Sokáig néztünk farkas szemet a kakas taréjú fickóval, annyira ismerős, de fogalmam sem volt, hogy honnan.
- Áh, Sakura-chan - karolta át a nyakam hátulról Naruto - te még nem is találkoztál a senseijel ugye? - kérdezte egy róka vigyor kíséretében.
- Hogy találkoztak volna te féleszű, amióta tag lett, itt szenved ezzel az idiótával. - jegyezte meg két falat között Deidara röhögve.
- Kit nevezel te idiótának? - sziszegte Sasuke.
- Nyugi már Teme. - vágta hátba Naruto, majd vissza fordult hozzám, hogy újra a nyakamat szorongathassa. - Szóval ő az egyik oktató a cégnél, - magyarázta a szőke. - A legeslegjobb a világon, ugye Teme? - vigyorgott, a feketére, de az elhúzta a száját. - Oh, és neki van a világon a legbaróbb képessége.
- Köszönöm a dicséretet Naruto. - lépett közelebb hozzánk a sensei - Hatake Kakashi vagyok örvendek a viszont látásnak, Sakura.
- Kakashi? - lepődtem meg. Tehát ezért volt ennyire ismerős, csak a fél arcát eltakaró maszk nem stimmel, és persze sokkal idősebb, mint mikor utoljára láttam. Mondjuk nyilván én is idősebb lettem.
- Ti ismeritek egymást? - kérdezte érdeklődve Sasori mögöttem.
- Fogjuk rá. - mosolyodott el Kakashi, majd rám kacsintott.
- Oké, ha már mindenki ismer mindenkit, akkor én elteszem magam holnapra. - szólt közbe Sasuke, majd bevonult a hálóba.
- Ez remek ötlet Teme. - nyújtózott Naruto, majd rám emelte azúr kék tekintetét - Merre van a többi szoba Sakura-chan?
- Az az egy van. - mutattam az egyetlen szobára a házban.
- Akkor te a konyhában aludtál eddig? - kérdezte értetlenkedve Deidara.
- Nem, bent a szobában.
- Huu, akkor te meg Teme? - terült szét egy óriási vigyora az Uzumaki srác arcán.
- Igen, együtt aludtunk. - nem értem mi ebben a nagy dolog. - Ahogy ti is vele fogtok.
- Biztos, hogy nem. - robbant ki a szobából Sasuke.
- Persze, csak magadnak akarod a kis rózsaszínt mi? - kacsintott rá Deidara.
- Nem, de veletek biztos nem alszom egy légtérben. - jelentette ki feszülten a fekete hajú.
Az eddig csendben megbújó Hinata elindult felém, megfogta a kezem, majd átmentünk a szoba falán, aztán az ajtóhoz sétált, majd a zárban lévő kis kulcsot elfordította.
- Eldöntöttem, mi alszunk a szobában Sakura-channal, ti meg ott ahol akartok. - kiabált ki nekik a lány, és mintha kissé dühös lett volna.
- Hinataa, ne csináld, veled akarok aludni, Hinata! - hallatszott Naruto siránkozása kintről.
- Felejtsd el Naruto-kun. - lett teljesen vörös az arca.
- Van valami baj? - léptem kissé közelebb hozzá.
- Nem, nem fontos. - dobta le magát a földre, majd a földön levő párnába fúrta az arcát. - Vagyis, de, nagyon is fontos. - emelte rám könnyektől csillogó levendula íriszeit.
- Én szívesen meghallgatlak. - kuporodtam le mellé a földre törökülésben.
- Tudod, tegnap volt az ötödik évfordulónk, ezzel a szőke pojácával. - a mondat végét kiabálva mondta, gondolom, azt akarta, hogy a szőke pojáca is hallja. - És ő elfelejtette. - gyűlt egyre több könny a lány szemeibe.
BINABASA MO ANG
TNSS - Különleges képességűek titkos szolgálata
FanfictionSakura kiskorában jött rá, hogy valami nem stimmel vele, gyorsabban gyógyul, mint a többiek, később pedig sebezhetetlenné vált teljesen. A szülei elváltak, egy ideig az apjával élt, de az berakta egy bentlakásos iskolába, ahol a szobatársa Ino, miat...