- Hogy érted, hogy ott hagytad? - akadt ki teljesen Sasuke, mikor közöltem vele, hogy én bizony tegnap ott hagytam a meleg vizű forrás öltözőjében a fürdőruhámat.
- Gondoltam úgy is megyünk ma, aztán nem fordultam már vissza érte. - vontam meg vállaim.
- Akkor keress magadnak valamit de sürgősen. - adta ki az utasítást, majd ott hagyott egyedül a szobában.
Hosszas keresgélés után, találtam egy megfelelőnek ítélt fehérnemű szettet, ami hasonlított a fürdőruhámra, gondoltam ez is megteszi, így hát begyűrtem a kis táskámba, kivettem a szekrényből még egy nagy törölközőt, egy melegítőt, ha fáznék, aztán én is kisiettem a házból.
Hidan és Sasuke egy nagy terepjáró előtt beszélgettek, vagy is inkább Hidan cseverészett vele, Sasuke meg halál unott képpel bambult maga elé.
- Végre megjöttél, drága Sakura-chan. - vett észre először Hidan, majd egy lépéssel átszelte a közöttünk levő távolságot, és előttem termett. - Annyira szexi vagy, hogy menten feltudnálak falni. - búgta mély hangon, mire én nyeltem egyet, és segély kérően pillantottam Sasuke felé, aki csak megforgatta ónixait.
- Befejeztétek a flörtölést? - kérdezte unottan, majd feltépte a kocsi ajtaját és beült a hátsó ülésre.
- Csak nem féltékeny vagy Sasuke. - kérdezte tőle nevetve Hidan, miután beült a vezető ülésre.
- Még egy szót szólsz és levágom a fejed, aztán elásom jó mélyre. - fenyegette meg fagyosan Sasuke.
Pár percig azon filóztam, hogy hova üljek az autóban, szeretek elől utazni, de ez a Hidan forma nem túl bizalom gerjesztő alak, és valljuk be egy kicsit tartok tőle, viszont Sasukét ma talán még sötétebb aura lengi körül, mint valaha.
Végül aztán úgy döntöttem, inkább Hidant választom, és bepattantam az anyós ölésre.
***
A tenger homokos partján parkoltunk le, amint kiszálltam a kocsiból egyből megcsapta orrom a tengervíz sós illata, tehát strandolunk.
- Végre kinyögnéd, hogy mi kell csinálni? - érdeklődött feszülten Sasuke.
- Nagyon sietős egyeseknek. - vihogott fel Hidan, majd egy ravasz mosoly futott át ajkain. - Látjátok azt az erődöt, ott jó messze. - mutatott a víz közepén álló magas lila toronyszerűségre. - A feladat, eljutni az erődig, kiszabadítani engem, aztán vissza jutni ide. - ismertette a feladatot.
- De hát az a tenger közepén van. - rökönyödtem meg, nem szeretek úszni, nem is nagyon tudok.
- Igen, ezért mondtam, hogy hozzatok fürdőruhát. - vigyorgott kajánul. - A szigetig bárhogy eljuthattok, építhettek tutajt, úszhattok, vagy akármi, a szigeten sok sok csapdát helyeztünk el, szóval vigyázzatok. - figyelmeztetett az ibolya szemű.
- Mennyi időnk van? - kérdezte unottan Sasuke.
- Naplementéig kell végezzetek. - majdnem felsikítottam, hiszem már délután van, így alig maradt pár óránk végezni. - Van pár cucc a kocsiban, ami esetleg segítségetekre lehet. - kacsintott rám.
- És mikor kezdhetünk? - pillantott fagyos ónixaival a srácra.
- Nemsokára itt kell legyen. - tekintett a tenger felé, néhány másod perc múlva pedig a semmiből előbukkant egy jacht. - Áh, meg is jött a fuvarom. - tapsikolt boldogan, majd a luxus hajó felé indult. - Akkor majd ott találkozunk. - intett nekünk a hajóról, miután felszállt rá. - Siessetek, már nagyon várnak rátok. - mondta sejtelmes vigyorral ajkain.
STAI LEGGENDO
TNSS - Különleges képességűek titkos szolgálata
FanfictionSakura kiskorában jött rá, hogy valami nem stimmel vele, gyorsabban gyógyul, mint a többiek, később pedig sebezhetetlenné vált teljesen. A szülei elváltak, egy ideig az apjával élt, de az berakta egy bentlakásos iskolába, ahol a szobatársa Ino, miat...