14

4K 300 812
                                    

Louis uyandığında Harry'nin boynuna öpücük kondurduktan sonra yataktan kalkıp Harry'e bitki çayı, kendisine de kahve yaptı. Telefonu çaldığında kahvaltı hazırlamayı yarıda bırakıp, telefonu açtı.

"Tommo."

"Tommo? Sen benim prensesimi hamile bırakan o şerefsiz misin?" diye sordu sert tonla konuşan yaşlı bir kadın.

"Zayn?" diye sordu Louis ve telefona baktığında bu Harry'nin telefonuydu ve arayan Nancy teyzeydi. Siktir. "Pardon, benim telefonum sandım."

"Harry nerede?"

"Uyuyordu." dedi Louis.

"Pekala."

"Ama ben aradığınızı söylerim, efendim." dedi Louis.

"Bir zahmet." dedi Nancy teyze ve Louis tam telefonu kapatacakken Harry uyanmıştı.

"Harry uyandı, isterseniz telefonu vereyim." dedi Louis ve Harry'e telefonu uzattığında Harry telefonu alıp, konuşmaya başladı.

Harry yatak odasına gidip Nancy teyze ile konuşmaya başlayınca, Louis de kahvaltı hazırlamaya başladı. Harry telefonu kapatıp mutfağa geldiğinde Louis ona baktı.

"Nancy teyze bu haftasonu beni çağırıyor." dedi Harry.

"Tamam, gideriz." dedi Louis.

"Nancy teyze çok huysuz birisidir ve şuanda evlenmeden hamile kaldığım için bana çok sinirli." dedi Harry.

"Yani?"

"Beni hamile bırakan sensin." dedi Harry ve Louis onun yanına gelip, beline sarıldı.

"Yani?" diye sordu Louis ve Harry heyecanla ona baktı.

"Zayn'in sana verdiği tepkiden daha büyük bir tepkiyle karşılaşabilirsin." dedi Harry.

"Umrumda değil." dedi Louis ve Harry güldü. "Bu haftasonu gidiyoruz."

"Pekala." dedi Harry ve Louis onun boynuna öpücük kondurdu.

#

Haftasonu olduğunda Harry ile Louis, Nancy teyzeye gitmek için sabah erken kalkmışlardı. Yolda kahvaltı yaptıktan sonra Nancy teyzeye gitmek için şehrin dışına doğru yola koyulmaya başladılar. Harry hayran hayran yanındaki adamı seyrederken Louis de arabayı sürüyordu.

"Biliyor musun? Birisi beni izlerken araba kullandığımda heyecanlanıyorum." dedi Louis ve Harry başını başka bir yere çevirdi.

"Pardon." dedi Harry.

"Şaka yaptım." dedi Louis ve Harry'e baktı. "Ama sen bakınca heyecanlandım."

"Öyle mi?" diye sordu Harry heyecanla.

"Şaka yaptım." dedi Louis ve güldüğünde Harry utandı. "Seni sinir etmek için söyledim."

"Pekala." dedi Harry ve güldü. Louis arabayı sürmeye devam ettiğinde Harry onu izlemeye başladı.

Hafif uykulu gözükse de mutlu gibiydi. Harry camdan dışarı seyretmeye başladığında son birkaç haftayı düşündü.

Son birkaç haftadır Louis ile Harry tam bir çift gibiydi. Aralarında ciddi bir şey olmadığını Harry iyi biliyordu, Louis ondan zaman istemiş ve Harry de o zamanı vermişti. Ama Louis o günden beri çok değişmiş.

Hiç içki içmiyor, Harry ile her zaman ilgileniyor, eve adam getirmiyordu.

Nancy teyzenin evinde durduklarında Louis inmesi için Harry'e yardımcı olduktan sonra arabanın bagajındaki küçük valizi aldı.

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin