-1-

3K 225 810
                                    

Siz diğer ficlere yb beklerken, yeni fic yayınlayan yazar adam mıdır? Mdşsmxşsöxşsmxşd

Sizi seviyorum, yorumlarda buluşalım <3

Güncelleme: çok uwu bu fic tekrar yayımlayayım dedim 🥺🥺✨

..........

Tombul yanaklı, yeşil tulumlu minik -sonunda- istediği uçak koleksiyonunda ki eksik oyuncağı bulunca sevinçle ellerini çırparak babasının yanına koşmuştu.

Koşarken, tombul yanakları ve ipek gibi yumuşacık koyu renk saçları sallanıyordu ve bu, onu daha da tatlı yapıyordu.

Peluş oyuncak reyonunun önünde kucağında ki minik kardeşine peluşları gösteren babasını görünce yanlarına ilerledi.

" Babiş, babiş onu buldum. Koleksiyonumun eksik parçasını buldum. Lütfen alalım babişim lütfen." - Hs

Babasına masum köpek bakışları atarak kolundan çekiştiriyordu. Namjoon babasının bu bakışlara dayanamayacağından adının Hoseok olduğu kadar emindi.

" Tamam Hoseok. Kolumu çekiştirme. Kardeşini düşüreceksin oğlum. " - Nj

Minik bebek ise tüm dünyadan bağlantısını kesmiş bir şekilde minik kolları ile önünde ki sarı peluşu almaya çalışıyordu.

Ama hemen önünde olan peluş ona göre o kadar uzaktaydı ki, bir türlü yetişemiyordu.

Sonunda yetişemeyeceğini anladığında kucağındaki babasının saçlarını çekmeye başladı. Bu istediğini belirtme şekliydi.

Namjoon ise bir eliyle saçlarını çekiştiren minik eli kendinden uzaklaştırmış ve sarı peluşu bebeğine uzatmıştı.

" Bunu mu istiyorsun Ggukie?" - Nj

Tombul bebek eline aldığı peluşu salyalarını bulaştırarak ağzına aldığında cevabının evet olduğunu anlamıştı.

Daha sonra Hoseok'un onu sürüklediği reyona doğru ilerlemişti.

" Bak babiş bu işte. Çok güzel değil miii?" - Hs

Tatlı bir şekilde konuşunca oğluna gülümsemişti. Hoseok şu anda elindeki oyuncak uçağa dünyanın en güzel varlığı gibi bakıyordu. Ama bir anda oyuncağın elinden hızla çekilmesiyle neye uğradığını şaşırmıştı.

" Baba bu uçağı istiyoyum. Bak bu çok güzel. Bunu alalım lütfeeen." - Th

Hoseok kendinden küçük çocuğun uçağını elinden almasıyla gerçekten sinirlenmişti. Küçük ise Hoseok'u umursamadan güzel oyuncağı babasına gösteriyordu.

" Oyuncağımı elimden almamalısın! " - Hs

" Onu önce ben göydüm biy keye. Hıh!" - Th

" Hayır. Ben gördüm." - Hs

Namjoon oğlunun gözlerinin dolduğunu gördüğünde olaya müdahale etmesi gerektiğini anlamıştı.

" Hoseok, bak daha bir sürü güzel uçak var burada. Başkasını alabilirsin oğlum. " - Nj

" Hayır babiş. O benim koleksiyonumun tek eksik parçası. O benim olmalı." - Hs

Bunun üzerine küçük olan oyuncağı çizgi film karakterli kazağının arasına saklayarak büyük olana dil çıkarmıştı.
Küçük çocuğun babası ise kaşlarını çatarak olaya dahil olmuştu.

" Taehyung, bu yaptığın çok ayıp bir şey. Hemen özür dilemelisin. " - Sj

" Ama baba. Ben bu oyuncağı çook istiyoyum." - Th

Our Sons Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin