27

3.7K 272 453
                                    

Louis, gözlerini açtığında karşısında Harry, Niall, Zayn ve Liam gözlerini dikmiş ona bakıyordu.

"Çok komik gözüküyorsunuz." dedi Louis uyandığında.

"Birileri gerçekten uyanmış." dedi Zayn ve Harry, Louis'in elinden tuttu.

"İyi misin?" diye sordu Harry ve Louis ona baktı.

"Evet." dedi Louis yorgun bir sesle.

Harry, komidinin üstündeki bardağa sürahiden su doldurup, içmesine yardımcı olduğunda Anne içeri geldi.

"Doktorla konuştum. Birkaç tane ilaç yazdı." dedi Anne ve Zayn'e reçeteyi verdi.

"Ben ilaçları alayım." dedi Zayn ve Liam ile birlikte odadan çıktıklarında Louis onlara baktı.

"Teşekkür ederim." dedi Louis. "Burada beklediğiniz için."

"Ne demek, arkadaşlar bu yüzden var." dedi Niall.

"Üstelik üç ay sonra aile olacağız." dedi Harry ona hayran hayran bakarak.

"Çocuklar, biz markete gidelim." dedi Anne ve Niall'ın kolundan tutup, dışarı çıkarttıktan sonra bir yerde onları dinlemeye başladılar.

"Sana o kadar şey yaptım." dedi Louis.

"Abim için istemesen de yalandan benimle sevgili numarası yaptın, sen ev aradığında tanıştığım ilk erkekle çıkmama izin verdin, onu görmem için beni Paris'e götürdün ve aldatıldığımı öğrenince moralimi düzeltmek için orada tatil yaptırdın. Üstelik sen rahatsızken."

"Önemli bir şey değil. " dedi Louis.

"Ölebilirdin." dedi Harry."Neden söylemedin?"

"Neyi?"

"Bunu."

"Bebeğimize hamilesin sonuçta. Bu benim meselem. " dedi Louis.

"Bizim."

"Ne?"

"Bizim meselemiz." dedi Harry.

"Harry-" dedi Louis ve Harry onu susturup devam etti.

"Seni seviyorum." dedi Harry ve Louis ne diyeceğini bilemedi. "Bir şey söylemek zorunda değilsin, seni hiçbir şekilde zorlamıyorum."

"Harry-" dedi Louis ve sustuğunda Harry onun yanına oturup, yanağına öpücük kondurdu.

"Önemli değil."

"Öncelikle geçmiş olsun." diyerek içeri giren doktoru gördüklerinde ikisi de toparlandı. "Operasyon başarılı geçti. Tümörlü testisi aldık, şuanda yayılma ihtimali yok. Ama yine de birkaç hafta boyunca vücudunu kontrol etmeni istiyorum."

"Pekala." dedi Louis umursamayarak ve Harry ona baktı.

"Cinsel ilişki için bir hafta beklemeniz lazım. Duş almak için de yaralarınızın iyileşmesini bekleyin. Ayrıca bu süreçte sağlıklı beslenmeniz lazım." dedi doktor ve elindeki diyet listesini Harry'e uzattı.

"Teşekkürler." dedi Harry.

"Birazdan doktor yönlendirdim, HIV testi de yapmak istiyorum." dedi doktor ve Harry'nin karnını gösterip devam etti. "Bebeğin babası siz misiniz?"

"Evet." dedi Louis.

"Sizin de test yaptırmanızı öneririm." dedi doktor.

"Pekala." dedi Harry.

"Bir günlük dinlenmeden sonra çıkabilirsiniz."

#

"Merhabalar Bay Tomlinson." diyen sesle gelen doktora döndüklerinde Harry ile Louis, hastanede televizyon izliyordu. "Ben Doktor Kyle. Size HIV testi yapacağım."

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin