22

3.5K 271 907
                                    

Harry, üstündeki takımı düzelttiğinde Anne oğlunun yanına geldi. Harry annesine baktığında gülümsedi.

"Çok yakışıklı olmuşsun." dedi Anne.

"Çok kilo aldım."

"Bu çok normal." dedi Anne ve gülümsedi. "Nasıl olsa bir bebek taşıyorsun."

"Mary ile Kate'in evlenecek olmasına inanamıyorum." dedi Harry. Mary ve Kate, ailenin çok yakın dostu olan lezbiyen bir çiftti ve bugün düğünleri olacaktı. "Umarım bir gün ben de evlenirim."

"Chris ile nasıl gidiyor?"

"Harika." dedi Harry. "Aslında bugün onu da çağırdım."

"Bu adamdan hoşlanıyorsun." dedi Anne gülerek.

"Yani." dedi Harry kızararak.

"Louis ne diyor bu konuya?" diye sordu Anne.

"Onun düşüncesiyle ilgilenmiyorum." dedi Harry.

"Pekala." dedi Anne ve kapı çaldı.

"Abimler geldi." dedi Harry ve beraber kapıyı açmaya gitti.

"Merhabalar." dedi Chris kapı açılır açılmaz. "Liam ile konuştum, bugün sizi ben götüreceğim."

"Harika." dedi Anne gülümseyerek ve beraber arabaya gittiler.

#

Düğün salonuna geldiklerinde Mary'nin ablası onları karşıladıktan sonra yerlerini gösterdi. Zayn ile Liam, Svetlana ile beraber masada oturuyorlardı.

"Çocuklar, selam." dedi Anne. "Sen Svetlana olmalısın."

"Sen?" diye sordu Svetlana.

"Annem." dedi Zayn araya girerek.

"Pekala." dedi Svetlana ve etrafı seyretmeye başladı.

Harry, gözleriyle etrafına baktığında Louis bir tane adamla flört ediyordu. Harry gözlerini devirerek bakışlarını masaya çevirdiğinde Chris ona baktı.

"Bugün çok güzelsin." dedi Chris.

"Teşekkür ederim. Aslında kendimi güzel hissetmiyorum."

"Neden?"

"Aşırı kilo aldım ve ellerim ödem topladı." dedi Harry ve ellerini gösterdi. "Baksana çok şiş."

"Bunlar çok normal şeyler." dedi Chris.

"Gençler selam, size bu geceki randevumla tanıştırayım, Jason!" dedi Louis ve adam ona baktı.

"Jack."

"İkisi de aynı anlama geliyor."

"Ne?" dedi Jack anlamayarak.

"İkisi de isim." dedi Louis ve masaya oturduğunda Svetlana ona kahkaha attı.

"Louis, gerçekten mi?" dedi Liam ve ona uyarıcı bakışlar attı. "Mary seni uyardı, düğünde akrabalarla flört etmek yok."

"Jack onun akrabası değil." dedi Louis.

"Mary benim kuzenim aslında." dedi Jack.

"Babası değil sonuçta." dedi Louis ve Harry'e umursamamaya devam etti.

Niall ile Shawn, yanlarına geldiğinde ikisi de üstlerine çeki düzen vermişti.

"Kusura bakmayın, biraz geciktik." dedi Niall.

"Arabada yiyişiyordunuz." dedi Louis. "Sizi gördüm."

"Hayır." dedi Shawn utanarak ve Harry Niall'a bakıp güldü. Chris'in telefonu çaldığında Louis ona baktı.

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin