5.OYUN

4 1 0
                                    

Evet, hayatım da nasıl bu kadar şansı bir arada yaşıyordum daha doğrusu bu kadar sansız bir insanin başına bunlar nasıl gelebiliyordu. Beynimde kocaman bir soru işareti milletin başında ampuller yanar hemde sarı sarı bende soru işaretleri boylu poslu hemde.

Karşımda Mertde dahil 4 yakışıklı erkek bir de ben, paspal ben, hala bu kılıkta bu kadar yakışıklı erkeğin içinde ben ne yapıyorum halleri felan filan faslını geçersek pizzalarımızı yiyerek midemizi bayram ettiriyorduk. Onların erkek muhabbetleri benim pizzamın daha birinci dilimini yerken onların 3 cü 4 cüye geçmeleri beni şaşırtıyordu bu ne iştah adamım. Karana baktığımda o da 3. dilimini yiyordu. Sonra benden sonra en boşboğaz insan Mert Karana bakarak "Hadi iddiaya girelim Miray en fazla kaç dilim pizza yiyebilecek." Dedi höst yani ben buradayım bu nasıl iddia.

"Tamam." Diyen Karana kafamı çevirdiğimde ciddimisiniz bakışları atıyordum. " Ben buradayım yalnız." Dedim kendi varlığımı belli etmek istercesine. Ama Mert anlar mı
"E ne olmuş yani o halde ben en fazla iki yer diyorum elindekiyle beraber." Dedi yani bu dilimden sonra bir tane daha yiyebilirmişim hah 6 dilimin hepsini yerim ki ben. Bu yüzden Karanın kazanacağını anlayıp sevinçle ona baktım hepsi de hepsi.

"Bende üç diyorum." Dedi. Eh gayri 3 nedir.

"Tamam, kazanan geri kalan pizzaları yer ve karsı tarafa istediği bir şeyi yaptırır." Dedi ciddi ciddi Mert. Karanda bunu onayladığında hepsi bana bakmaya başladığında lokmalarım boğazıma diziliyordu.

"Ama siz böyle bakarsanız ben yiyemem ki." Dedim sonra herkes kendi pizzaları yemeye başladı.
Ben de ikici dilimimi yemeye koyuldum gelin görün ki midem yeter diye bağırıyordu ve ben ikinci dilimimi zar zor yuttum. Mahcup bir şekilde Karana bakarken o önemli değil diyerek kafasını salladı.

Mert "Ben kazandım" diyerek önümde kalan pizzaları götürmeye başladı aç abur ya.

Etraftaki kutuları kaldırdığımızda "Hadi bir şeyler yapalım" dedi Caner.
Selimde onu onaylayarak ikisi kafa kafaya verip en sonunda "Şişe çevirmece oynayalım." Dedi Selim.
Mert cevap verdi. " Oğlum lan çok klişe bu başka yapacak bir şey bulamadınız mı" dedi ve sonunda oylama yapmaya karar verdik.

Mert ve Karan oynamayalım derken Selim ve Caner oynayalım dediler ve bana baktılar ben ne cevap versem diye düşünürken eğlence çıkar diyerek oynayalım dedim. Selim ve Caner bu duruma sevinirlerken Mert göz devirmekle yetinmişti Karan ise ifadesizce kalmayı tercih etti.

Ve Merti bir şişe bulması için mutfağa postaladılar Selimde yerdeki küçük halıyı kaldırıp hepimizin altına birer minder koydu. Mertte içeriden geldiğinde elinde şişe vardı bulması uzun sürmüştü. Caner kuralları koyarken bizde dinliyorduk "Her el, herkesin karsısına başka biri geçecek böylece aynı kişilere iki kereden fazla gelemeyecek. Soruyu cevaplamak istemeyen kişi ise" nerden çıkardığını anlamadığım acı biberi ortaya koydu "bunlardan iki tane yiyerek pas diyebilecek." Herkese anlatmıştı. Kurallar can yakıcıydı iyi mi ettik kotu mu bilemedim.

Herkes yerleştiğinde karşımda Selim vardı ve beni tanımadığı için zorlayacağını düşünmedim. Şişenin küçük kısmı soruyu sorar büyük kısmı cevap verirdi. Ve Mert şişeyi cevirdi. Caner ve Karana gelmişti soracak kişi ise Karandı. "Doğruluk mu Cesaretlik mi." Dedi Karan büyük bir ciddiyetle. "Doğruluk" diyen Canere Karan gülümsedi galiba istediği yanıtı vermişti. " Haleden hoşlanıyor musun?" Diye sorduğunda Mert ve Selim ooo nidaları yükseldi. Ve Caner ise ağzına iki tane acı biberi attı ben şok Canerin gözlerinden yaşlar akarken acımıştım ona sorular baya zorlu geçecekti anlaşılan.
İkinci yer değiştirmede bu sefer karşıma Mert gelmişti. Ve şişe çevrilerek soru kısmi Mert e cevap kısmi bana gelmişti. İste şimdi yandım. "Doğruluk mu Cesaretlik mi." Dedi büyük bir şevkle Mertin hayal gücünün genişliğini düşünerek cesaretlikten kaçarak "Doğruluk." Dedim. Mert pis pis sırıtarak sorusunu sordu.

LEYL IŞIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin