4

6.2K 428 1.2K
                                    

Louis sabah erkenden uyandığında dolabına astığı ultrason fotoğrafını öptükten sonra üstünü giyindi ve markete gidip meyve, sebze ve biraz sağlıklı kahvaltılıklar aldıktan sonra Harry'nin evine gelip kapıyı çaldı. Harry kapıyı açtığında üzerinde pijamalarıyla duruyordu ve gözlerinin altı şişti.

"Harry iyi misin?" diye sordu Louis onu gördüğünde.

"Kramplarım tüm gece durmadı." dedi Harry. "İçeri gelsene."

"Anne nerede?"

"İşe gitti." dedi Harry ve Louis içeri girdi.

"Seni yatağına götüreyim." dedi Louis ve Harry'nin belinden tutup onu yatağına götürdü.

"Louis, gerek yok." dedi Harry.

"Buraya uzan, sana kahvaltı hazırlıyorum." dedi Louis ve Harry bir şey demedi.

Louis mutfağa gittiğinde Harry'e iki yumurtayla omlet yapıp, salata yaptı ve bir de taze aldığı meyvelerin suyunu sıkarak ona kahvaltı hazırladı ve odasına götürdüğünde Harry uzanıyordu.

"Louis gerek yoktu." dedi Harry.

"Sen bebeğimizi taşıyorsun." dedi Louis ve Harry'nin yanına oturduğunda tepsiyi kucağına aldı.

"Louis, ben yerim-" dedi Harry ve acıyla inlediğinde Louis bir kolunu Harry'nin beline doladı ve ona tabaktakileri yedirmeye başladığında Harry'nin kalbi heyecanla atmaya başladı. "Teşekkür ederim."

"Daha iyi misin?" diye sordu Louis. 

"Evet. Doktor birkaç tane vitamin vermişti." dedi Harry.

"Nerede?" diye sordu Louis ve Harry çekmeceyi gösterdiğinde Louis içindeki vitaminleri çıkardı. "Bunları sırayla içeceksin şimdi."

Louis bir bardağa su koyup vitamini ona uzattıktan sonra Harry onu yuttuktan sonra Louis'in omzuna yattığında Louis onun karnını okşamaya başladığında Harry huzurluydu.

Düşünüyordu. 

Hamile olduğunu öğrendiğinde Louis'in buna daha farklı tepki vereceğini düşünmüştü ama Louis ona harika davranıyordu.

Harry bundan birkaç hafta önce evleneceği adamla ilk birlikteliğini yaşamak istiyordu ve bekaretini Louis'e verdiğinde çok üzülmüştü ama şuanda belki de bekaretini vereceği erkekle evleneceğini düşünüyordu.

Yani Louis ile.

Louis hamile haberini duyduğundan beri her gün evlerine geliyor, onunla ilgileniyor ve Harry'e karşı çok nazik davranıyordu.

Harry onun yanındayken kalbinin atışlarına engel olamıyordu.

Ayrıca bir bebek dünyaya getireceklerdi, bu yükü ayrı taşımak yerine beraber taşıyabilirlerdi.

"Sen uyu biraz." dedi Louis. "Ben içerideyim."

"İşe gitmeyecek misin?" diye sordu Harry.

"Sen hasta olduğunu söylediğinde işlerimi asistanıma devrettim." dedi Louis. "Bugün senin hizmetindeyim."

"İnanmıyorum." dedi Harry ve gülmeye başladığında Louis onun uzanmasına yardımcı olduktan sonra kahvaltı tepsisini alıp salona gitti.

#

Louis bütün bulaşıkları yıkamış, yemek yapmış ve ortalığı toparlamıştı. Kendisine kahve yapıp salonda bir kanepeye uzandığında kapı çaldı. Louis kahvesini sehpaya koyduktan sonra kapıyı açtı.

"Neden buradasın?" diye sordu Zayn onu görür görmez.

"İşe gitmeden uğramak istedim, Harry biraz rahatsızdı." dedi Louis ve Zayn onun yanına gidecekken Louis onu durdurdu. "Şuan daha iyi. Uyuyor."

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin