3. fejezet - Elzárva a világ végére

158 11 15
                                    


- Ezt nem hiszem el. - akadt ki az Uchiha mellettem, mikor leparkoltunk a kis rozoga fabódé mellett, ahova is apám száműzött minket, egy hétre, csapatedzés gyanánt.

Japán egyik kis eldugott falucskájában, egy erdő közepén kell ezzel a duli-fulival legyek?

Egyébként az erő gyönyörű volt, a ház közelében volt egy kis tavacska, a tavacska előtt pedig, azt hittem, hogy rosszul látok, de egy pottyantós WC foglalt helyet.

Mikor körbe néztünk az amúgy elég szűkös kis házban, nos akkor akadt ki teljesen Sasuke. Kezdjük talán a legfontosabb tényezővel, hogy csak egy szoba volt, így egy szobában kellett aludjunk. A konyha sem volt valami nagy szám, egy kis rezsóból egy asztalból és egy lavórból állt az egész. Fürdőszoba nem volt odabent, gondolom a tóban kell majd fürdenünk, ami nagyon remek, hiszen kint eléggé mínuszok vannak. Már a gondolatba is beleborzongtam, hogy abba a hideg vízben kell megfürdenem.

- Picsába itt nincs még térerő sem. - morgott Sasuke. - Nem hiszem el, hogy a főnök ilyen lepusztult helyre küldött engem.

- Már legalább értem, Ino miért vágott olyan fejet. - jegyeztem meg halkan, ugyanis, mesélte, egyszer régebben Itachival neki is elkellet itt töltenie egy kis időt, mert állandóan civakodtak. - Csomagoljunk ki. - mondtam a feketének, majd a kocsihoz indultam, hogy kiszedjem a bőröndömet amibe Ino becsomagolt nekem pár létszükséges dolgot.

Szerencsére a szobába legalább szekrények voltak, kettő is, így a ruháinkat ki tudtuk rakni, nem kellett bőröndből öltözködni.

Épp a tisztálkodó szereket szedtem kifele, mikor a kezembe akadt egy jegy, ami egy meleg vizű forrásba szólt.

- Ino asszem meg mentett a megfagyástól. - lebegtettem meg az Uchiha szemei előtt a jegyet.

- Mi ez? - kérdezte mérgesen.

- Két személyre szóló belépő egy hétre, egy meleg vizű fürdőbe. - olvastam fel neki, ami a jegyen szerepelt.

- Nos vannak még csodák. - állt fel a fekete a földről. - Láttam egy kis boltot nem messze, megyek veszek pár instant kaját. - ment ki Sasuke a szobából.

- Nem baj, hogy nincs is mikró. - sóhajtottam, majd tovább folytattam a kicsomagolást.


***



Miután Sasuke vissza jött a vásárlásból, és hozott egy csomó fagyasztott kaját, rákellet jönnie, hogy nem tudjuk mibe meg melegíteni az ételeket, csapkodott egy párat, aztán duzzogva kivonult a házból.

- Egyébként hűtő sincsen amibe ezt a sok cuccot beletegyük. - mondtam neki mikor vissza jött.

- Nem mondod okoska, miért nem akkor volt ekkora a szád, mikor mondtam, hogy elmegyek kaját venni. - kérdezte idegesen.

- Mert nem gondoltam, hogy fagyasztott kajákat fogsz venni, az instant rament, még lábasba megtudtad volna csinálni. - vontam meg a vállaim.

- Öltözz fel, elmegyünk valahova enni. - mondta.

Talán egy órába is telet mire találtunk, egy éttermet, és Sasuke már nagyon ideges volt, így mikor beértünk a vendéglőbe és közölték velünk, hogy nincs szabad asztaluk, úgy kellett lefogjam az idegrohamos Uchihát, hogy ne küldje a másvilágra a pincér lányt.

- Haza megyünk. - mondta végül a fekete, majd kiviharzott az étteremből.

- Biztos, nem lenne egy szabad asztaluk? Tudja elég fárasztó napja volt, félek ha most nem eszik valamit sürgősen majd engem fog otthon megenni. - néztem könyörgő tekintettel a megszeppent lányra.

TNSS - Különleges képességűek titkos szolgálataDonde viven las historias. Descúbrelo ahora