırat arıyor.

"Efendim ağa bulabildiniz mi"

"Bulduk.... Otel...numara"

"Tamam" deyip kapattım çünkü şu an o otele çok yakındım arabayla 5 dakikamı alırdı. Ona soracaktım neden onu sevmediğimi düşündüğünü.

8 dk. sonra

Şimdi kapının önündeyim ve tıklatıyorum

"tık tık tık"

Açııldı, kapıyı Hazar Bey açtı. İlk başta ikimizde nasıl tepki vereceğimizi biilememiştik. Hazar Bey'in arkasında Zehra Hanım vardı ve onun arkasında Reyyan duruyordu. O en arkada olduğu için odaya girdim ve Hazar bey kapıyı kapattı. Gelen geçen bizi izlemeyecekti ya. Tam konuşacaktım da bir ses geldi Reyyan diye bağırıyordu. Olamaz bu Nasuh Şadoğlu'nun sesiydi.

Hazar Bey de endişelenmişti hemen bize dönerek

"Gidin, Miran Reyyan'ı da al gidin buradan. Reyyan kızım seni sonra bulacağım." 

"İyi de nereden çıkacağız " dedim çünkü kapıda Nasuh Şadoğlu:

"eğer hemen bu kapıyı açmazsanız, kırarım" diye bağırıyordu.

Hazar Şadoğlu bizi ittirerek acil çıkıştan dedi ve biz hemen acil çıkışa yönlendik. Kestirmeden koşarak çıktık ve oh dışarıdayız. Hemen arabayı açarak binecektik ki o da ne  Nasuh Şadoğlu'nun adamı bize silah doğrulttu.

                                                         ******************

Merhabalar

Bölüm nasıldı?

Beğenmeyi ve oylamayı unutmayın

GÖRÜŞMEK ÜZERE

HERCAİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin