33

3.5K 284 590
                                    

Harry ile Louis, çift kişilik yatakta birbirlerine sarılarak uyuyordu. Harry, gözlerini açtığında önce yanı başında, park yatağında uyuyan River'a sonra da nişanlısına baktı. Olmuştu. Sonunda Louis ile evlenecekti.

"Günaydın." dedi Louis uyanmaya çalışırken.

"Benden hemen sonra uyanmasaydın keşke." dedi Harry.

"Neden?"

"Seni izleyemiyorum."

"Ben de seni izlemek için senden önce uyanmayı umdum." dedi Louis ve Harry güldü.

"Yüzüğüm nasıl?" diye sordu Harry parmağını göstererek.

"Çok güzel. Kim aldı?" diye sordu Louis ve Harry daha çok güldü. River, beşikte ağlamaya başladığında Harry yataktan kalkıp oğluyla ilgilenmeye başladı.

"Babacığı özlemiş." dedi Harry ve River'ı kucağına alıp Louis'in yanına geldi.

"Babacık da onu özledi." dedi Louis. River, Louis'in kucağına alındığında River babasına uzun uzun baktı.

"Seni çok seviyor." dedi Harry.

"Sana çekmiş." dedi Louis gülerek ve Harry de güldü. "Bir nişan yapmalıyız."

"Bu sefer beni bırakmayacaksın, değil mi?"

"Bu sefer gerçek bir nişan yapacağız." dedi Louis. Harry, gülerek nişanlısına baktı.

"Pekala." dedi Harry.

#

Harry ve Louis,, Niall, ve Anne'i akşam yemeğine davet ettiklerinde ikisi de verecekleri haber için oldukça heyecanlıydı.

"Uzun zamandır ortalıkta yoksunuz." dedi Niall. "Evde ne yapıyordunuz?"

"Çocuğa bakıyorduk, Niall." dedi Louis.

"Başka?" diye sordu Niall.

"Abimler ne zaman gelecek?" diye sordu Harry ve o sırada kapı çaldı.

"Şimdi geldiler." dedi Anne ve Harry kapıyı açtığında Zayn gelmişti.

"Abi!" dedi Harry ve abisine sarıldığında Zayn de küçük kardeşine sarıldı.

"River nasıl?" diye sordu Zayn içeri girer girmez ve taşınabilir yatakta uyuyan River'ı gördüğünde onu sevmeye başladı.

"Liam nerede?" diye sordu Louis.

"Bilmem." dedi Zayn.

"Ne?" dedi Harry anlamayarak.

"Zayn, evlilikte küçük tartışmalar olur." dedi Anne.

"Biz Liam ile boşanmaya karar verdik." dedi Zayn ve herkes birbirlerine baktığında şok içerisindeydi.

"Ne?" dedi Harry ile Louis. Birbirlerine baktıklarında nişan haberini vermeyi bir süre erteleme kararı aldılar.

"Birkaç hafta önce, Svetlana aşık oldu." dedi Zayn. "Sevgilisiyle beraber çocuğunu yetiştirmeye karar verdi."

"Bundan haberimiz yoktu. Çok üzgünüm." dedi Anne.

"Biz de sürekli kavga etmeye başladık. Artık dayanamıyoruz." dedi Zayn. Üzüntüden sesi çatallaşmıştı. "Ben yeğenime baksam iyi olur."

*

Akşam yemeği bitip herkes toparlandıktan sonra Harry, River'ı uyutup mutfağa geldi. Louis ile Niall kahve içiyorlardı.

"Boşanıyorlar." dedi Niall.

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin