26

3.5K 287 801
                                    

Harry, eve geldiğinde utancından ne yapacağını şaşırdı. Hayatında hiç bu kadar aşağılanmış hissetmemişti. Harry aynaya baktığında kilo almış vücudunu ve şiş karnını gördüğünde kendisinden ilk defa nefret etti.

Bütün kurallarını çiğnemişti.

Evlenmeden önce seks yapmama kararını yerle bir edip üstüne hamile kalmış ve bir zamparaya aşık olmuştu. Louis'in değişmeyeceğini abisi ona defalarca kez söylemesine rağmen onu dinlememişti ve en sonunda yalnız kalmıştı.

Harry, aynanın önünde duran makası gördüğünde onu eline alıp aynada kendisine baktı.

Bugün bu işi bitirecekti.

Kendisinin de, oğlunun da bu sefil yaşamına son verecekti.

Harry, makası boynuna saplayacakken bir el onu durdurup, makası yere attı.

"Ne yapıyorsun?" diye sordu Zayn ve Harry abisine bakıp ağlamaya başladığında ona sarıldı. "Bir tanem, iyi misin?"

"Değilim. Louis-"

"Tamam, nefesini boşuna tüketme." dedi Zayn ve onun saçlarını okşamaya başladı.

"Kendimi küçük düşürdüm." dedi Harry ağlamaya devam ederken.

"Harry, sen sadece aşık oldun." dedi Zayn ve Harry ağlamaya başladı. "Sil gözyaşlarını, güçlü ol. River için. Biliyorsun o yaşadıklarını hissediyor."

"Ben ne yapacağım?" diye sordu Harry. "Louis, bebeği istemediğini söyledi."

"Sen istiyorsun, ben istiyorum, annem, Liam, Niall." dedi Zayn. "River hiç yalnız kalmayacak Harry, onun harika bir ailesi olacak."

"Abi!" dedi Harry ve ona sarıldığında Zayn de ona sarıldı.

"Sadece güçlü ol!" dedi Zayn. "Asla yalnız kalmayacaksınız."

#

Zayn, eve geldiğinde Liam, Svetlana ile konuşuyor ve onun ihtiyaçlarını karşılıyordu. Liam, Zayn'e baktığında çok sinirliydi.

"Ev arkadaşın nerede?" diye sordu Zayn sinirli bir şekilde.

"Ne oldu?" diye sordu Svetlana.

"Louis, Harry'nin yine kalbini kırmış!" dedi Zayn bağırarak ve Liam'a döndü. "Sana o adamdan bir bok olmaz, dedim. İnatla ikisinin arasını yapmaya çalıştın."

"Zayn-"

"Bak, benim kardeşim sorunlu insanlar için bir terapi merkezi değil. Tamam mı?" dedi Zayn. "Bundan sonra o adamı aileme sokma!"

"Ailem?" dedi Liam. "Bizim bir aile olduğumuzu sanıyordum."

Zayn sessiz kaldığında Liam bir şey demeyip ceketini alıp oradan çıktı. Zayn, Svetlana'ya baktıktan sonra Liam'ın peşinden geldiğinde onu durdurdu.

"Liam!" dedi Zayn ve Liam'ın bileğinden tutup, kendisine çevirdi.

"Ne?"

"Özür dilerim." dedi Zayn ve ona sarıldı. "Seni çok seviyorum, sadece kafayı yedim. Sen benim ailemsin."

"Zayn-"dedi Liam ve o da ona sarıldığında Zayn ona baktı.

"Özür dilerim. "

"Asıl ben özür dilerim, alınganlık yaptım." dedi Liam ve Zayn gülümsedi. Liam, Zayn'in alnına öpücük kondurdu. "Sakin ol."

"Louis'i geberteceğim." dedi Zayn sinirli bir şekilde.

"Onunla konuşmama izin ver." dedi Liam.

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin