15

3.9K 293 1.2K
                                    

Harry, Zayn ve Liam sessizce yemeklerini yerken bir yandan da Louis'in hareketlerini inceliyor Louis ise umursamaz davranıyordu. Harry kafasını Carl'a çevirdiğinde ara sıra Louis'e baktığını fark etmişti.

"Harry, hamilelik sana çok yakışmış." dedi Carl'ın karısı Susan.

"Teşekkür ederim." dedi Harry ve Louis Harry'e bakıp gülümsedi.

"Bebeğin babası kimdi?" diye sordu Susan ve önce Niall'a baktı.

"Benden değil." dedi Niall korkuyla.

"Pardon, siz çocukların hep beraber olacağını düşünmüştüm." dedi Susan ve Niall daha çok korktu.

"Bebeğin babası benim." dedi Louis ve Harry'i süzdü. "Ve kesinlikle katılıyorum, Harry'e hamile olmak çok yakıştı."

"Beraber misiniz? Yani bebek doğduktan sonra mı düğün yapacaksınız?" diye sordu Susan.

"Daha belli değil." dedi Louis kısaca ve Carl Louis'e uzun uzun baktığında Louis onu takmıyordu bile.

"Profesör Stewart ile Nancy teyzenin komşu olduğuna inanmıyorum." dedi Zayn.

"Güzel bir tesadüf olmuş." dedi Nancy teyze.

"Kesinlikle. Siz çocukları görmeyeli uzun zaman olmuştu." dedi Carl ve Louis'e baktığında Louis imalı bir şekilde güldü. "Tebrik ederim Zayn ve Liam, evlenmişsiniz."

"Teşekkürler." dedi ikisi de aynı anda.

"Siz bebek düşünüyor musunuz?" diye sordu Susan ve Zayn elindeki çatalı masaya sertçe bıraktığında Liam sevgilisinin elini tuttu.

"Şuanda değil." dedi Liam kısaca ve Louis ikisine baktı.

Carl, Louis'e yeniden baktığında Harry de Louis'e baktı. Carl ile Louis birbirleriyle bakışmaya başladıklarında Harry ikisinin de içinden neler geçirdiklerini anlamamıştı.

"Ben sanırım biraz yoruldum." dedi Harry ve Louis ona döndü.

"İyi misin?" diye sordu Louis.

"Biraz tansiyonum düştü sanırım." dedi Harry.

"Seni odaya çıkarayım." dedi Louis ve Harry'nin elinden tutup odasına çıkardı.

Harry ile Louis sonunda başbaşa kaldığında Harry ona uzun uzun baktı. Kafasında bir sürü soru vardı ve bunu sormaya çekiniyordu.

"Carl?"diye sordu Harry kısaca.

"Üniversitede profesörümle beraberdim." dedi Louis kısaca ve Harry ne diyeceğini bilemedi."Beni yargılıyorsun."

"Sadece-"

"Onun evli olduğunu bilmiyordum ve reşittim, aramızda yaş farkı olması ve o benim hocam olması dışında bir sorun yoktu." dedi Louis ve Harry sessiz kaldı. "Ama beni yargılıyorsun."

"Louis-" dedi Harry ve sessiz kaldı.

"Harry, ne var biliyor musun? Sana hiç söz vermedim, senin için duygularımı açmaya çalıştım, beni babam gibi davranmakla suçlasan bile sana hep iyi yaklaşmaya çalıştım ama tanıştığımız ilk günden beri beni yargılıyorsun." dedi Louis.

"Bunlar bana sadece yanlış geliyor."

"Senin yanlışların herkesin yanlışı olmak zorunda değil." dedi Louis. "O piçin evli olduğunu öğrendiğim gün onu terk ettim, yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyorum."

"Ama o senin öğretmenin." dedi Harry.

"Umrumda değildi." dedi Louis. "Birbirimizi yaptığımız hatalara göre değerlendireceksek, beni neden sevdiğini söylüyorsun?"

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin