Már órák óta bolyongunk az erdőben ahova Karin rejtette a tárgyakat, amiket meg kell keressünk.
Hiába indultunk el amit Sasuke össze szedte magát, és nagy nehezen meg ettünk a fazékban felmelegített Onigiriket, már jócskán csak ránk sötétedett.
Összesen kilenc tárgy szerepelt a listán, ami térképnek nevezett firkálás hátuljára volt gyöngy betűkkel feljegyezve.
Az első hat tárgyat, röpke nyolc óra hosszába tartott megtalálni, eleinte próbáltunk a térkép alapján keresgélni, nem sok sikerrel, így már csak kóválygunk itt magunkba, hét tárgyal a kezünkben.
- Akkor most mik vannak meg? - kérdezte sokadjára az előttem pár méterrel haladó puffancs Sasuke.
- Hajvasaló, egy zacskó rizs, macska szobor, fürdő sapka, napszemüveg, instant ramen és a kalapács. - vettem sorba a kezemben tartott dolgokat.
- Akkor már csak a ragasztó szalag és a zseblámpa hiányzik. - állapította meg a tényeket.
- Igen. - suttogtam. - Nem állhatnánk megy egy kicsit pihenni? - kérdeztem reménykedve, mivel ez előbbi két kérésemnél is nemleges választ kaptam.
- Majd ha végeztünk pihenhetsz. - válaszolta fagyosan.
- De már az orromig sem látok olyan sötét van.
- Találjuk meg a zseblámpát, akkor majd fogsz látni.
- De nem bírom tovább. - nyafogtam.
- Na ide figyelj. - lépett vissza hozzám, csak pár centi választotta el az arcunkat egymástól. - Nem vagyok kíváncsi a vinnyogásodra, Haruno. Tedd magad hasznossá, akkor talán hamarabb végzünk, és húzhatsz aludni. - sziszegte.
- Miért az nem elég hasznos, hogy hozom ezeket? - böktem fejemmel a kezemben tartott tárgyak felé, erre hangosan felhorkant.
- Te isten csapása, szerinted minek van a háti táska nálad? - kiabált bele az arcomba, mire én egyet hátrébb léptem, így megbotlottam egy földből kiálló gyökérbe, és seggre ültem. - Szánalmas.
- Nem vagyok szánalmas. - szökkenten hirtelen talpra, gyorsan lekaptam a vállaimról a táskát, bele dobáltam a földön heverő dolgokat, aztán egy ívelt dobással szépen arcon dobtam Sasukét.
- Hupsz, bocsi.
- Kinyírlak. - hirtelen fagyos lett a levegő körülöttünk, Sasuke pedig gyilkos tekintettel indult el felém.
- Ott hagytad a táskát. - mondtam neki, mire vissza kapta a tekintetét a földön heverő táskára, addig én kaptam az alkalmon és elszaladtam előle, felmásztam egy jó magas fára, és ráültem egy stabilnak gondolt ágra. Nagyon remélem, hogy nem tud fára mászni.
- Ki gondolta volna, hogy aki öltözködni sem képes, fára mászni profin tud. - agonizált a fa alatt Sasuke.
- Talán te nem tudsz? - kérdeztem egy apró mosollyal a szám szélén, bár ezt a sötétségtől nem láthatta.
- Örültél volna mi? - hallatszott a hangja mellőlem, a hirtelen akciója miatt elvesztettem az egyensúlyomat és lezúgtam a fáról, valami kemény dologra érkeztem, ami reccsenve adta meg magát.
- Szerintem meg van a zseblámpa. - húztam ki magam alól, a maradványokat.
- Már ami maradt belőle. - ugrott le a fáról mellém. - Hát ezzel nem sokra fogunk menni. - sóhajtott feszülten.
Még cirka két órába telt mire végre a ragasztó szalagot is sikeresen megtaláltuk.
Fáradtan estünk be a rozoga faház ajtaján, én ott ahol voltam már készültem nyugalomra hajtani a fejem, már a gyomrom erős korgásával sem tudtam törődni, annyira elfáradtam, de persze Sasukének más tervei voltak.
- Lóduljál meg. - állt elém. - El kell mennünk fürdeni.
- Fáradt vagyok. - néztem fel rá.
- Nem hat meg. - nézett rám fagyos ónixaival, majd bement a szobába, pár percig matatott ott bent valamit, közben erősen szitkozódott, komolyan néhány trágár szavát még soha életemben nem is hallottam, aztán egy törölköző és pár ruha landolt az orrom előtt. - Indulás, Haruno.
- Majd ha, Sakurának szólítasz. - akadékoskodtam.
- Te tényleg unhatod az életed, hogy velem szórakozol. - morogta az orra alatt, majd kisétált a házból az ajtót nyitva hagyva. - Haladjál, Sakura. - szólt még vissza, elmosolyodtam.
Nagy nehezen felkászálódtam a földről és utána siettem.
- Sasuke. - szólítottam meg, mire ő mérgesen emelte rám a tekintetét.
- Mi van? - kérdezte.
- Szerintem mi jó csapat leszünk. - mondtam neki mosolyogva.
- Ne reménykedj benne annyira. - mondta fintorogva.
***
A tegnap reggeli ébresztőből tanulva, immár mind ketten ébren vártuk a következő feladat hírnökét.
És csak vártuk, és vártuk, de nem jött senki.
- A francért szórakoznak már. - állt fel hirtelen mellőlem Sasuke, majd elindult a halóhelység felé.
- Most hova mész? - kérdeztem értetlenül.
- Aludni, az az idióta vörös, tuti csak szivatott tegnap, nem is jön senki. - dühöngött a srác, majd bevonult a szobába.
Még egy ideig csendben várakoztam, hátha még is csak befut valaki de aztán csak hamar engem is elnyomott az álom.
***
Arra ébredtem, hogy valaki végig nyal a tarkómon, gondoltam valami állat besurranhatott, és az nyalogat, de mikor megláttam azt a furcsán csillanó ibolya színű szempárt, kissé megijedtem.
- Szép reggelt szépség. - köszönt majd végig futtatta tekintetét rajtam, s közben végig nyalt az alsó ajkain. - Igen, ez már múltkor is tetszetős volt.
Gyorsan végig néztem magamon, és észre vettem, hogy a fehér blúzom kissé szét nyit rajtam, az alvástól, és így szabad belátást nyújtott a srácnak.
- Ti meg mit műveltek. - lépett ki a szobából Sasuke.
- Óh, hát már fel is keltél, pedig Karin tegnap azt mondta nehéz téged felkelteni. - kacsintott rá Hidan. - Kár, pedig olyan jól elszórakoztunk volna a szépséges társaddal.
- Felőlem szórakozhattok, ha elnyögted a küldetést. - vont vállat Sasuke.
- Amúgy, én is itt vagyok. - nyögtem közbe.
- Igen drága, tudjuk. - simított végig a karomon Hidan. - Tehát, a mai küldetést majd a helyszínen ismertetem. - közölte vigyorogva. - Fél órátok van össze szedni magatokat, remélem hoztatok magatokkal fürdőruhát.
YOU ARE READING
TNSS - Különleges képességűek titkos szolgálata
FanfictionSakura kiskorában jött rá, hogy valami nem stimmel vele, gyorsabban gyógyul, mint a többiek, később pedig sebezhetetlenné vált teljesen. A szülei elváltak, egy ideig az apjával élt, de az berakta egy bentlakásos iskolába, ahol a szobatársa Ino, miat...