Tanışmanız

3.4K 168 259
                                    

Daha önce dediğim gibi bu kitap biraz kötü olabilir... sonra hayal kırıklığına uğrarsınız.

Siz okul için otobüse biniyorsunuz ve okula geliyorsunuz. Uzun saatler sonra okuldan eve geçiyorsunuz.

Akşam olmuştu ve siz dışarıdan bir ses duyuyorsunuz. Evde kimse yoktu ama siz merakınıza yenik düştünüz ve üstünüze bir iki şey giyip, anahtarı alıp çıkıyorsunuz.

Biri birini bıçaklıyordu ve sonra o kişi size baktı. Kesik ağzı, omzuna kadar uzanan siyah saçları ve beyaza yakın mavi gözler ile size yaklaşıyor.

Siz geri gidiyorsunuz ve en sonunda sizi duvara kıstırıyor. Tam size bıçağı batıracakken siz "Dur! Lütfen beni öldürme! Yavlarırım Jeff! Ne istersen yaparım?!" dedi ve Jeff "A-Adımı nereden biliyorsun?!" dedi ve siz "Bi-Bir yerden o-okudum" dediniz ve Jeff size biraz daha yaklaşıp çenenizden kaldırdı ve siz onun o gözlerine baktınız. Sonra bıçağını sıkıca tuttu ve "Üzgünüm... seni öldürmeliyim" dedi ve siz gözlerinizi kapadınız.

Sonra Jeff "Hahaha!" diye gülmeye başladı ve sonra "Şimdi düşündümde... ne istersem yaparım demiştin ve bu fırsatı değerlendirmeden seni öldürmek istemem" dedi ve siz sadece onun ne dediğini dinliyordunuz. Sonra belinizden tuttu ve "Benim yardımcım olur musun?" dedi ve siz "N-Ne? Yani e-evet..." dediniz ve sizi kucaklayıp "Harika bir karar!" dedi ve sizi ormanın derinliklerine doğru götürdü. Bir eve geldiniz ama evin içi biraz dağınıktı ve Jeff "Ben geleş kadar buraları temizle, sakın kaçmayı bile düşünme" dedi ve sizi orada bırakıp gitti.

Siz elinize bir sübürke aldınız ve temizlemeye koyuldunuz. Siz etrafı temizlediniz ve bir koltuğa uzanıp, uyuyakaldınız.

Sabah oldu ama başka bir odadaydınız ve daha rahat bir yataktaydınız. Kalktınız ve oturma odasına ilerlediniz, Jeff sizin dün yattığınız yerde yatıyordu. Siz onu uyandırmadınız ve mutfağı bulup, yemek yapmaya karar verdiniz.

Sabahları en güzel yenilen sucuklu yumurta yaptınız ve arkadan biri belinizden tutarak "Bu nefis koku sanırım burdan geliyor" dedi ve hemen tüpten yumurtayı aldı, masaya koydu ve size "Bunları benim için yaptın değil mi?" dedi ve siz "Ha-" dediğiniz an işaret parmağını dudağınıza koyarak "Şşşt... sen kendine bir daha yapabilirsin." dedi ama dolapta yumurta kalmamıştı ve sizde kendinize peynir arası ekmek yapıp, yediniz. Sonra Jeff "Hadi biraz katillik yapalım" dedi ve siz "Katillik mi?" dediniz, sonuçta hergün adam kesmiyodunuz ya. Sonra sizin elinize bıçak verdi ve "Evet canım, bir sorun mu var?" dedi ve siz "Hmmm... yok..." dediniz ve dışarı çıktınız.

Biliyorum, biliyorum ama Jeff biraz hödük olduğundan oldu... ama merak etmeyin yakında aşkta olur. Ayrıca kötü olduğundan sorry...

                                                Devam edecek....

Jeff ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin