19

3.8K 299 741
                                    

Harry, Niall'ın evine geldiğinde Niall kapıyı açtı. Niall çekinerek en yakın arkadaşına baktığında Harry utanıyordu.

"Geçtiğimiz hafta olanlar yüzünden hala benden uzak mı duruyorsun?" diye sordu Harry.

"Azgın bir fahişe gibiydin." dedi Niall.

"Hormonlar."

"Ama durulmuşsun." dedi Niall. "Gel içeri."

"Evet." dedi Harry gülerek.

"Louis?" diye sordu Niall ve Harry heyecanla ona baktı.

"Tüm gece çok hassas ve romantik davrandı, sonra sabah yatakta kahvaltı yaptık." dedi Harry.

"Ciddi misin?"

"Hatta işe gitmeden önce alnıma öpücük kondurdu hem de ben hala yatakta olmama rağmen."

"Harry, bu normal bir seks değildi."

"Ne?"

"Louis, yattıktan sonra kimseye böyle davranmaz." dedi Niall.

"Yani sence bu-"

"Bence öylesine bir şey değildi. Sana bir şeyler besliyor olmalı."

"Louis, bana bir şeyler besliyor." dedi Harry ve güldü.

"Arasana."

"Ne?"

"Ara onu."

"Ne diyeceğim ki?"

"Bilmem." dedi Niall. "Beraber öğle yemeği yemek istediğini söyle."

"Ben adım atsam çok mu garip olur?"

"O zaman sana öğle yemeğine çıkmayı teklif etmesini sağla."

"Nasıl olacak?"

"İşte öğlen vakti dışarı çıkacağını söyle ve gideceğin yer de onun işyerine yakın olsun." dedi Niall.

"Mantıklı." dedi Harry ve Louis'in numarasını çevirip, aradığında numara meşgule aldı. "Meşgul."

"Belki toplantıdadır." dedi Niall.

"Bir saat sonra yine arayayım." dedi Harry.

#

"Saat kaç?"

"Daha demin sorduğundan bu yana üstünden bir dakika geçti." dedi Niall. "Ve daha bir saat geçmedi."

"Şimdi?" diye Harry.

"Harry."

"Ne?" diye sordu Harry.

"Yeniden ara istersen Louis'i." dedi Niall ve Harry telefonunu eline aldı. Bunu beklediği zaten ortadaydı.

Harry, numarayı çevirdiğinde telefon açıldığında Louis cevap vermişti.

"Tommo."

"Loueh, nasılsın?" diye sordu Harry.

"Müsait değilim, sonra konuşalım mı?" diye sordu Louis.

"Tabi. Çalışırken böldüm-" dedi Harry ve Louis onun cümlesini bitirmesine izin vermeden telefonu kapadı. "Yüzüme kapadı."

"Çok meşgul demek ki." dedi Niall.

"Sence?"

"Sabah sabah olmaz. Üstelik dün geceyi seninle geçirdi." dedi Niall. "Bak ne diyorum? Ona sürpriz hazırla."

"Nasıl yani?"

"Onun evine gidip, yemek yap." dedi Niall. "Açıkçası birisi benim evime gelip, yemek yapsa mutlu olurum."

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin