8.fejezet - Félreértések

159 13 8
                                    

Sasuke agyában mintha elpattant volna valami, vérben forgó szemekkel indult meg az addig a saját poénja miatt vihogó szőke felé, akinek hamar arcára fagyott a vigyor, és halál félelem váltotta át.

- Figyel Sasuke, nem úgy gondoltam, ahogy mondtam, csak félreérted, a helyzetet, nem arról van szó. - hátrált ijedten Deidara, mivel nem oda figyelt ahova kellett volna így megbotlott egy törmelékbe, amit a robbantgatása kreált, és fenékre huppant. - Esküszöm, hogy nem vagyok rágerjedve a fenekedre.

Sasuke rögvest ott termett és a hajánál fogva emelte fel az életéért könyörgő fiút.- Még egyszer lesz ilyen idióta beszólásod, és onnantól alulról szagolod az ibolyát, világos voltam? - rázta meg kissé a szőkét, aki vinnyogva próbált igennel felelni a srác kérdésére.

Miután Sasuke megkegyelmezett Deidarának, ott hagytuk őt, és tovább indultunk a x-el jelölt hely felé.

- Nem tudtam, hogy te a fiúkat szereted. - jegyeztem meg halkan, nem tartva attól, hogy rám is rám fog támadni, igazából rettentően rosszul éreztem magam, amiatt hogy Sasuke a saját neméhez vonzódik.

- Miről beszélsz? - fordult hátra, vöröslő fejjel.

- Nekem nincs bajom ezzel, csak hát, azt hittem, nem is tudom. - sütöttem le szégyenlősen pilláimat, nem tudtam megfogalmazni, hogy miért esett ennyire rosszul a dolog, és nem is értettem, hát nem tök mindegy, hogy melyik nemhez vonzódik Sasuke?H

- Nagyon beverhetted a fejed, hogy ilyen faszságokat beszélsz. - rázta meg kissé fejét.

- Oh, én nem akartalak megbántani, hallottam, hogy vannak akik nem szeretnek erről beszélni, nem is azért mondtam, csak meglepődtem. - magyaráztam.

- Sakura, én a lányokat szeretem, Deidara egy idióta, és nagyon rossz poénjai vannak.

- Ahha, ez a tagadó fázis, gondolom.

- Jézusom, mit magyarázom én itt neked, nem vagyok meleg érted? - lépett kissé közelebb hozzám, majd hogy gondolom igazát bizonyítsa lecsapott az ajkaimra, hogy egy szenvedélyes csókkal hallgattathasson el. Ami természetesen működött, nagyon is jól.

- Ez aztán a csapatépítés. - tapsikolt valaki nem messze tőlünk.

- Kakashi, nem az van aminek látszik. - szakította meg csókunkat Sasuke, majd gyorsan el is hátrált tőlem.

- Hát pedig ezt elég nehéz félrenézni. - döntötte kissé oldalra fejét Kakashi.

- Leskelődni jöttél, vagy készen állsz a harcra? - terelte el a témát Sasuke, majd támadó állásba vágta magát.

- Ne haragudj Sasuke, de most nem seggbe rúgni jöttelek. - mosolyodott el maszkja alatt a férfi. - Csak Deidara sírva rohant hozzánk, hogy megőrültél valami kis vicce miatt, csak azt akartam leellenőrizni, hogy nem ölted e még meg a társad?

- Összekeversz Kakuzuval. - húzta el ajkait a fekete.

- De úgy látom, semmi okunk nem volt az aggodalomra, akkor, megyek is, további jó keresgélést. - kacsintott ránk, majd egy pukkanás kíséretében eltűnt.

- Ezt meg hogy csinálta? - tátottam el ajkaimat a meglepettségtől. - Ez a képessége? - pillantottam kérdőn Sasukéra.

- Mondhatjuk. - mondta de közbe próbálta kerülni a tekintetem. - Zárjuk le gyorsan ezt a dolgot, még mielőtt ezek az idióták elkezdenek pletykálni.

Legközelebb Sasori állta el az utunk, de őt Sasuke hamar kiütötte, mivel rátaposott az egyik apró bábjára, ő meg zokogva kapargatta össze a darabjait, és közben valami temetésről szipogott.

Valószínűleg, Hinata lett volna a következő ellenségünk, de őt meg Naruto foglalta le, az egyik szobában, meg akartam nézni, mit csinálnak amiért a lány ennyire sikongat, de Sasuke az orrom előtt bevágta az ajtót, ami mögül a hangokat hallottunk.

- Remélem nem azt tervezgetted, hogy beszállsz harmadiknak. - csóválta meg rosszallón a fejét.

- Hát attól függ mit csinálnak. - vontam vállat, de Sasuke tekintete miatt inkább nem firtattam tovább a témát, és elsétáltam attól a fránya ajtótól, pedig tuti jól érezték odabent magukat.

Végül megtaláltuk a piros x-el jelölt ajtót amit tényleg egy óriási piros x virított, a hülye is észre vette volna, hogy ide kell jönnünk.

Óvatosan léptünk be a helységbe, aminek a közepén egy piros gomb volt.

- Talán azt kell megnyomni, hogy vége legyen? - elmélkedett Sasuke, s közben az állát vakargatta.

- Akkor nyomjuk meg. - kaptam el a kezét, majd magam után vonszoltam a gombhoz, aztán megnyomtam, a következő pillanatban már a plafonon lógtunk egy hálában, szorosan egymáshoz préselődve.

- Nálad van még a késem? - érdeklődött Sasuke, nem túl kedves hangsúllyal, mire én nyeltem egyet. - Valahogy sejtettem. - fintorgott.

- Talán most kéne kivenni azt a valamit a gatyádból? - vigyorogtam rá.

TNSS - Különleges képességűek titkos szolgálataOù les histoires vivent. Découvrez maintenant