Yemeğinizi yediniz ve sonra Jeff televizyona bir oyun bağladı ve sizi yanına oturttu. Sonra iki oyun konsolunu aldı ve birini size verdi. Oyunu anlattı ve sonra oynamaya başladınız. En sonunda sonunda oyunu eşit bir şekilde bitirdiniz ve kitap okumaya karar verdiniz. Jeff birden kitap okuyorken ayağı hızlıca kaltı ve "Olamaaz!" diye bağırdı. Siz hemen yanına gidip "N'oldu?!" diye sordunuz ve Jeff size kitabın son kısmını gösterirken "Katilin kim olduğunu öğrenceğim sayfa yırtık ve ben katilin kim olduğunu bilmiyorum! Bunu bilmeliyim (Adınız)! Bana yardım et!" dedi ve siz "Peki ama bunun için dedektiflik rolüne bürünmeliyiz" dediniz ve ikiniz dedektif gibi giyindiniz.
Sonra siz sayfaları gözden geçirdiniz ve "Hmmm... elimizde birkaç şüpheli var..." dediniz ve Jeff ciddi bir yüz ifadesiyle "Kimmiş Dedektif (Adınız)?" dedi ve siz "İlk şüphelimiz aşçı..." dedi ve Jeff "Hmmm... o çok kibar biri gibi ama adamı zehirleyerek öldürmüş olabilir... devam edin Dedektif (Adınız)" dedi ve siz devam ettiniz "Karısı Ellie..." dedi ve Jeff şaşırarak "Ama o kocasını çok seven bir kadın!" dedi ve siz "Evet ama çok şüpheli konuşuyor... sanki..." dediniz ve Jeff sözünüzü tamamlayarak "Şifreli gibi mi?" dedi ve siz "Evet! Neyse... devam ediyorum, kardeşi Liam..." dedi ve Jeff "Kesin o yapmıştır, sayfa 239'da kavga etmişlerdi ve 300. sayfada ise ona bıçak çekmiş ama öldürmemişti." dedi ve siz "Olabilir... ama daha son şüpheliyi bilmiyorsun... o kişi..." dediniz ve Jeff "Yo-Yoksa..." dedi ve siz "Evet o..." dedi ve ikiniz birden "O kişi uşak..." dediniz.
Sonra kitabın yırtık sayfasını büyüteçle incelediniz ama hâla bir ipucu bile bulamadınız ve Jeff "Acaba Ellie mi yaptı? En son 412. sayfada ona o işe katılma demişti." dedi ve siz "Hmmm... bu geçerli bir sebep gibi değil Dedektif Jeff..." dediniz ama bu katil kim olabilirdi? Sizce kimdi?
~Devam Edecek~
Arkadaşlar sizce katil kim? Bakalım Jeffy-and-Jea bu sefer bilebilicek mi? Bu arada sizin tahminlerinizide isterim! ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeff ve Sen (Creepypasta)
FanfictionArkadaşlar bu kitabın güzel olacağını pek düşünmüyorum ...