Ağaçların altında

1.1K 71 85
                                    

Aylar geçti ve en sonunda ilkbahar geldi...

Ağaçlar çiçek açmıştı ve siz Jeff ile çimenlerin üstüne yatmış bulutları bir şeylere benzetiyordunuz. En sonunda kalktınız ve yemek yediniz ama Jeff "Hmmm... aşkı sen hadi dışarı çık" dedi ve siz çıktınız. Niye sizi mutfaktan çıkarmıştı? Yoksa bir süpriz mi hazırlıyordu?! Sizin dışarı çıkmanız onu pencereden izleyemezsin anlamına gelmiyordu ve mutfak penceresinden onu izlediniz ama hiçbir şey yapmıyordu sadece oturmuş bir yandan çikolata yiyip, bir yandan telefonla oynuyordu.

Siz suratınızı asıp oradan ayrıldınız ve bir banka oturup yine bulutları izlediniz. Sonra biraz dolaştınız... çok sıkılmıştınız ve akşam olmuştu. Sizde hemen uyudunuz.

Sabah sizi Jeff uyandırdı yani yanağınızdan öperek. Siz gülümseyerek uyandız ve Jeff size bir elbise uzatıp "Tatlım... bugün bunu giyer misin?" dedi ve ben "Peki" dedim. Sonra o odadan çıktı ve ben hemen giyindim. Elbise göz alıcı bir kırmızılıklaydı. Siz odadan çıktınız ve Jeff "Aşkım...şuan bir güneşten bile parlaksın" dedi ve sizin dudaklarınızdan hızlıca öpüp elinizden tuttu ve sizi yavaşça dışarı çıkardı.

Sonra ikiniz kırmızı bir halının üzerinde yürüdünüz ve dışarışı çok güzeldi. Ağaçtaki çiçekler o kadar güzeldiki sanki bir masal ülkesiydi. Siz etrafa bakıyordunuz, önünüze baktınız ve Jeff diz çökmüş "(Adınız)... be-benimle e-evlenir mi-misin?" dedi ve o sıra etraftan en sevdiğiniz creepypasta karakterleri çıktı ve "Hadi 'evet' de! Hadi (Adınız)!" dediler ve siz mutluluk göz yaşlarıyla "E-Evet Jeff!" dediniz ve Jeff ayağı kalktığında sizin belinizden tuttu ve havada döndürdü.

O günden birkaç yıl sonra bir tane kız çocuğunuz oldu. Adı ise, (Siz koyun)

İvıııt! Bu kitapta bitti... sizleri seviyorum! Eminim kitabımı beğenmişsinizdir diye umuyorum... beğenmeseydiniz bile emek için birkaç oy isterim... sizleri seviyorum! Bu arada anketi doldurmayı unutmayın! Hmmm... bi şey söylicam ama kızmak yok... ben bir ay wattpad'e girmicam..

Jeff ve Sen (Creepypasta)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin