12

4.4K 334 458
                                    

Louis sabah olduğunda çalar saatini kapatıp, yataktan kalktı ve üstüne eşofmanlarını giydikten sonra Harry'nin odasına gitti.

"Harold." diyen sesle saçlarıyla oynayarak onu uyandırmaya başladığında Harry kıkırdamaya başladı. "Hadi uyan, yürüyüş vakti."

"Bugün yürümesek olur mu?" diye sordu Harry.

"Her gün yarım saat yürüyüş." dedi Louis ve Harry ona baktı. Çok tatlı gözüküyordu. Louis aşağı inip Harry'nin karnını açtığında Harry güldü. "Günaydın bebeğim."

"Loueh, doktor bebeğimizin kolları olduğunu söyledi, kulakları olduğunu değil ve seni duyamaz." dedi Harry ve Louis bir şey demedi. Louis Harry'nin karnına küçük bir öpücük kondurduktan sonra Harry'nin içi huzurla dolmuştu. "Tamam, geliyorum."

"Sizi bekliyorum." dedi Louis ve odadan çıktığında Harry Louis'e aşık olmayı böyle durdurmayacağını biliyordu.

#

Louis ile Harry sokakta yürümeye başladıklarında hem sohbet ediyor hem de Louis'in telefondan açtığı yavaş tempolu müziği dinliyorlardı.

"İyi misin?" diye sordu Louis.

"Evet."

"Emin misin?" diye sordu Louis.

"Evet, sadece sürekli iyi olup olmadığımı sormandan sıkıldım." dedi Harry ve Louis güldü.

"Pekala, şımarık."

"Ben şımarık değilim."

"Öyle mi?" diye sordu Louis ve Harry'e yaklaşıp saçlarıyla oynadığında Harry kahkaha atmaya başladı.

"Loueh!" dedi Harry ve Louis Harry'nin saçını öptüğünde Harry ona uzun uzun baktı. "Louis."

"Efendim?" diye sordu Louis ve Harry ona baktı.

"Beni biliyorsun." dedi Harry. "Sana olan duygularımı."

"Haklısın." dedi Louis ve geri çekildiğinde Harry ne yapacağını bilemedi. O sırada Louis'in telefonu çaldığında Louis telefona baktı. "Açmam lazım."

"Tabi." dedi Harry ve Louis telefona cevap verdi.

"Efendim?" dedi Louis ve Harry'den uzaklaşıp telefonda konuşmaya başladığında Harry uzaktan onun gülüşünü izlemeye başladı. Louis telefonda birisiyle gülüşüyordu. Belki de ondan uzak durmasının nedeni hayatındaki başka birisinin olmasıydı. Louis Harry'nin yanına geldiğinde konuşmaya devam ediyordu. "Ben de seni özledim. Olur gelirsin bir gün. Kapamam lazım, seni seviyorum. Görüşürüz."

Seni seviyorum?

Harry Louis'in dudaklarından bu iki kelimeyi duyduğunda kalbinin kırıldığını hissetti. Harry önden yürümeye başladığında Louis de telefonu kapatıp onun peşinden koştu.

"Harry!" dedi Louis ve Harry onu dinlemeden yürümeye başladı.

"Eve gelmene gerek yok Louis." dedi Harry ve eve doğru yürüdüğünde Louis arkasından bakakaldı.

#

"Louis'in hayatında biri var." dedi Harry ve Niall ona anlamamış bir şekilde.

"Louis? Bizim Louis'den mi bahsediyoruz? Mavi gözlü, önüne gelen herkesle yatan ve beş santim olan."

"Ondan bahsediyoruz." dedi Harry. "Hayatında birisi var, telefonda duydum."

"Gerçekten mi?"

"Seni seviyorum, dedi."

"Louis Tomlinson hakkında konuşuyoruz değil mi? Çünkü o birisini sevmez de."

Knocked Up. {MPREG} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin