Zawgyi Version,
အခန္းေအာင္းပီး gameေဆာ့တာ ဒီေန႔နဲ႔ဆိုရင္ သံုးရက္ေျမာက္ပင္........
Gameထဲသို႔စိတ္ႏွစ္ထားေသာ္လည္း ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ စိတ္ထဲေလးလံေနပီး ေဆာ့သမ်ွ Gameတိုင္း ႐ုွံးေနခဲ့သည္.........
ဒိ့ထက္ပိုပီး မေဆာ့ခ်င္လာေသာေၾကာင့္ computer ကို ပိတ္ကာ လက္ကိုအေၾကာဆန္႔ပီး သံုးရက္လံုး ေရမခ်ိဳးရေသးေသာေၾကာင့္ ေရခ်ိဳးရန္ ေရခ်ိဳးခန္းထဲ၀င္သြားလိုက္သည္.........
ကုတင္ေပၚတြင္ ဖုန္းေလးကိုေတာ့မၾကည့္မိခဲ့...........
........................
ေရမိုးခ်ိဳးပီး ဗီဒိုထဲက ဂ်င္းေဘာင္းဘီအ႐ွည္နဲ႔ shirt အျဖဴထုတ္ကာ ၀တ္ပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္မွန္ထဲျပန္ၾကည့္မိသည္.............
သူ႔ကိုယ္သူ ႐ွာေတြ႔ခဲ့ပီး သူ႔စိတ္ကိုသူ အမွန္တိုင္း ၀န္ခံလိုက္ေသာေၾကာင့္ အရင္ေန႔ေတြကထက္ ပိုပီး ေပါ့ပါးေနခဲ့သည္.........
*ငါခ်စ္တာ မင္းပဲByol.......* လို႔တေယာက္ထဲ ေျပာပီး ကုတင္ေပၚက ဖုန္းေလးကိုယူပီး power ဖြင့္ၾကည့္မိလိုက္သည္.........
Power ဖြင့္လိုက္ေတာ့ missed call မ်ားစြာရဲ႕notiေတြ.....
Seok Jin Hyungနဲ႔ Tae Hyungက အမ်ားဆံုးေခၚထားပီး သူ႔ရဲ႕Byolကေတာ့သူ႔ကို တခါသာေခၚဆိုထားသည္........
ထို႔ေနာက္ သူလည္း Byolကို အရင္ဆက္လိုက္သည္.....
*လူႀကီးမင္းေခၚဆိုေသာ ဖုန္းမွာ တပ္ဆင္ထားျခင္းမ႐ွိပါသျဖင့္......*
*ဟင္.....Byolရဲ႕ ဖုန္းက ဘာလို့တပ္ဆင္ထားျခင္းမ႐ွိတာလဲ*
Byolဆီဆက္မရေတာ့ Seok Jin Hyungဆီဆက္လိုက္သည္.......
*တီ.....တီ.....တီ......*
Seok Jin Hyung ရဲ႕ဖုန္းကလည္း ၀င္ရဲ႕သားနဲ႔ မကိုင္ေသာေၾကာင့္ ေနာက္ဆံုးTae Hyungကိုသာ လွမ္းဆက္လိုက္သည္.....
*Tae Hyung yrr*
*omm Jung Kook ငါမင္းဆီ အခုလာေတာ့မလို႔*